בית דו משפחתי

בית דו משפחתי הוא הדבר הנדיר הזה: סיפור בוגר ורגשי, אבל זה גם סיפור שכמעט כל אחד יכול לספר. וויל וויל וויל מוציא אותו מהפארק עם הסאגה המשפחתית המרתקת הזו שהתרחשה בברוקלין בין השנים 1947-1970.

שתי המשפחות חולקות אבן חומה

כאשר אייב והלן מתגוררים במדרגות מרוז ומורט, ואחיה של רוז מורט ואשתו מרי במרתף. לינדה כהן לויגמן היא מחברת סאגה משפחתית מרגשת ומלאת לב, רגש, געגוע, אהבה ומסתורין. על פי ריח של אמת מחייה שלה, המחברת מרגישה גולמית ורחומה, כשאמה ושתי אחיותיה הצעירות גדלו בבית דו משפחתי בברוקלין. —- היתרון של בתים צמודי קרקע הוא בכך שהם קטנים יותר מהבית הצמודי הממוצע והלינה שלהם בדרך כלל בינונית עד קטנה. הם מציעים גם את היתרון בכך שיש גישה למגוון שירותים, כגון מטבח, סלון, חדר אוכל וחדר אמבטיה, המציעים גמישות וגמישות רבה מבחינת שטח, ציוד וציוד. רכישת בית דו משפחתי עם שיעורי משכנתא נמוכים וריבית נמוכה מאפשרת גם לבנות הון עצמי על כסף שאול במהירות.

קניית בית דו משפחתי יכולה להיות דרך נהדרת לעזור לך בתשלום המשכנתא שלך

וכנראה תוכל להתמודד עם כל הבעיות שמתעוררות כשאתה הופך למשקיע נדל"ן או למשכיר. כשאתה קונה בית דו משפחתי, סביר יותר שהדיירים שלך ייכנסו לשאלות ובעיות בנוגע לנכס להשכרה שלהם אם הם גרים בצד אחד, מתחת או מעל. הנה רשימה של קודים שיהיו נחוצים לבניית בית דו משפחתי שלא יהיה צורך בבית משפחתי. חשוב לדעת את המספר הנכון של בתי משפחות חוקיים, מכיוון שבבניית בית יכולים לאכלס רק שתי משפחות עם ארבעה אנשים או יותר בו זמנית, ולא רק אחת.

סוג בית דו משפחתי

הוא סוג של בית מגורים המוצע בשלושה סוגים שונים: בתים חד-משפחתיים, דו-משפחתיים ושלושה משפחות. בית דו משפחתי הוא שילוב של שני בנייני מגורים, שמשולבים בדרך כלל לבית חד-משפחתי עם שתי יחידות מגורים או יותר או שני בתים עם שלוש יחידות דיור או פחות.

על פי נתוני מפקד האוכלוסין האמריקני

בית חד-משפחתי הוא בית חד-משפחתי שיכול להיות מנותק לחלוטין או דו משפחתי, ומוגדר כנכס המורכב מיחידת נדל"ן חד-משפחתית. מצד שני, בנייני דירות מוגדרים כנכסים שיכולים להכיל בסופו של דבר יותר ממשפחה אחת. נכסים אלה יכולים להיות בנייני דירות, דופלקסים או בתים דו-משפחתיים, אם רק כמה מהם, או שהם יכולים להיות בתים משותפים, בתים, בתים עירוניים או אחרים. קל, אך לא בהכרח קל, להפוך בית משפחתי לבית חצי-משפחתי או אפילו לבית תלת-משפחתי עם אביזריו ודירותיו.

לדוגמא

המרת שתי משפחות לשני בתים משותפים תעלה את ערך הנכס ותעלה באופן תיאורטי יותר מכפי שהבעלים מכר עבור הנכס. ייתכן אפילו שתוכל לקנות נכס השקעה עצמאי שתוכל להשכיר למספר חודשים או אפילו לשנה או שנתיים בכל פעם. אם אתם רוצים יותר מקום ממה שבדרך כלל תוכלו להרשות לעצמכם בדירה, בית מדורגים עצמו הוא אופציה טובה במיוחד עבורכם.

מייק קיסטנר אומר

"כשמשווים בתים צמודי קרקע עם בתים רב-משפחתיים, קשה להכחיש שיש להם פוטנציאל הכנסה גבוה יותר. אמנם יש משפחות שמעדיפות בית צמוד קרקע עם הרבה מקום להתפשט והרבה שטח למשפחה של ארבע נפשות, אחרים מעדיפים את הרעיון להשתמש בנכס בדרכים שונות לייצור הכנסה. הם מעריכים יותר את בנייני דירות מכיוון שהם מתמקדים יותר בהיבט המשפחתי של הרכוש שלהם מאשר בהיבטים האישיים של הבית עצמו. אתה משווה משקי בית בודדים ומשפחות לבנייני דירות, זאת השוואה, אומר מייק קיסטנר. ולמרות שאתה יכול להשתמש בבניין דירות כהכנסה ביטחונית, אחרים עשויים להעדיף להשתמש ברכוש שלך כהכנסה בפחות דרכים. אבל כאשר משווים משפחה אחת בתים עם בנייני דירות, קשה להכחיש שלבתים צמודי קרקע יש פוטנציאל הכנסה רב יותר:

בתים צמודי קרקע הם בדרך כלל אטרקטיביים יותר למשפחות שיכולות להרשות לעצמן מותרות של יותר מקום ופרטיות

R אוס אומר. בונגלוס B הינם אידיאליים למשפחות צעירות המחפשות בית מתחיל, פנסיונרים המקווים לצמצם את ביתם במדרגות, זוגות המתבוננים ביחידה בחצר האחורית ובעלי בתים יחידים המעוניינים באורח חיים משפחתי יחיד מבלי שיצטרכו לנהל נכס ענק. בתים מודולריים ובתים מודולריים מושכים קנים ריקים שרוצים לצמצם, זוגות צעירים עם ילדים בדרך החוצה או משפחות קטנטנות המעוניינות לשדרג את רכושם בשכונה נחמדה אך יקרה או בנכס שמתוארך. יש משפחות שמעדיפות חוות ענק עם הרבה מקום להתפשט, ומשפחות עם בתים קטנים עם הרבה מקום לארבעה אנשים ויותר.

שיתוף:

עוד מאמרים:

בניית אתר תדמית

פוסט זה בבלוג מספק מדריך מקיף כיצד לבנות אתר תדמיתי. זה מכסה הכל, החל מתכנון הפריסה, בחירת הפלטפורמה הנכונה, אופטימיזציה של תמונות ועד הבטחת ממשק

הפקדה ל7xl

בעולם הקמעונאות המקוונת, מציאת ההתאמה המושלמת למידות גדולות יותר יכולה להיות מאבק. בלוג זה מדגיש את '7xl', פלטפורמה המוקדשת להתמודדות עם הפער בשוק עבור בגדי

הימורי ספורט

בפוסט זה בבלוג, אנו מתעמקים בעולם ההימורים בספורט, בוחנים את הריגוש, הלגיטימיות והתגמולים הפוטנציאליים שלו. אנו גם שופכים אור על הסיכונים הכרוכים בכך ודנים כיצד

שלח לנו הודעה

דילוג לתוכן