גר צדק

אנו שמחים לבשר כי פרסי Live Justice חזרו לשנתם השנייה, גדולים וטובים עוד יותר! לציון יום האישה הבינלאומי, אנו מכריזים על אירוע של לילה אחד כדי לחגוג את כוחן הבלתי ניתן לעצירה של בנות במרץ הקרוב. אנו שמחים לבשר כי לאחר שנה ראשונה מצליחה, יוענקו פרסי הצדק החי זו השנה השנייה.

פרסי הצדק החי יתקיימו ביום שבת 11 במרץ 2017 בשעה 20:00 EDT ויועברו בשידור חי בפלטפורמת הסטרימינג שלנו

כדי שכל הבנות יוכלו להצטרף! פרסי הצדק החי ישודרו בשידור חי גם ממצעד הנשים בתאריך 12 במרץ 2016, בין השעות 9: 30 בבוקר עד השעה 10: 00 א.א., אז לחץ כאן כדי לראות את האירוע בפלטפורמות הסטרימינג שבחרת. צדק מגיע: טקס הפרסים החי יתקיים מול בית הנבחרים האמריקני בקפיטול בוושינגטון הבירה ביום שישי, 1 באפריל 2015, החל מהשעה 20:00 – אוהדים יכולים גם להוריד את אפליקציית הצדק, המציע מבצעים חינמיים בלעדיים וחינמיים וכולל תכונת "רשימת משאלות" בה טווינים יכולים ליצור רשימת משאלות משלהם ולשתף אותה עם בני משפחה וחברים. האוהדים יכולים לצפות בטקס הפרסים בחינם ב- App Store, ב- Google Play וב- iTunes למכשירי Android ו- iOS. תוכלו לעקוב אחרינו בטוויטר, פייסבוק, אינסטגרם, פינטרסט ויוטיוב כדי לראות את כל העדכונים האחרונים בנושא צדק מתעורר לחיים!

הצופים יכולים גם להיכנס לבילוי עם כרטיסי בייסבול אוהדים שהותאמו לחלק מהסחורה של Justice is Coming Alive שאולי תראו עפים ברשתות החברתיות

היקום אינו מודאג כמו שזה נשמע שעלינו לתעד את תוכנית Live Justice, אך אינו מודאג מספיק כדי לדבר על כך.

קח שיעורים כיצד מחנכים יכולים לעבוד בכדי להביא לשינוי חברתי ולהון בכיתה ובבתי הספר. ספר זה חושף כמה מהנושאים החשובים ביותר של צדק חברתי בתולדות ארצנו ומציע תובנה עמוקה על המאבק למען צדק, גם אם אין מעט ניצחונות.

לחיות חיי צדק לא אומר להרגיש רע בנוחיות שיש לך

או לוותר על הכל. הגדירו יעדים קטנים הניתנים להשגה אשר יציבו אתכם להצלחה, ילחמו נגד שאננות, יבינו את מציאות הנצח והמשיכו בנחישות לבלות את חייכם למען אחרים. הסיבה באה מבפנים ומבחוץ, מהלב לגוף, מהנפש לגוף ומהנשמה, אפילו מהמוות לחיים.

בעולם שבו צדק חברתי הפך אופנתי, רבים מאיתנו נצרכים יותר על ידי הרצונות שלנו מאשר על ידי צרכיהם של אחרים. כשמדובר בצעירים, לא יכולה להיות דוגמה טובה יותר מנשים צעירות בארצות הברית של אמריקה.

אחד הכלים החזקים ביותר שיש לנו במאבק נגד שאננות

הוא להבין באמת שהחיים שאנו חיים כיום הם חולפים, אך בסופו של דבר מובילים אותנו אל הנצח עם ישוע. ניתן להגדיר זאת על ידי אורח חיים מטריאליסטי, אך זו יכולה להיות גם דרך לבזבז את הזמן, האנרגיה, הכסף והכישרון שלנו.

צדק

היא חברת בת. מקבוצת אסקנה קמעונאית, המחזיקה במספר חנויות קמעונאיות בעיר ניו יורק, ניו ג'רזי ובמדינות אחרות. אחר. אנו מבטיחים לעבוד קשה כדי לשמור על האמון והביטחון שהצדק גילה וכמובן להמשיך ולהיות בלתי ניתנים לעצירה. אבל הכוכב האמיתי של הערב יהיו שש הבנות המצטיינות שמגלמות את הערכים של בנות Live Justice לרוץ ולשנות את העולם באמת. אבל הכוכבים הזוהרים האמיתיים של הלילה הזה לא יהיו רק הבנות שלנו, אלא גם המשפחות, החברים, המשפחה והחברים שלהם.

פרסי הצדק החי נועדו לכבד ולחגוג את המדהים בנות שעושות את ההבדל במקום המקומי שלהן קהילות ולעודד אחרים לעשות את אותו הדבר

ניקול לאנו תבצע שגרת ריקודים מדהימה, סופי מישל תשיר והמופע חוגג את הכוח הבלתי ניתן לעצירה של בנות ומשתלב בצורה מושלמת עם המשימה שלנו לעורר בנות לשמחה, בריאות וביטחון. הפרסים יוקירו את הנערות המדהימות שעשו שינוי, עוררו השראה לאחרות ורודפו באומץ אחר חלומותיהן.

לבש את התחפושת השיפוטית האהובה עליך והלך על השטיח הוורוד בסטייל

כמובן, הקפד לארוז את התלבושת השיפוטית שלך ולכלול עותק מחוות הדעת האחרונה של בית המשפט העליון בנושא זה. ביום שישי בערב יילקחו הורים ונערות באוטובוס למטה משרד המשפטים. התיאור של תהליך זה מדויק אך גם לא רלוונטי במידה רבה, שכן זהו תהליך בו קבוצות אינטרס מבקשות תיקים המגיעים לבית המשפט העליון בכדי לגרום לשופטים להחליט על מדיניות המשקפת את אמונותיהם הפוליטיות.

שיתוף:

עוד מאמרים:

טכניקות סיפור למצגות בלתי נשכחות

בעולם הדיבור והפרזנטציות בציבור, סיפור סיפורים הופיע כטכניקה חיונית לרתק את הקהל ולהשאיר רושם מתמשך. פוסט זה בבלוג חוקר טכניקות שונות של סיפור שניתן ליישם

בניית אתר תדמית

פוסט זה בבלוג מספק מדריך מקיף כיצד לבנות אתר תדמיתי. זה מכסה הכל, החל מתכנון הפריסה, בחירת הפלטפורמה הנכונה, אופטימיזציה של תמונות ועד הבטחת ממשק

הפקדה ל7xl

בעולם הקמעונאות המקוונת, מציאת ההתאמה המושלמת למידות גדולות יותר יכולה להיות מאבק. בלוג זה מדגיש את '7xl', פלטפורמה המוקדשת להתמודדות עם הפער בשוק עבור בגדי

הימורי ספורט

בפוסט זה בבלוג, אנו מתעמקים בעולם ההימורים בספורט, בוחנים את הריגוש, הלגיטימיות והתגמולים הפוטנציאליים שלו. אנו גם שופכים אור על הסיכונים הכרוכים בכך ודנים כיצד

שלח לנו הודעה

דילוג לתוכן