כאן גרים בכיף

בפוסט זה אני דן בכמה מהיתרונות שבחיים ברגע בו אולי אינך מודע. אציג בפניך כלי בן 4 שלבים בשם RAIN, מדריך צעד אחר צעד לגישה פשוטה אך יעילה לחיים.

הסופר האמריקאי טרי טמפסט וויליאמס כתב

"אנו משועבדים מפחד המוות, באשליה שנחיה לנצח. הסיכוי למות פותח ניואנס קטן של המשמעות של להיות בחיים. אנו שומעים ולראות ולנשום לבד, ואנחנו שומעים את קולות העולם סביבנו, את קול הנשימה שלנו, את הרוח בשיער שלנו, את השאיפה והנשיפה לבד.

הנוכחות מאפשרת לנו להעריך את הדברים הקטנים שב החיים ולא לדאוג למאבק של מחר. אם נתמקד במזון שאנו אוכלים, באנשים סביבנו ובדברים שאנחנו אוהבים, נחייך הרבה יותר בחיינו.

לא משנה כמה המוח שלנו מתרוצץ, היתרונות של החיים כרגע הם תמיד בהישג ידם. אם אתה מוכן לנהל חיים טובים יותר, המשך לקרוא כדי למצוא תרגול מיינדפולנס פשוט שתוכל לשלב בחיי היומיום שלך כדי לעזור לך לחיות באותו רגע.

על ידי הרפיית השרירים ושימוש בחשיבה חיובית באישורים, תוכלו להרגיע את נפשכם וגופכם. קחו רגע להבחין ולהרגיש את השקט שהוא ההדבקה החברתית שאנשים מפעילים עליך מבלי דעת.

במקום להגיב בכעס, תסלח לאחרים במידת הצורך, אך הם עדיין יכולים לפגוע בך. תוכלו למצוא סיבות לצחוק ולחיות בשלום כל היום, ואם אתה מרגיש שנשפט על ידי אדם אחר לפני שתנקום בכעס, תרגיש שוב שקט.

אם תיצמד לתרגול המיינדפולנס שלך

תלמד גם איך לחיות ברגע ולהפסיק לדאוג. הדברים נעים במיליון כיוונים שונים, אבל אתה יכול לזכור לעשות את זה פעם אחת ואפילו להשתמש בזמני זמנים קטנים אם אתה צריך. אפילו למצוא זמן לשבת בשלום, לצאת לטבע או לעשות מדיטציה יכול לעזור למוחך לבנות את השרירים הדרושים לו כדי לשחרר מתח ודאגה ופשוט להיות נוכח ומאושר באותו הרגע. ככל שתשקיע יותר זמן בחשיבה על כל האפשרויות, כך תקדיש פחות זמן להתמקד במדדים שירגיעו אותך וישמרו על הלחץ שלך. זה עוזר לך להישאר רגוע, וזה עוזר לתת ללחץ – ודאגות – להיעלם.

הנה השורה התחתונה: לעולם לא תרגיש את שביעות הרצון, השמחה, האהבה והסיפוק שאתה רוצה בחיים, או את המאבק הפנימי שמתרחש בתוכך. כשאתה זוכר תמותה וסופיות, המצב מחמיר והחרדה גוברת, אבל אתה תמיד נזכר בזה.

זה אומר לקחת רגע במצב לחוץ

לנשום שלוש נשימות עמוקות ולדאוג רק לעצמך, זה עוזר לקרקע את עצמך ברגשות רגועים. בין אם זה מדיטציה, יוגה או כל סוג של תרגול מיינדפולנס, קחו זמן לנוכחות היומיומית ולנוכחות שלכם. אז הפעל את הטלפון, קח נשימה עמוקה ופשוט תחשוב מה קורה לאורך כל היום. זה יעזור לך להבין עד כמה החיים הם שבירים וחשובים, ולכן יש לך סיכוי טוב יותר לחיות אותם במלואם. וכך להיות בלי שום סיכוי להפרעה, הניחו את הטלפון וקחו שלוש נשימות עמוקות יותר.

המדע מציין גם כי הקשה למצב נפשי רגוע היא אחת הדרכים הקלות לחוסן יותר בחיים כאוטיים. אם אתה מרגיש שאתה מאותגר בבית ורוצה לקבל מידע נוסף על תוכניות שקטות, עיין בעלון שלנו או במתנות שלנו.

קח כמה דקות להאזנה לפודקאסט נינוח שיכול באמת לעזור לך לסגור את שאר העולם לזמן מה ולתת לך את הכלים לחיות חיים שקטים

משהו פשוט כמו לדבר על הדאגות שלך ייתן לך נקודת מבט חדשה על המצב ויספק פורקן לחרדות ולחץ. קרא ספר, כתוב בארוחת הצהריים, צא לטייל בלי מכשיר אלקטרוני בקרבת מקום, או כתוב בבוקר תוך כדי ארוחת צהריים בלי מכשירים אלקטרוניים בקרבת מקום.

הדרך הקלה ביותר לנוח יותר באופן מיידי

היא לבחור מנוחה – לשחזר את הפעילות ולקחת את הזמן שלך. כל יום, ברגע שאתה מתעורר, אתה תוהה אם אתה צריך להרפות עכשיו בזמן שאתה עדיין רגוע. על ידי יצירת תחושה מיידית של שקט ושלווה פנימיים, אתה יכול לכוון את דעתך ממש כאן ועכשיו ולהתחיל להרפות מחרטות בעבר ודאגות עתידיות.

אנו נמצאים כרגע במצב כאוטי, שבו הכל נראה כנגדינו בניהול חיים שלווים. אם אנו רגועים ולא נצטרך לדאוג כיצד אנו מתמודדים עם הכאוס, אנו יכולים להתרגל לעצמנו ביתר קלות.

שיתוף:

עוד מאמרים:

איך לבחור חיפוי חיצוני לבית

הקדמה: עד כמה חשוב המראה של הבית שלך? מראה הבית חשוב מאוד לאנשים רבים. החיפוי החיצוני הוא לא רק הדבר הראשון שאנשים מבחינים בו, אלא

עלות בניית קומה שניה בבית פרטי

מבוא: מהי העלות של בניית קומה שנייה בבית פרטי? הזמינו עכשיו קבלן מומלץ לתוספת בניה  ניתן לבנות קומה שנייה בבית פרטי אם יש בבית מספיק

ריהוט גן מיוחד

מדוע ריהוט גן מיוחד חשוב? ריהוט גן מיוחד הוא סוג של ריהוט אשר תוכנן לשימוש בגינות ובחללים חיצוניים אחרים. המטרה העיקרית של ריהוט זה היא

שלח לנו הודעה

דילוג לתוכן