לקוחות ממליצים

רמת שביעות הרצון שהצרכנים נותנים לחברה היא בדרך כלל האינדיקטור הטוב ביותר לחוויית הלקוח. מה שהלקוחות ימליצו עליו עשוי לשקף את מצב החברה לטווח הארוך, אך הוא אינו המדד היחיד.

זו רק דוגמה פשוטה, אבל אתה יכול להחליט בעצמך מתי עדיף המותג לאסוף משוב כזה של לקוחות. אין ספק שלקוחות יתנו הערכה חיובית של חברה ולא שלילית.

בדרך זו, אתה מוודא כי כתפו של נציגת שירות הלקוחות מועברת ללקוחות באופן שתמיד נלקחים בחשבון הבדלי דורות על מנת לשמור על לקוחות.

אם תמלא אחר הטיפים הבאים

הלקוחות הנוכחיים שלך ימליצו על העסק שלך לחדשים וירחיבו את בסיס הלקוחות שלך. בהתבסס על הנתונים שהצגת זה עתה, אתה מגדיל את מספר האנשים ברשתות החברתיות אליהם הלקוחות שלך ממליצים על המותג. אם לקוחות אומרים לך שהם רואים הצלחה, יידעו שאתה מעריך את דעותיהם ונאמנותם והייתם מעריכים זאת אם יעזרו לך להגיע ללקוחות פוטנציאליים חדשים. לבקש מלקוחות ולקוחות משוב כנה הוא סימן טוב לכך שהם מוכנים להקשיב לביקורת בונה ולהשקיע בשיפור חוויתם. אם אתה מתמקד במקום להביא את הלקוחות הקיימים שלך לחלוק את החוויות החיוביות שלהם עם המותג שלך עם מישהו שיכול להפוך ללקוח, אתה תוביל. תוכניות הפניה הן טקטיקת צמיחה שנועדה לעודד לקוחות קיימים להמליץ על המותגים שלהם לחברים, משפחה ועמיתים. המציאו תוכניות המלצות ללקוחות המתגמלות את לקוחותיכם הנוכחיים על הפצת הבשורה על העסק שלכם.

ניתן להשתמש בהמלצה מסוג זה בדף הבית שלך או במיילים שיווקיים בהתאמה אישית

כדי לפנות לדפדפנים תכופים שטרם ביצעו רכישה, או להבטיח שהלקוחות הנאמנים שלך ימלאו את הפריטים המועדפים עליהם. השתמש בה כדי לעזור ללקוחותיך לגלות מוצרים שהפסידו כשקנו בעבר. אתה יכול להשתמש בו בדף הבית, במיילים השיווקיים המותאמים אישית שלך, ואפילו כחלק מתוכנית המלצות לקוחות כדי לעזור ללקוחותיך לגלות את רבי המכר החשובים להם בהתבסס על היסטוריית ההזמנות שלהם.

תוכלו להציג בפניהם מוצרים שאולי לא ראו לפני שביקרו באתר שלכם ולעודד רכישה חוזרת. הגש המלצות בהתאמה אישית לפתיחת לקוחות למוצרים אחרים שאתה מציע, כגון מוצר חדש או מבצע מיוחד למוצר מסוים.

אתה יכול לעשות את אותו הדבר עם המלצות משלך למוצרים וחידונים מול לקוחות. אם יותר מ -20% מהלקוחות מתחשק להמליץ עליך, תן להם את האפשרות לעשות זאת.

אם אתה רוצה שהעסק שלך יגדל ויישאר בריא, אתה צריך להקשיב לקלט שהלקוחות שלך נותנים לך באמצעות המשוב שלהם. זה הזמן שאתה צריך להשקיע אם ברצונך לא רק להגדיל את בסיס הלקוחות שלך, אלא גם לשפר את שביעות רצון הלקוחות.

אם לא ניתן לדבר ישירות עם הלקוחות שלך, עליך לשקול סקר לקוחות (למשל סקר לקוחות פוטנציאליים או לקוחות) ולבקש מהם להשיב. השתמש בשאלות פתוחות כדי באמת לאסוף משוב של לקוחות ולהבטיח שהלקוח שלך שמח על ידי מתן סיבה לדרג.

זה גורם ללקוחות שלך להרגיש מוערך ומוערך

מה שמגדיל את נאמנות הלקוחות וגם מגדיל את הסיכויים שהם אכן יתנו לך דירוג. אם לקוחות מכירים בערך שאתה מייחס להמלצות של לקוחות אחרים, הם בוודאי יעריכו אותם ויתרמו לשיחה. היזמים נותנים המלצות לחבריהם, מה שהופך אותם ליקרים ביותר ולקוחות מבצעים יותר רכישות ומשמשים כמקדמים להמליץ על חברים, עושים אותם בעלי ערך רב עוד יותר. צוות הקו הקדמי נקבע על פי מידת ההתייחסות ללקוחותיהם ואילו אזורים פונקציונליים תורמים לחוויית הלקוח.

עליכם ליצור תוכנית המעודדת המלצות לקוחות, ואני רכשתי לאחרונה מאתרי המלצות הלקוחות הפופולריים ביותר, המלצת לקוחות.

בממוצע

חברות ממליצות ממאגר הלקוחות הקיים שלהן, ואם לקוחות קיימים חווים חוויה חיובית עם העסק שלך, סביר יותר שהם ישתפו אותה עם חבריהם ומשפחה. לקוחות שבוחרים את המותג שלך על סמך המלצות של יועצים מהימנים מתנהגים באופן דומה ל לקוחות נאמנים קיימים ולכן יש להם ערך גבוה יותר לכל החיים לעסק שלך כבר מההתחלה. זה לא משהו שאתה יכול למדוד, אבל זה תהליך שעוזר לך להשיג את התערובת הנכונה של התאמה טבעית ללקוחות שלך.

אינך יכול לצפות מכל לקוח שייתן לך דירוג חיובי על הסף

לכן הקפד לתת לו סיבה לתת דירוג. עודד את הלקוחות שלך לדרג בפומבי את המוצרים והשירותים שלך (למשל באתר שלך) ולשתף את הביקורות עם אחרים. אם אתה יכול לגרום ללקוחות שלך לבקש זאת בפועל ולהציע זאת, כלי מדידת שביעות רצון הלקוחות יכול לעזור לך לאסוף משוב יקר. לבקש מהלקוחות המלצות לעסק שלך זה פשוט גס רוח ומרגיז, אבל הזמן שלך יקר וגם הזמן שאתה צריך לבלות איתם.

שיתוף:

עוד מאמרים:

שלח לנו הודעה

דילוג לתוכן