דירות למכירה ביד אליהו

יד אליהו, אזור מתחיל ומתפתח במזרח תל אביב, מושלם למשקיעים ולקונים כאחד. ישראל היא אחד השווקים המובילים לדיור ברחבי העולם, למרות גודלה הקטן והיסטוריה קצרה. יד אליהו הופך במהירות למקום פופולרי עבור זוגות צעירים ומשפחות להתיישב, ועל פי מאמר שפורסם לאחרונה ב"הארץ ", השכונה הקרובה – מעורבת העידן – במזרח תל אביב היא המשקיעה והקונה המושלמת.

מישהו עם תקציב של 4 מיליון שקל יכול לשקול לקנות כמה דירות בפריפריה

כדי לקבל אפשרות להשקיע בדירה בחלק המרכזי של ישראל. תל אביב פותחה ונבנתה בשנים האחרונות ומציעה שפע של אפשרויות השקעה. זו הזדמנות נהדרת להשקיע בנכסים בעיר בה המחירים עולים.

השקעה בדיור ישן בשכונת יד אליהו

היא הזדמנות נהדרת, שכן היא עשויה להיות מפותחת מחדש כחלק מתוכנית התחדשות עירונית שתשפר משמעותית את איכות החיים של תושבי האזור והעיר כ שלם. תוכנית האב של העיר היא להפוך את מרכז העיר העתיק של אזור העסקים המרכזי בתל אביב למרכז למסחר ובידור. בנוסף לפרויקט השיפוצים, שיעניק ליחידות הקיימות יותר מרחב וייצור אווירה מודרנית ותוססת שתמשוך תושבים חדשים ותעלה את ערכי הנכסים, ההשקעה באזורי מגורים ישנים יותר תשתלם בשנים הקרובות.

ישראל

היא מדינה קטנה ויש הרבה סוגים שונים של נכסי מגורים למכירה במדינה. אם אתה רוצה לקנות נכס בישראל למגורים או ליהנות ממנו בחופשה, יש לך מושג טוב על האזור שאתה מעוניין בו. אם אתה מבצע השקעות נדל"ן מחוץ לישראל, עליך להרחיב את החיפוש ולשקול אזורים אחרים שלך מדינה. השווה את עלות העסקה של נכסי מגורים ביבשת עם עלות בית משפחתי בתל אביב, בירושלים או בכל עיר אחרת באירופה.

באזור המרכז

כדאי לשקול גם את העיירות שמסביב כמו בת ים, המציעה נופים נהדרים של תל אביב, הגובלת באגם הגליל וראשון לציון מדרום, והעיר יד אליהו ממזרח ל המדינה. באזור המזרחי של ישראל יש הרבה ערים וכפרים קטנים עם פחות מ -1,000 תושבים ומספר רב של מסעדות וברים.

דירה נוספת בנווה חוף מוצעת למכירה

הכוללת דירת שלושה חדרי שינה ושני חדרי אמבטיה במחיר של 2.5 מיליון שקל (1.1 מיליון דולר). דירת שני חדרים בכפר יד אליהו, שנבנתה על 320 מ"ר, תמורת 3.88 מיליון דולר (Nis) ודירת ארבעה חדרים על 255 מ"ר, שנבנתה במחיר של 3.88 מיליון ניר (1.842 מיליון) באותו מחיר.

פרויקט זה מציע חצר גדולה ומושקעת

הכוללת דירת שלושה חדרי שינה, שני חדרי אמבטיה, דירת ארבעה חדרי אמבטיה וחמש מיטות, ארבעה חדרי אמבטיה. פרויקט זה יספק סך של 5,000 מ"ר שטחי משרדים ועוד 2,500 מ"ר שטחי מסחר. אם לישראל יש חוף יפהפה שאנשים אוהבים לטייל בו, הנדל"ן הופך ליעיל יותר. התאוששות בעזרת עזרה הגיונית, ובתים ישנים ובמחיר סביר הם השקעה טובה, במיוחד אם הם מאושרים לשחזור במסגרת תמא 38, מה שגורם להם להישמע מבנית בצורה טובה יותר ממה שהם נשמעים.

לדוגמא

מחירי הנדל"ן ביפו עלו מאוד בשנים האחרונות והמחירים בתל אביב ממשיכים לעלות. הוא עדיין זול יחסית לשכונות אחרות, אך הביקוש לשכירות גבוה כל הזמן. מחירי דירות יוקרה דומים לאלה בתל אביב, לכן יש לזכור כי בחיפה יש שתי אוניברסיטאות גדולות ומספר רב של מלונות ומסעדות.

ניתן לרכוש דירת ארבעה חדרים בפחות מחצי מיליון שקל

עם תשואה של לא יותר מ -4%, ולקבל שכירות של 5,000 ₪ לחודש. עפולה מציעה מגוון רחב של דירות, מהיקרות ביותר ועד הזולות ביותר ביד אליהו. למשל, ישנן דירות 4 חדרים מרווחות במחיר של 1.5 מיליון שקל בלבד ואפילו 3 מיליון.

שקול זאת

אם השקעת 4 מיליון שקל בדירה בתל אביב בשנה שעברה, היית יכול למכור אותה ברווח של 5% ולהרוויח 200 אלף שקל. הרווח מהמכירה יכול להגיע גם ל -1.5 מיליון שקל, או אפילו ל -5,000 שקל. פעל לפי הדוגמה הזו ובמקום לשלם 400,000 שקל עבור דירה בטבריה הייתם מקבלים תשואה טובה בהרבה של 6% כדמי שכירות.

הבית כולל 330 מ"ר, עם 10 חדרים שנבנו והנה החלק היקר ביותר של הבית: בית דירות של 3,000 מ"ר עם שני חדרי שינה.

בקניית נכס בישראל

חיוני לעבוד עם איש מקצוע שמבין גורמים חשובים ומכיר את השוק שאתה מעוניין בו, ועובד עם אנשי מקצוע שמבינים גורמים חשובים ומודעים היטב לשווקים. בו אתה מעוניין. הביקוש לשכר דירה הוא גבוה באופן עקבי ואחזקה בנכס למשך כמה שנים טומנת בחובה תשואות גבוהות, בעוד שאנשים ימשיכו לשלם את יוקר המחיה באחת השכונות הטרנדיות בתל אביב. קחו בחשבון שלחיפה יש שתי אוניברסיטאות מרכזיות, שתיהן ביד אליהו, אחת השכונות היקרות בישראל והשנייה בירושלים.

שיתוף:

עוד מאמרים:

בריאות בלוטת התריס אצל ילדים

הפרעות בבלוטת התריס בילדים אינן נדירות כפי שחשבו פעם, עם השלכות על גדילה, התפתחות ובריאות כללית. פוסט זה בבלוג מספק מבט מעמיק על החשיבות של

שכפול המפתח על ידי מנעולן

פוסט זה בבלוג חוקר את התהליך המורכב של שכפול מפתחות על ידי מנעולן. הוא מציע פירוט מפורט של השלבים המעורבים, הכלים בהם נעשה שימוש והמיומנויות

שלח לנו הודעה

דילוג לתוכן