איך לבחור מגבת גוף

אם אינך יכול להכניס כמה מגבות רחצה למכונה ומצפה לשטוף יותר מגבות, תוכל להחליף במקום מגבות רחצה. אני מייבש עומס שלם של מגבות בייבוש מהיר בחום הנמוך ביותר במינימום זמן, והן מוכנות במהירות. אם נפח המגבות הרגילות עולה, ניתן לכבות את הזמן הנוסף במחזור בפעם השנייה, לפחות במייבש.

אם אתה מעדיף לשטוף כמה מטענים בכל פעם

היצמד למגבת רחצה קטנה כדי לשים מספר מגבות בתשלום. זמני ייבוש מהירים מועילים לבני המשפחה שעושים שימוש חוזר במגבות במקלחת, ולכן מגבת רחצה קטנה יותר היא אפשרות טובה יותר. כמה מגבות נוספות מבטיחות לאורחים שלכם מגבת נקייה בה הם יכולים להשתמש שוב ושוב.

קבל סט תואם של מגבות רחצה

מגבות ומטליות כביסה כדי להתהדר בסט שלם. מגבות הרחצה צריכות להיות בגודל של 30 עד 58 אינץ ', אך ניתן גם לבחור במגבות רחצה בגדלים שבין 45 ל -60 אינץ'. מגבות רחצה לאורחים אינן הכרחיות, אך הבחירה במגבות הרחצה בקצה הרחב של הסקאלה תאפשר לאורחים שלכם חווית מקלחת נעימה יותר.

מגבות רחצה פשוטות לשימוש ומספקות מספיק ספיגה לאדם ממוצע להתייבש לאחר מקלחת או אמבטיה

תוכלו לקבל אוסף מפואר של מגבות כותנה טורקיות לקישוט ולמטרות אמבטיה. אם אתה רוצה שחדר האמבטיה שלך יראה וירגיש יקר יותר, תוכל לשלב מגבות, מטליות כביסה ושטיח אמבטיה.

מגבות רחצה עשויות להיראות כמו רשומה בנאלית ברשימת חדר האמבטיה האידיאלי שלך

אך יש מדע מסוים מאחורי הבחירה המתאימה. מטליות כביסה הן מגבות שימושיות שאנשים משתמשים בהן כדי לשטוף את גופן לאחר מקלחת או רחצה. אך חשוב לדעת היכן למצוא מטלית כביסה פונקציונלית ושימושית מבחירה רעה שיכולה להיות לה השפעות חמורות על העור.

בחירה במגבת שמרגישה רכה ואוורירית

היא מקום טוב להתחיל בו, אך עקוב אחר טיפים מומחים אלה בכדי להבטיח שאתה בוחר במגבת עם הביצועים הטובים ביותר בעת הקניות. כמו מבחר חפצי בית אחרים, גם בחירת מגבת רחצה היא תהליך ממושך, לכן כדאי להקדיש זמן לבחירת משהו שמתאים בדיוק. מגבת רחצה טובה יכולה לעשות כמה דברים: לייבש ולהרגיש טוב אבל לא נהדר על העור, להתאים את העיצוב שלך ועמידים מספיק כדי להחזיק מעמד לאורך שנים.

ברצוננו לתת לך מידע נוסף כיצד להפיק את היעילות הגבוהה ביותר האפשרית ממגבת

לא היינו טועים לומר שככל שהמגבת גדולה יותר, יש להשתמש בה יותר בבית, ממש כמו מגבת רחצה. במקום לבחור באופציה הזולה ביותר ליד הבית או הטובה ביותר בעסקים, בחרו במגבת החוף הטובה ביותר עם העמידות, הנזילות והיובש האולטימטיבית ללא זמן ומאמץ הדרושים לחיפוש.

בגודל של 600 גרם למ"ר

המגבת הזו קצת יותר כבדה מהממוצע, אבל בגלל הספיגה והייבוש שלה היא שווה את המשקל. היכנסו למקלחת ותפסו את מגבת הכותנה המצרית הזו לחווית ייבוש שאין שני לה. מגבת זו מיוצרת בטכנולוגיית אירוטון ומאופיינת בתכונות סופגות ויבשות חזקות ותחושה רכה ויוקרתית.

מגבת כותנה מצרית 800 גרם זו מעוטרת במגבת חוליית אקארד של ארבעה אינץ 'למראה משופר

השטיח מודד 17 x 24 ס"מ ומתאים לדוכנים קדמיים, כיורים ותאי מקלחת. גודלו 21 x 34 ס"מ ומתאים לרוב האמבטיות. מגבת הרחצה של מיקרוסקוטון Fieldcrest, הזמינה בקשת צבעים, נמדדת 30 x 56 אינץ 'ומסווגת כבינונית בגודל 450 עד 550 גרם למטר מרובע.
כדי לשמוע עוד פרטים מורחבים בתחום של בחירת מגבת גוף היא תהליך ממושך כדאי לבקר ב- habait4u.com

זה מראה שאנשים ממשיכים לקנות מגבות נוספות העונות על צרכיהם

כשמדובר בנוחות, רכות, חוזק, כושר ספיגה ואיכות כללית, מגבות החוף הסופר מפוארות של ברוקלין פגעו במטרה. הם עבים ועמידים במיוחד, עם בד Z- טוויסט המזכיר טקסטיל שנמצא בספא יוקרה ובמלונות.

אין סוף אפשרויות של מגבות שיש להן מגוון רב של פונקציות

אך קשה לדעת מה יענה על צרכיהן. עם הזמן תבינו שיש לקחת בחשבון גורמים רבים כאשר תקבלו את המגבת המושלמת. להלן מספר טיפים וטריקים של מכון משק הבית הטוב ביותר ומעבדת הטקסטיל שיעזרו לך לקנות כמו מקצוען.

עם ערימת מגבות במגוון רחב של מחירים ומבול של מסרים לקידום מכירות

זה יכול להיות קשה להחליט. אם אתה זקוק למגבת בלבד, תוכל לבחור בין המידות הסטנדרטיות 16, "30," 20 "ו- 35" או לבחור במגבת מעט קטנה יותר במידות 11 "ו- 18.". אל תתמקדו יותר מדי בכותנה איכותית, כמו סופימה המצרית, מכיוון שהן נחשבות ממדרגה ראשונה, אך הרכות, הספיגה והעמידות של המגבות שנבדקו כמעט ולא נפגעות.

הם עשויים מתערובת של כותנה טורקית ובד מודאלי אשר ד"ר צ'ימנטו מתאר כ"יוקרתיים ורכים ביותר "והכניס אותם לרשימת המגבות הטובות ביותר לעור

כדי לייבש אותם בלי לנשוף על המגבת, היא מציעה לזרוק לחות על מטלית. טיפים נוספים שאושרו על ידי דרם לשגרת מקלחת ידידותית לעור ניתן למצוא בסרטון זה.

שיתוף:

עוד מאמרים:

טכניקות סיפור למצגות בלתי נשכחות

בעולם הדיבור והפרזנטציות בציבור, סיפור סיפורים הופיע כטכניקה חיונית לרתק את הקהל ולהשאיר רושם מתמשך. פוסט זה בבלוג חוקר טכניקות שונות של סיפור שניתן ליישם

בניית אתר תדמית

פוסט זה בבלוג מספק מדריך מקיף כיצד לבנות אתר תדמיתי. זה מכסה הכל, החל מתכנון הפריסה, בחירת הפלטפורמה הנכונה, אופטימיזציה של תמונות ועד הבטחת ממשק

הפקדה ל7xl

בעולם הקמעונאות המקוונת, מציאת ההתאמה המושלמת למידות גדולות יותר יכולה להיות מאבק. בלוג זה מדגיש את '7xl', פלטפורמה המוקדשת להתמודדות עם הפער בשוק עבור בגדי

הימורי ספורט

בפוסט זה בבלוג, אנו מתעמקים בעולם ההימורים בספורט, בוחנים את הריגוש, הלגיטימיות והתגמולים הפוטנציאליים שלו. אנו גם שופכים אור על הסיכונים הכרוכים בכך ודנים כיצד

שלח לנו הודעה

דילוג לתוכן