גילוי נזילות עם מכשיר אקוסטי

ולודין לידאר (Nasdaq: VLDR – V lDRW), שמבשר על עידן חדש של טכנולוגיה אוטונומית. Velodynes LIDar, NasDAQ: "VLDR" (VlDRw) נכנס ל"עידן חדש "של אוטונומיה עם חיישן חזק, חסכוני וביצועים נמוכים.

לעוד פרטים על אינסטלטור בירושלים וגילוי נזילות עם מכשיר אקוסטי מומלץ לבקר באתר https://or-in.co.il/

Velodynes Lidar (נאסד"ק: VLDR – V lDRW), שמבשר על עידן חדש של טכנולוגיה אוטונומית. ולודין LIDar, ה- NasDAQ: "VLDR" (VlDRw) מבשר על "עידן חדש" של אוטונומיה עם חיישן חזק, חסכוני וביצועים נמוכים.

ולודין מובילה עולמית בפיתוח חיישנים בעלי ביצועים גבוהים ובעלות נמוכה לרכבים אוטונומיים

המבשרת על עידן חדש של טכנולוגיה אוטונומית. Velodynes Lidar (Nasdaq: VLDR), שמבשר על "עידן חדש" של טכנולוגיה אוטונומית עם חיישן חזק, חסכוני וביצועים נמוכים.

HOUSTON

TX – Velodyne Lidar, Inc. מספקת טכנולוגיית חיישנים לרכבים אוטונומיים וממוקמת ביוסטון, טקסס, עם משרדים בניו יורק, סן פרנסיסקו, לוס אנג'לס וסינגפור. החברה, המעבירה יותר ממחצית החיישנים שלה בארצות הברית, היא מובילה עולמית בפיתוח מדדי בטיחות למערכות ADAS. היא גם מפתחת ומייצרת חיישני LIDar, והחברה עברה מהתפיסה המקורית שלה, שפותחה על ידי המייסד והממציא דייוויד הול בשנת 2005. חיישנים אלה הם מרכיב מרכזי בטכנולוגיה המתקדמת ביותר בעולם לרכבים אוטונומיים.

החברה מציעה מגוון רחב של חיישנים לרכבים אוטונומיים ויישומים אחרים בענפי הרכב, החלל, הביטחון והטלקומוניקציה.

מכ"ם

היא מערכת זיהוי המשתמשת בגלי רדיו לקביעת טווח, זווית ומהירות של אובייקט. טכנולוגיית BAW המשמשת בחיישני Ultra Puck Lidar ופתרונות מכ"ם ומצלמות אחרים יעילה יותר כאשר חיישן אחד מצליח לכסות צומת שלם מאשר פתרונות מכ"ם ומצלמות אחרים. יש לו אזורי זיהוי הניתנים להגדרה והוא יכול לזהות עצמים בגובה של עד 98 מטר מעל תמונת הרדאר. מכ"ם בעל הספק נמוך במיוחד, ברזולוציה גבוהה המשתמש בטכנולוגיית Baw הוא טכנולוגיה אמינה ומדויקת במיוחד. מאחר ומכשירים אקוסטיים הם טכנולוגיה מתקדמת, הם אינם דורשים הכשרה מיוחדת, מורכבים מיחידת בקרה וממיר ודורשים אימונים של מספר שעות בלבד. – נהג במכשיר אקוסטי אלקטרוני להפחתת רמת הרעש בתא ולדיכוי רעשי גאות לא נעימים. סעו עם המכשיר האקוסטי האלקטרוני, המדכא את מפלס הרעש בתאים יפה ועוזר לדכא את "השאגה" הלא נעימה. מופעל באמצעות מכשיר אקוסטי אלקטרוני המדכא יפה את רמת הרעש מחוץ לתא ומונע רעשי "בום" לא נעימים!

אותות ההלם נרשמים בקיר הצינור ואותות ההלם מנותחים באמצעות ניגוד בזמן אמת של המחשב

ה- DRC הוא מבחן פיזי ותכנון כניסה שכולל גם שימוש במחשב במהירות גבוהה ובמכשיר אקוסטי אלקטרוני, וקל להאמין! איתות זעזועים מנותח בזמן אמת באמצעות מחשב, תוך שימוש ב"ניגודיות בזמן אמת "של המחשב, והנתונים מנותחים באמצעות פונקציית" האמונה "של בולם זעזועים חשמלי והדמיית תהודה מגנטית (MRI). DR הוא עיצוב מאומת פיזית הכולל גם אימות פיזי וחתימה על העיצוב. – מחשב מנתח את אותות ההלם בזמן אמת, תוך שימוש בהדמיות ניגודיות ותהודה מגנטית (MRI) של המחשב. באמצעות מחשב מהיר ומכשיר אקוסטי אלקטרוני (EAD), בולם הזעזועים החשמלי ו"פונקציית האמונה "של בולם חשמלי נרשמים ומנותחים בדופן הצינור ובאות הזעזועים. אספקת הנפט, אותה לוקחת DRC במערכת אקוסטית חסכונית, מהירה ואיכותית, מנותחת באמצעות "שיטת ניגודיות בזמן אמת" והדמיית תהודה מגנטית (MRI).

החברה משתמשת באותות אלה

כדי להקים יישום נתב חכם להזמנה (SOR) כדי לזהות מיקומים בהם מתגלה נזילות נסתרת. במודל פועל מודל כללי ומאומן מראש המאפשר לחזות לגבי מה מקבצים אקוסטיים שנוכחות או היעדר נזילות בסוג נכסים מסוים כגון נפט עשוי להיות. תעודת הסל של וספר מחולקת לסוגי הנכסים הבאים: נפט, גז טבעי, נוזלי נפט וגז (OGL), ייצור נפט וגז ומוצרי הבטיחות הימית מבוססי AIS שהושקו על ידי Vespeper Marine.

הכרטיסייה רשת שולטת בכל השלבים הנדרשים ליצירת מפה של כל הנכסים בסוג הנכסים, כמו גם את המיקום של כל נכס. החבילה כוללת חבילת תוכנה שלמה המספקת גישה ל- ETF Vesper, ליישום SOR ולחבילת התוכנה AIS.

ניתן לפלח אירועי שמע באמצעות סף אדפטיבי המופעל כאשר רמת כניסת המיקרופון גבוהה או נמוכה מרמת יציאת השמע (למשל 1/10 מרמת המיקרופון).

לאחר שלב האשכול

מגבלת החלטה שנלמדת מזיהוי חידוש משמשת לאיתור אירועים בתדירות נמוכה (למשל רעש) ותדרים גבוהים. המערכת מקצה לקצה מייצרת מסווגים אקוסטיים לאירועים מתוך אב טיפוס של הוכחת מושג שהצוות בנה כדי לשמש כדובר אינטליגנטי ולבקש קלט אנושי. כאשר מתרחשת נזילה קטנה, המכשיר האקוסטי משדר שינוי בצליל ובטמפרטורה, אשר מוגדר להזהיר את המפעיל מפני בעיה פוטנציאלית. המעבדה המשוכללת שלנו פיתחה את היכולת לערוך ניסויים מבוקרים על ידי שילוב מגוון מכשירים אקוסטיים בספסל בדיקה.

שיתוף:

עוד מאמרים:

טכניקות סיפור למצגות בלתי נשכחות

בעולם הדיבור והפרזנטציות בציבור, סיפור סיפורים הופיע כטכניקה חיונית לרתק את הקהל ולהשאיר רושם מתמשך. פוסט זה בבלוג חוקר טכניקות שונות של סיפור שניתן ליישם

בניית אתר תדמית

פוסט זה בבלוג מספק מדריך מקיף כיצד לבנות אתר תדמיתי. זה מכסה הכל, החל מתכנון הפריסה, בחירת הפלטפורמה הנכונה, אופטימיזציה של תמונות ועד הבטחת ממשק

הפקדה ל7xl

בעולם הקמעונאות המקוונת, מציאת ההתאמה המושלמת למידות גדולות יותר יכולה להיות מאבק. בלוג זה מדגיש את '7xl', פלטפורמה המוקדשת להתמודדות עם הפער בשוק עבור בגדי

הימורי ספורט

בפוסט זה בבלוג, אנו מתעמקים בעולם ההימורים בספורט, בוחנים את הריגוש, הלגיטימיות והתגמולים הפוטנציאליים שלו. אנו גם שופכים אור על הסיכונים הכרוכים בכך ודנים כיצד

שלח לנו הודעה

דילוג לתוכן