קרייגסליסט נותר אחד האתרים הפופולריים ביותר עבור אנשים המעוניינים לשכור דירה, אך זה לא המשחק היחיד בעיר. אני שונא את קרייגסליסט ואני בטוח שזה נשאר מקור טוב בכל מה שקשור לשיווק והשכרת דירות, אבל זה לא המקור הטוב ביותר.
כל מה שאתה צריך זה רעיון שיווקי יצירתי לבית שלך ואם יש לך מחשב
מדפסת ומעט כשרון יצירתי, אתה יכול ליצור עלונים משלך כדי לפרסם את הדירות שלך. כשכולם מבלים כל כך הרבה זמן ברשתות החברתיות, לא חסרות הזדמנויות למצוא דיירים פוטנציאליים. שיווק באמצעות מדיה חברתית יכול להיות פורה, אבל זה לא קל כמו שזה נשמע.
המשך לקרוא
כדי ללמוד כיצד לבצע אופטימיזציה של קמפיין הווידאו שלך ביוטיוב ולוודא שבפייסבוק שלך יש קריאה לפעולה. הוסף תוכן וידאו לספריית ה- SEO המקומית שלך מכיוון שהזמן והאנרגיה שאתה משקיע בסרטונים שלך ישפרו את אסטרטגיית שיווק הדירות הכוללת שלך. רעיון מרכזי בשיווק דיור הוא לפרסם באתר האינטרנט תמונות רלוונטיות ואיכותיות, כמו תמונות של הנכס שלך, סוכן הליסינג שלך והשכונה שלך. אם אתה מפרסם את מתחם הדירות שלך באינסטגרם, פינטרסט או מקורות מקוונים אחרים, עליך להזמין צלם מקצועי שיפרסם את התמונות שלך באינטרנט. Pinterest ו- Instagram הם כלים מצוינים לפרסום ביתי מכיוון שהם מאפשרים לכם לפרסם תמונות של הבית שלכם ברשתות החברתיות כמו פייסבוק, טוויטר, גוגל + ורשתות חברתיות אחרות.
אתה יכול להשתמש בתמונות אלה לקמפיינים שיווקיים אחרים
למצב את עצמך כמשאב מוערך עבור העוקבים שלך, ובסופו של דבר להפוך לידים נוספים לסיורים וחכירות. לא רק שתזכה לעוקבים נוספים באינסטגרם, אלא גם תחיל את התוכן שאתה אוסף על אזורים אחרים באסטרטגיית השיווק הביתית שלך.
אנו נסקור כמה מהרעיונות הידועים יותר לשיווק דיור, אך תוכלו לראות גם ביקורות ממוחזרות. התבונן במדריך שלנו לאסטרטגיות השיווק הביתיות הטובות ביותר לבעלי בתים והתחל להרחיב את הקהל שלך עוד היום.
מודעות בתשלום בפייסבוק הן אחת הדרכים הטובות ביותר ליצור הופעות מסיביות בקהילה שלך במחיר נמוך
זה אולי נראה כמו השקעה מוחצת ועצומה, אבל פייסבוק עשתה עבודה נהדרת בהפיכת מודעות ברשתות החברתיות בתשלום לזמינות לכולם תמורת 5 דולר בלבד לחודש. הדיור עובד טוב, ופייסבוק עושה עבודה נהדרת להנגיש אותו לכל מי שיש לו מעט כסף בחינם.
פרסום במדיה חברתית הוא אופציה נהדרת לכל עסק שרוצה להפעיל מודעות בתקציב צנוע, אך הוא שימושי במיוחד לעסקים קטנים ובינוניים.
ניתן להשתמש בו לקידום מתחמים ידידותיים לחיות מחמד והצעות אחרות המבוססות על מה שדיירים פוטנציאליים מחפשים. על ידי אופטימיזציה לאתר שלך, תוכל לגייס קונים פוטנציאליים שמתאימים לנכס שלך על ידי פרסוםם בפייסבוק.
שלב את שמונת הרעיונות השיווקיים האלה
ותחתום תוך זמן קצר על חוזי שכירות חדשים. קל לפתח רעיונות לשיווק דיור, אם יש לך זמן ומשאבים לממש אותם. כעת, לאחר שהנחתם את היסודות לקמפיין מוצלח עם חמישה, הנה כמה מהרעיונות הטובים ביותר לשיווק דיור, בהם תוכלו להשתמש כדי להגדיל את השימור ולעסוק בדיירים פוטנציאליים.
זה אולי נראה מוחץ, אבל האמת היא שאתה יכול לפתח תוכן על ידי מעורבות תושבים בקהילה המקומית. וודאו שהאתר שלכם מהווה השתקפות מושלמת של הקהילה שלכם וזכרו כי אלמנטים אחרים לשיווק דיור יובילו אנשים לאתר.
אם אתה באמת רוצה לעשות טיפוס מקוון
עליך לפתח את הנוכחות שלך באמצעות אופטימיזציה למנועי חיפוש ושיווק תוכן. אתה בהחלט צריך לשווק את הדירות שלך ב- Google Ads כדי ליצור קשר ישיר, אך גם להשתמש בקידום אתרים מקומי כדי לגרום לקהילה המקומית שלך למצוא אותך. פרסום טוב מועיל, אז נסו לייעל את הפרסום הביתי שלכם ולהתחבר לדיירים חדשים וקיימים בשוק. כיצד אוכל להתעדכן באתר ובמודעות נדל"ן וכיצד אוכל לשווק טוב יותר את הדירה שלי?
על ידי שליטה מתי והיכן מודעות ה- PPC שלך מופיעות
תוכל להציג בפני אנשים באזור גיאוגרפי ספציפי מודעות לבתים הדומים ליתרונות שאתה מוצא בקהילה שלך. לדוגמה, המודעה הנוכחית שאתה מציב יכולה להציג את תוצאות החיפוש הנוכחיות של אנשים באזור שלך שמחפשים את הדירה שלך. אתרים מותאמים ומודעות עסקיות של גוגל מאפשרים לך להיות גלויים יותר בתוצאות החיפוש המקומיות ולנצל מילות מפתח ממוקדות כדי להגיע למנועי חיפוש כמו גוגל, יאהו, בינג ומנועי חיפוש אחרים. קידום אתרים באזורים שבהם, בניגוד לפרסום בתשלום, עדיף הרבה יותר להתחרות ברישומי דיור גדולים יותר.
קרייגסליסט מגביל אותך עד 20 מודעות ביום
ואם המודעות שלך דומות מדי, האתר עשוי לתייג אותן כספאם. לא משנה באיזה אתר פרסום ביתי אתה משתמש, עליך לעצב ולהטמיע את המודעה שלך בצורה היעילה ביותר האפשרית. אם לדירה שלך יש מושך כלשהו, תפתח מודעות יצירתיות להפליא שימשכו דיירים פוטנציאליים בהמוניהם ולא יאבדו אותם לפני שהם מגיעים לדלת הכניסה שלך. חנויות מכולת מעולות לקידום דירות מכיוון שאתה מציב את עצמך ממש מול המקומיים בכל פעם שאתה עושה קניות.