אודותינו

Present זמין כעת להורדה. אנו מראים לך שהם 12 האתרים הטובים ביותר לדעתנו באינטרנט. אנו מסבירים מדוע דפים אלו חשובים במיוחד עבור אתרי מסחר אלקטרוני ונותנים לך טיפים כיצד ליצור את דף ה- Us המושלם שלקוחותיך יאהבו! אנו מראים כמה דוגמאות נהדרות מדפי Us המסייעות לך לעורר את עצמך ולהסביר מה הם ולמה הם כל כך חשובים.

אם אתה רוצה לתת לאתר שלך מגע אישי (שאנו ממליצים עליו בחום), עיין בתבנית הדוגמה שלנו. אם אתה יודע שזה כנראה רק משהו להעתקה ולהדבקה, נקפוץ פנימה עם כמה טיפים שיעזרו לך ליצור דף Us נהדר עבורך.

פשוט מלא את הטופס הריק, מלא את הסוגריים עם פרטי החברה שלך ויהיה לך דף משלך שתוכל להעתיק ישירות לאתר שלך. יש לך דף Us מקצועי שנכתב תוך דקות ומוכן תוך דקות.

השתמש בגנרטור העמודים אודותינו ומלא את התבנית למטה כדי שיהיה לך דף מקצועי למראה תוך מספר דקות ומוכן לאתר שלך.

אתה רוצה להשתמש בעותקים תיאוריים

רגשיים וגרפיקה יפה, אם כי תמונות ארכיון יכולות לעבוד עבור דפים אחרים. דפים עם סיפור עובדים קשה יותר עבור העסק שלך מאשר דפים כלליים המשתמשים במשהו כללי, אז עבוד על הסיפור של הדף שלך עם עותק תיאורי ורגשי עם גרפיקה יפה.

אם אינך בטוח מה להוסיף לדף שלך

שקול כיצד מתמקד צוות היצירה של קונו, דרך נהדרת להאניש את המותג שלך. חשבו מה הכי חשוב ללקוחות הפוטנציאליים שלכם, וכשאתם יוצרים עותק ממוקד לדפים שלכם, תוכלו לשלב את העובדות החשובות ביותר. אם אתה כולל עובדות מוקדם בנרטיב שלך, הפוך אותן לבולטות ביותר על ידי הדגשתן. דף זה נמנע מכאב הלקוחות הפוטנציאליים שלך עם עניבה פופ-תרבותית מצחיקה – ועל זה אנו ממקדים את היצירתיות שלנו.

תכונה נהדרת שמתחברת לדף אודותינו

היא הקריאה הגדולה לפעולה שנמצאת בתחתית הדף. אם אתה יכול להשתמש באתר כדי להראות כיצד אחרים עוסקים במותג שלך ולגרום להם להרגיש שזו תהיה טעות להתעלם מהטעות הזו, זה יעבור דרך ארוכה לפיתוח מעורבות. אז אל תהססו לפרסם קישורים למדיה החברתית והשתמשו בתוכן אודות אודותינו כדי להפנות אליהם תשומת לב. פרסם לכתיבת הדף שלך – עליות בכדי לתת ללקוחות הפוטנציאליים שלך אפשרות לראות מימד נוסף של אישיות החברה שלך. בין אם אתה כותב דף או פוגש את המבקרים שלך באופן אישי, זכור להתחבר אליהם.

תלוי בכמות התוכן שיש לך

אתה יכול להחליט אם ברצונך להוסיף קטגוריות משנה לאתר שלך, אך אני ממליץ שתמיד לכלול אותם לפחות בדף הראשי אודותינו. זאפוס "אודותינו, למשל, כולל קטגוריית משנה בשם" זאפו טוב ", המתארת את המחויבות של החברה להחזיר לאנשים פחות בר מזל. ברגע שאתה יודע מי אתה ועל מה האתר שלך, דף אודותינו צריך לכלול קישור לדף יצירת הקשר שלך, כך שהמבקרים שלך יוכלו לבצע את הצעד הבא בתהליך הרכישה.

דף הביקורת עשוי להכיל קישורים המניבים הכנסות באמצעות קשרי שותפים או יצירת לידים

הנחיות אלה כוללות דרכים לשיפור תדמית המותג של החברה שלך , אסטרטגיה שיווקית ושירות לקוחות, כמו גם דרכים לחזק את תדמית החברה ולמקסם את המוניטין שלה על ידי יצירת עניין ואמון. התוצאה היא תוכן אודותינו המסייע למשתמשים למצוא ולהבין מידע עסקי בקלות.

The SkinnyDipped Us העמוד מציג תמונות של עובדים

כולל שלושה מייסדים עם ילדים צעירים, מהנהן נוגע ללב למשפחה שהעניקה השראה למשפחה להקים עסק לאחר מותו. aph, המתאר את מקורותיה של סוכנות השיווק הדיגיטלית שלך, תופס את החלק הגדול ביותר של הדף. בעוד שהמידע האופייני שאתה מוצא בדף אודותינו נמצא למעשה בעמודים אחרים באתר המותג שלך, אך לדפי המותג יש אופי רב ועשויים לעניין אותך במותג. למעשה, ישנם אלמנטים שתוכלו לחקות באתר משלכם, כמו החלק אודותינו באתר החברה.

העמוד אודותינו לארוחות הצהריים כתוב בטון משעשע ומתחיל ברעיון להיות חלק ממשהו גדול ממך ולעשות את חלקך

כדי לטפל בזה. אם העסק שלך חדש ואין לו עדיין עובדות, נתונים או ניסיון לתמיכה בטענותיך, דבר על מטרותיך ותיאר מה אתה עושה כדי להשיג אותן. כשאתה מסיים את הדף, תאר מי כל אדם בצוות שלך, מהם הערכים האישיים שלך, והסבר כיצד אתה רואה את העסק ומתחבר לקהילה.

שיתוף:

עוד מאמרים:

בניית אתר תדמית

פוסט זה בבלוג מספק מדריך מקיף כיצד לבנות אתר תדמיתי. זה מכסה הכל, החל מתכנון הפריסה, בחירת הפלטפורמה הנכונה, אופטימיזציה של תמונות ועד הבטחת ממשק

הפקדה ל7xl

בעולם הקמעונאות המקוונת, מציאת ההתאמה המושלמת למידות גדולות יותר יכולה להיות מאבק. בלוג זה מדגיש את '7xl', פלטפורמה המוקדשת להתמודדות עם הפער בשוק עבור בגדי

הימורי ספורט

בפוסט זה בבלוג, אנו מתעמקים בעולם ההימורים בספורט, בוחנים את הריגוש, הלגיטימיות והתגמולים הפוטנציאליים שלו. אנו גם שופכים אור על הסיכונים הכרוכים בכך ודנים כיצד

שלח לנו הודעה

דילוג לתוכן