בית למכירה

הבית הלבן והיפה הזה רשום תמורת 2.2 מיליון דולר וזהו בית בצבע לבן ששופר ברצינות על ידי הבעלים לשעבר קיד רוק. נראה כי ליזי בורדן ידועה לשמצה גרה בבית ויקטוריאני למכירה שבו ניתן לעשות את מותה במחיר נמוך מ- 890,000 $.

בקרוב תגלה שלבית הזה

שנבנה על מגרש של 2.75 דונם על פלס קריק, יש יותר מרחב מחיה מכל בית אחר באזור. הדלת המובילה לחלל החיצון מאותתת כי זו הכניסה הראשית המקורית של הבית. יש בו גם אח, בדומה לבית מהמאה ה -18, ברוב החדרים בבית יש מדף חלונות עמוק ובנוי מדפי ספרים.

הוא ממוקם בקומה האמצעית של הנכס, שם תוכלו למצוא חדר אוכל גדול, חדר רחצה ומטבח. לצד הנסיגה בית עירוני בן שלוש קומות מהתקופה העתיקה עם שני חדרי שינה, שלושה חדרי אמבטיה ואזור גן קטן. בקומה השלישית של הבית יש סלון פתוח עם אח, מטבח ופינת אוכל, כמו גם מנהרות אבן קטנות לגלות. כאילו מתוך רומן מסתורי, גרם המדרגות של בית העירייה בן שלוש הקומות מוביל למרכז הבית.

טקסס היא יותר משחק השקעה, אם כי הביקוש לבתים משפחתיים שם נשאר חזק זהו שוק עצום עם פוטנציאל רב לבתים חדשים ולבנייני מגורים וכן למספר דופלקסים. הבעיה היחידה היא שהשוק נראה רזה למדי במחיר שג'ורדן מבקשת.

בשוק הוא Castle Lake House, המציע נוף של אגם וטירה סמוכה, כמו גם אגם אוסטין. אין ספק, בית זה יכול לטעון שהוא ממצא ייחודי, אך אם תוסיפו את העובדה שהוא שופץ לאחרונה, הוא משנת 1275 ומשקיף אל נוף מטירה סמוכה, כדאי לבחון אותו.

אם ראול ישמור על הבית לאחר מותו

הוא יחזור לשווי השוק שלו, למשל, 1.2 מיליון דולר. על מכירתו אינו חייב מס, ולכן הוא יכול לנכות 250,000 $ מרווחי המכירה שלו. אם הוא ימכור את הבית תמורת מיליון דולר, הרווח ממס רווח הון היה 200,000 דולר, ואם הוא ישמור עליו וימכור אותו תמורת 2 מיליון דולר או אפילו 3 מיליון דולר, עדיין יהיה עליו מס. עם זאת, אם היא נמכרת ביותר ממיליון דולר ולא עושה זאת, הרווח לצורכי מס הוא 580.00 דולר, שמשווה לרווח כולל של 500.500 דולר.

אם ראול ימכור את הבית שנתיים לאחר מותה של רמונה

הוא יכול להשתמש בביתה – תוך הימנעות ממס מכירה ומס רווח הון על הרווח שלו בסך 500,000 דולר. אם הוא נפטר מבלי להחזיק את הבית, אנו יודעים שבתו תירש וכי בסיס המס שלה יהיה ערך ביתו באותה עת. לכן, אם הוא בוחר את מחיר הרכישה המקורי (שהיה עומד על 1.2 מיליון דולר, או אפילו 2.5 מיליון דולר) ואת יום מותה של אשתו, הוא מוסיף מה שווה ביתה ומה יהיה שווה אם היא תמות באותו יום.

Homesgofast.com

הוא אתר נדל"ן בינלאומי המושך קונים מרחבי העולם המחפשים נכסים בארצות הברית. תוכלו למצוא אלפי נכסים ברחבי אמריקה המפורטים על ידי מתווכים, כולל מאות מתווכים של Zillow. הזדמנות אדירה ליצור את בית חלומותיך ", אומר האתר, שמופיע ביותר מ -1,000 ערים ברחבי ארה"ב וקנדה.

בעוד שרוב חוות דצ'סטר

היא שמורת טבע, חלקים ממנה הם פתוח לחלוקה, ומעט מאוד מתהדרים במנהרות חשאיות. חשוב שרכישת בית עירוני תכלול את הקרקע עליה היא הוקמה, כך שהנכס יציע לבעלים החדש אפשרות להוסיף ערך באמצעות שיפוץ. בדרך כלל בתי העיר נחשבים בעלות ערך רב יותר מדירות דירה, אך רבות מהווילות הללו נמצאות בשלבי שיפוץ מוקדמים, כאשר רובן הסתיימו בעוד שהכלולים בסיור זה עדיין בבנייה או שהבעלים עברו לגרין מסיבה זו או אחרת. את בית החלומות שלך, הגדר את המיקום שלך ואת השקפותיך, בוא עם חברה להשכרת נופש או ליצור מקור הכנסה.

שיתוף:

עוד מאמרים:

בריאות בלוטת התריס אצל ילדים

הפרעות בבלוטת התריס בילדים אינן נדירות כפי שחשבו פעם, עם השלכות על גדילה, התפתחות ובריאות כללית. פוסט זה בבלוג מספק מבט מעמיק על החשיבות של

שכפול המפתח על ידי מנעולן

פוסט זה בבלוג חוקר את התהליך המורכב של שכפול מפתחות על ידי מנעולן. הוא מציע פירוט מפורט של השלבים המעורבים, הכלים בהם נעשה שימוש והמיומנויות

שלח לנו הודעה

דילוג לתוכן