איך בוחרים פילטרים לבריכות נוי

בחירת הפילטרים הטובים ביותר לבריכות נוי יכולה להיות מסובכת.

הבעיה עם פילטרי מים רבים היא שיש להם כל כך הרבה יצרנים שונים שמייצרים אותם עם כל כך הרבה סוגים שונים של חומרים. מצאנו כי פילטרים שנראים עובדים היטב באירופה או באסיה עשויים להזיק לדגים שיש באמריקה. אז הקפד תמיד לסנן עבור אזורים מקומיים ספציפיים לפני הרכישה.

תמיד כדאי להתייעץ עם קמעונאי דגי הנוי המקומי שלך עבור זה, כי הם המוסמכים ביותר לתת לך מפרט מדויק עבור התנאים המקומיים שלך על תנאי המים המקומיים שלך ומים של כל מיכל/דג.

בחירת פילטרי האקווריום הטובים ביותר היא באמת עניין של ניסיון. אם אתה אקוורייסט בפעם הראשונה, פילטרי האקווריום שאתה קונה בחנות לחיות מחמד כנראה רק יהיו אלה שחנות הדגים נושאת בחנות שלה. אין יותר מדי ניסיון לדעת איזה מסנן יספק את היתרונות הטובים ביותר עבור הדגים והמים. אם אתה כזה, מסנן 2 מיקרון עשוי להיות נהדר כל עוד איכות המים נקייה. עם זאת, אם במים שלך יש הרבה כלורמיום וחנקות, מסנן 5 מיקרון או 6 מיקרון יהיה בחירה מצוינת.

למען הפרוטוקול, אין לנו בעיות באיכות המים בארץ. אבל בהחלט לא היינו יודעים מה מכילים המים המקומיים שלנו אם מישהו לא יציין לנו זאת. אז בתור חובב, מישהו בלי אקווריום או מי שרוצה לבנות מיכל אקווריום לתחביב, אנחנו מציעים ללכת לחנות חיות ולבקש מהצוות להמליץ לך על מסנן אקווריום טוב.

בחירת גודל המסנן הנכון מסתכמת גם בידע על מספר הגלונים (או מאה הגלונים) שאתה צריך לסנן או שיש לך מיכל מחזור גבוה. כדאי לדעת שדגים זקוקים לאיכות מים כי הם חולים במחלות ואינם מרגישים בסדר אלא אם כן יש להם את איכות המים והסינון המתאימים. אין דרך לדעת זאת אלא אם כן אתה מקבל איכות מים נאותה. אז ודא שאתה הולך ישר לחנות טנקים עבור המפרט הנכון. זוהי אחריות עצומה לחשוב על המים וגם עבורנו לטפל בדגים שלנו ולכן תמיד כדאי לבדוק קודם את המים שלך.

השימוש העיקרי בסינון כל מים הוא פינוי פסולת מדגים לפני שהם חוזרים לאקווריום. כאשר דג בריא, הוא מסנן את המים כדי לספק את הסביבה הטובה ביותר עבור הדג.

סינון הוא יתרון מרכזי עבור חיות נוי וימיים מכיוון שהוא משפר את צלילות המים. כאשר אנו מסוגלים לשמור על מים צלולים ועל היכולת לראות את הדגים, אנו מספקים להם סביבה נהדרת. זה לא אומר שהאקווריום/מים בהכרח מושלם, אבל זה תמיד שיפור. והחלק הגדול ביותר ביצירת סביבת מים בריאה הוא כמה קל להתבונן בה.

על מנת שהמים באקווריום הדגים או בריכת הנוי שלכם יהיו בריאים, עליכם לדעת לספק את סינון המים המתאים. אחת הדרכים החשובות ביותר לעשות זאת היא להשתמש באקווריום, בפילטר גדול (או בהרבה פילטרים כאלה).
למידע מורחב אודות פילטרים לבריכות נוי ואיך בוחרים פילטרים לבריכות נוי יש לבדוק ב- aquaexpres.com

הכלל הבסיסי הוא שתמיד כדאי לרכוש פילטרי אקווריום המיועדים לכמות הגלונים הנכונה באקווריום או בבריכה. 

לפני שבוחרים מסנן לבריכת נוי, חשוב להבין תחילה את שני סוגי הסינון השונים; מכני וביולוגי. לאחר חישוב האמור לעיל, אתה יכול לבחור את מסנן הבריכה שלך בביטחון ולוודא שהבריכה שלך מספקת סביבה נקייה, ברורה ובריאה לדגים שלך.

שיתוף:

עוד מאמרים:

בריאות בלוטת התריס אצל ילדים

הפרעות בבלוטת התריס בילדים אינן נדירות כפי שחשבו פעם, עם השלכות על גדילה, התפתחות ובריאות כללית. פוסט זה בבלוג מספק מבט מעמיק על החשיבות של

שכפול המפתח על ידי מנעולן

פוסט זה בבלוג חוקר את התהליך המורכב של שכפול מפתחות על ידי מנעולן. הוא מציע פירוט מפורט של השלבים המעורבים, הכלים בהם נעשה שימוש והמיומנויות

שלח לנו הודעה

דילוג לתוכן