איך כדאי לבחור תמונות לחדרי תינוקות לחדר התינוק?

הורים צעירים בדרך כלל משתמשים בתמונות של הילדים כקישוטי קיר ועם הזמן מוסיפים תמונה של איך התינוק גדל. הכרת האפשרויות השונות לעיצוב יכולה לעזור לכם לבחור את קישוט הקיר המתאימים ביותר לחדר הילדים שלכם. תמונות לחדרי התינוקות של משפיענים למשל, כמו סלבריטאים יכולות להוות מקור השראה רב בכל הקשור לקישוט החדר.

בעת קישוט חדר ליולדת ולתינוק, יש לקחת בחשבון את כל הריהוט, הפריסה והאסתטיקה. פריסת החדר לחדר הילדים, כמו גם התאורה והתאורה הם שיקולים חשובים בפנג שואי.

אם אתה רוצה טפט בסגנון פרובנס שמתמקד בוורוד

כחול ולילך, רצוי עם הדפסים פרחוניים, אז אתה יכול לבטל את רוב הבחירות שלך. אם נושא לחדר הילדים אינו מתאים לספקטרום צבעים, יהיה עליכם לבחור מתוך מגוון רחב של צבעים כמו כחול, אדום, ירוק, צהוב, כתום וצהוב. בעת פיתוח ערכת הצבעים לחדר הילדים, בחרו לוח צבעים עם מגוון גוונים, לא רק ורוד וכחול.
לעוד מידע בתחום של איך כדאי לבחור תמונות לחדרי תינוקות לחדר התינוק? ותמונות לחדרי תינוקות באפשרותך לבדוק כאן: unikid.co.il

אם החלטתם להפוך את חדר הילדים לגלריה קטנה

עליכם לחשוב כיצד למקם את התמונות יפה. ניתן לצבוע את הקירות בצבע אחד ולהשתמש במגוון צבעים שונים כגון אדום, כחול, ירוק, כתום וצהוב כדי להדגיש. אם אתה משתמש בטפטים לחדר התינוק, בחר טפט שמשתמש בכמה כוכבים ומדבקות בלבד, ותוכל להשתמש בהם למיקום. כשאתה בוחר אמנות לחדר התינוק, אתה בוחר הדפסים שמתאימים היטב, ולא נושא ספציפי. כשאתם בוחרים פרטי אמנות בחדר הילדים, הניחו אותו על קיר נמוך למדי כך שהתינוק שלכם יוכל לראות אותו מהעריסה, וכאשר בחרתם אותו, הניחו אותו ליד העריסה במקום בו ניתן לראות אותו מעריסותיו וראו כך שהוא יכול שחק עם זה.

וודאו שניתן לסדר מחדש את אמנות הקיר התלויה ולהסיר אותה מחדר התינוק

טפט צהוב עם דוגמאות המתארות פנים של בעלי חיים ידידותיים, עם רקע צהוב ורקע לבן עם פסים כחולים וצהובים יכול להיות מושלם לחדר הילדים, ואם תחליט למסגר אותם, התמונות על הקיר יכולות להעניק לחדר השינה של ילדך סגנון ייחודי.

כתום

הוא צבע שללא משנה מה תבחרו לעיצוב חדר הילדים שלכם, יכול להשמיע אמירה מרשימה בשימוש נכון. אם אתם חושבים לקשט את המשתלה במוטיב סתיו או פרי, כתום יכול להדגיש פרטים חשובים בחדר התינוק. כתום הוא אחד מאותם צבעים שיכולים להשמיע גם אמירות מרשימות על קירות חדר התינוקות, במיוחד בשילוב עם צבעים אחרים. הצבע אמנם לא רלוונטי לתינוקות, אך תמונות צבעוניות בחדר ילדים הופכות את העיצוב של חדר הילדים למושך יותר. זה נותן לך אפשרות לבדוק את הצבעים העדינים ומשהו נועז יכול להתאים לשאר עיצוב הבית שלך מבלי להכריע את חדר הילדים.

בחרו קיר לחדר התינוק שלכם

היו יצירתיים עם ציור קיר DIY או שילבו טפטים מעוצבים או פשוט הסירו מדבקות – בהתאמה לנושא החדר. אם אתה זקוק לרעיונות כיצד לעשות זאת, אז הביא טפט יפה ומקסים המתייחס לחדר הילדים. בדוק את גלריית הרעיונות שלנו לחדרי ילדים וקבל השראה מכמה רעיונות נהדרים אחרים לחדרי תינוקות לילדות, בנים ובנות. בין אם יש לכם משתלה גדולה ובין אם אתם גרים בדירה או בבית זעיר, טיפים אלה לעיצוב חדרי תינוקות יעזרו לכם ליצור את תינוקכם החלומי. בין אם אתה רוצה לחלוק חדר שינה עם התינוק שלך או רק למקסם את החומר המרובע שאתה עובד איתו, הנה כמה רעיונות קטנים עבור משתלות שתוכל לעצב לחדר הילדים הקטן שלך עם שטח מוגבל.

אם אתם מחפשים משתלה קטנה, יש הרבה דברים שתוכלו לתלות על קירות ריקים כדי להפוך את חדר הילדים שלכם ליותר פונקציונלי. כאשר הוא מתהדק, ניתן להקים משתלה מתפקדת תוך מספר שעות ואפילו ימים.

ניתן לצבוע קירות, להדביק טפט, להצהיר הצהרה עיצובית גדולה ופשוטה או להפוך אותה לאמירה עיצובית גדולה ופשוטה יותר.

אם אתה בוחר אמנות לחדר התינוק שלך

אתה יכול גם לבחור דברים מתוחכמים אחרים שמבוגרים אוהבים. הביטו ביצירות אמנות צבעוניות ותוססות, במיוחד אם חדר הילדים הוא גם חדר משחקים. קח אסטרטגיה מגרה לעיצוב חדרי ילדים איתך בעת קניות בחנויות תינוקות על ידי עריכת סיעור מוחות עם בן / בת הזוג. וודא שאתה רואה מה שאתה חושב שחובה – שיהיה לך חדר ילדים לשינה, משחק ושינה. קרא קרא את העצות הבדוקות שלנו לגבי ביצוע נכון של העיצוב וראה כיצד תוכל לחסוך מקום רב יותר בחדר התינוק שלך. ספר אלקטרוני Take Back Control מראה לך בדיוק כיצד לארגן את חדר הילדים, חדר הילדים, חדר המשחקים שלך וחדרי תינוקות אחרים לפני שהתינוק מגיע. מדריך זה יעזור לכם בכל מה שקשור לעיצוב תינוק – כך שלחוויה שלכם עם הורים טריים יתכן שיהיו קצת שיהוקים, אך תמונות לחדר תינוקות מושלמות עבורכם.

 

שיתוף:

עוד מאמרים:

בריאות בלוטת התריס אצל ילדים

הפרעות בבלוטת התריס בילדים אינן נדירות כפי שחשבו פעם, עם השלכות על גדילה, התפתחות ובריאות כללית. פוסט זה בבלוג מספק מבט מעמיק על החשיבות של

שכפול המפתח על ידי מנעולן

פוסט זה בבלוג חוקר את התהליך המורכב של שכפול מפתחות על ידי מנעולן. הוא מציע פירוט מפורט של השלבים המעורבים, הכלים בהם נעשה שימוש והמיומנויות

שלח לנו הודעה

דילוג לתוכן