פרויקטים בשיווק

כתבתי בעבר כיצד ללמוד שיווק, אך לא הצלחתי לכלול רשימה של רעיונות לפרויקטים שאפשר לעבוד עליהם. הבה נבחן כמה פרויקטים שיווקיים, תפקידיהם ופונקציותיהם וכיצד הם יכולים לעזור לך להישאר מסודרים יותר. רעיונות לפרויקטים של שיווק דיגיטלי שמכירים את הדברים המעשיים הדרושים כדי להצליח בקריירה שלך כמומחים מקצועיים לשיווק דיגיטלי. אלה מתאימים למי שרק מתחיל בשיווק דיגיטלי, כמו גם למצטרפים חדשים.

העצות הפשוטות הבאות יעזרו לך להציב את הצוות שלך במצב טוב יותר להשיג תוצאות עקביות יותר ותוצאות מוצלחות בפרויקטים שיווקיים

בניית משמעת ניהול פרויקטים במחלקת השיווק שלך: מדריך לשיטות עבודה מומלצות לניהול צוותים בשיווק דיגיטלי.

כשמדובר ברעיון של קמפיין או פרויקט שיווקי

עליכם להסתכל על כל תהליך ניהול הפרויקט. החל מהתפיסה ועד לסיום, כדאי לארגן מההתחלה ולהבין מה אתה בוחר לקמפיינים השיווקיים והפרויקטים שלך. לדוגמא, אם צוותי שיווק התוכן שלך מביאים לשוק שלושה תוכן אינטראקטיבי מדי רבעון, על ראשי הפרויקט שלך לקבוע מועדי פרסום, לוודא שהספקים לא מעמיסים יתר על המידה ומתארגנים בכל עת.

בשלב זה של הפרויקט

אידיאלי להשתמש בתוכנת ניהול הפרויקט השיווקי שלך כדי ליצור תוכנית ולעקוב אחר ההתקדמות. המטרה שלך צריכה להיות תמיד להפוך את הפרויקטים שלך לעבודה שיווקית במהירות האפשרית עבור משווקים מנוסים יותר. אם הפרויקט שלך הוא רעיון להתחיל בעבודה, הוסף את ארבעת הפרויקטים המובילים ליומן השיווק שלך ב- CoSchedule כדי לתכנן לחודשיים הקרובים. בחר את החגים החשובים ביותר לעסק שלך ומבצעים מיוחדים שיהיו פרויקטים שיווקיים, כגון חג המולד ושנה החדשה. פרויקט השיווק שלך יכול לכלול מפרט וסיפורים רבים, וייתכן שתצטרך לחלק את היקף למה שמשווקים זריזים מכנים ספרינטים. עבור פרויקטים שיווקיים שלך, נסה ליצור שלב פרויקט עבור כל אחד מהפרויקטים שלך, המכונה גם יחידה. השתמש בתוכנות לניהול שיווק כגון לוח שיווק של CoSchedule כדי לעקוב אחר מאמצי השיווק בכל הערוצים, כולל דוא"ל, מדיה חברתית, אינטרנט, טלפונים ניידים, ערוצי שיווק ודפוס. על תוכנית הפרויקט השיווקי שלך לכלול תיאור מפורט של היעדים, היעדים, היעדים והיעדים של הפרויקט לחודשיים הקרובים, כמו גם את התקדמות כל שלב. לאחר שהגדרת את יעדי השיווק שלך והקצית ציון 1-3 לכל אחד מהם, הגיע הזמן לתעדף את הפרויקטים שלך. כשנכנסים, אתם מכירים את המטרה השיווקית ואז בוחרים בפרויקט מסוים שרוצים להתמודד איתו כאשר זו האפשרות הטובה ביותר לצמיחה.

כל מה שאתה עושה בשלב זה ינוהל טוב יותר בעזרת כלי יחיד לכל המעורבים בפרויקטים השיווקיים שלך

פישוט כלים לניהול פרויקטים יעזור לכם לייעל את ההצלחה של קמפיינים שיווקיים דיגיטליים שלכם. זה שימושי כאשר אתה מוביל צוות פנימי או שולט ביכולות הצוות על ידי עדיפות לפרויקטים שיווקיים.

על ידי הפעלת קמפיינים מתחשבים בצנרתך

ניהול פרויקטים שיווקיים מאפשר לך למקסם את סיכויי ההצלחה שלך על ידי ביצוע פרויקטים בצורה היעילה ביותר. בעוד שמנהלים נוטים להשקיע יותר מדי זמן בפרויקטים בעלי השפעה נמוכה, קישור פרויקטים שיווקיים לאסטרטגיה השיווקית שלך ישמור על זריזות ואוטונומיה. שימוש בארבעת המקשים האחרונים ביישום פרויקטים שיווקיים שלך יעזור לשמור על הפרויקט בתנועה כך שניתן יהיה להעביר אותו במהירות ובמקביל להשיג את התוצאות הרצויות.

כדי לזכור את הגורמים הללו, הנה צעד אחר צעד מדריך ליישום כלים לניהול פרויקטים שיווקיים. תרשים סגנון זה של גאנט נותן לצוות שלך מבט על ציר הזמן השיווקי המלא ועוזר לך ליישם את השלבים בפוסט זה כמו פרויקט אמיתי שאתה עובד עליו. הוסף רשימת משימות לתוכנית הפרויקט שלך באמצעות הכלי לניהול פרויקטים שיווקיים שלך. הרכיבו את המשימות ותחשבו ביוזמה כרשימת מטלות שתרצו לעשות, ולא רשימת מטלות אחת.

אני מקווה שרעיון זה של פרויקט שיווק גיוס הביא לך השראה לנסות משהו חדש בחודשים הקרובים

ללמוד מיומנויות חדשות ולקחת את אסטרטגיית איסוף הכישרונות שלך לשלב הבא. אם אתה רוצה לעשות עבודה טובה עם פרויקט שיווק דיגיטלי, התחל לרשימה זו! שביעות רצון לקוחות הסוכנות לשיווק דיגיטלי, ניסית בידיים שלך מאז שהיית סטודנט – בפרויקטים של שיווק דיגיטלי. בדוק וקבל הבנה טובה יותר של מה שאתה מחפש בסוכנות שיווק דיגיטלי ואת הכלים הטובים ביותר לניהול פרויקטים שיווקיים. בין אם אתה הבעלים של עסק ובין אם רק תרצה לשפר את כישורי ניהול הפרויקט השיווקי שלך, אנו יכולים להדריך אותך בתהליך. הנה מדריך טוב לניהול פרויקטים מינימליים עם CoSchedule וניהול שיווק עם צוות קטן.

שיתוף:

עוד מאמרים:

שלח לנו הודעה

דילוג לתוכן