דירה חדשה

בין אם אתם חולמים לקשט את הבית החדש שלכם או לבשל עבור הבוס שלכם, אנחנו כאן כדי להביא לכם את רשימת הבדיקה הראשונה האולטימטיבית. החל מהפחתת פסולת פלסטיק ועד תיקון כפתורים רופפים, רשימות הביקורת הראשונות שלנו מכסות כל מיני דברים שיקלו על החיים במקום חדש. בכל חלק ברשימת הבדיקה "הבתים הראשונים", פירטנו את מה שאתה צריך כדי לאחסן שאריות מזון כדי שלא תצטרך לדאוג.

עם רשימה מקיפה זו בהישג יד

יהיה לך כל מה שאתה צריך לבית הראשון שלך. חשוב על החלק הזה כגרסה דחוסה של רשימת הבדיקה "הבית הראשון" שלנו, אך כל מה שרשום כאן הוא חובה. כשתכיר את הדירה החדשה שלך, תפתח רעיונות לגבי מה שאתה עוד צריך. כדי להתחיל, עיין בכמה מהרעיונות שלנו לעיצוב הבית וראה אילו מהם יעניקו לך הכי הרבה השראה. התאם אישית את הבית הראשון שלך על ידי צביעת הקירות בצבע טרי או על ידי תליה על קיר בסלון, במטבח, בחדר האמבטיה ובאזורים אחרים שלך.

הקפידו להתקין טיפולי חלונות, תריסי גוגו, וילונות פשוטים או מוטות וילון בכל חדר בדירתכם החדשה.

תלוי בגודל חדר השינה החדש שלכם

תוכלו לבחור שולחן צדדי קטן או שידת לילה מסורתית. אם עדיין לא עשית זאת, קנה ארגז כלים שייקח איתך לביתך החדש. השג ארגז כלים: השג את ארגז הכלים שלך ואם לא עברת הלאה וקנית ארגז כלים להכניס את ביתך החדש יותר! כסאות רגליים הם בעלי ערך רב וחובה עבור הבית הראשון שלכם, במיוחד אם הוא קצר או בעל תקרה גבוהה.

קבל ערכת מפתחות נוספת לביתך

אל תשכח להכין עבורך סטים נוספים של מפתחות, ואל תשכח שיש לך אפשרות להכין אותם בעצמך. אביזרי כניסה מעניקים לכם מקום לאחסן את חפציכם תוך כדי שהדירה נראית מסודרת ומסודרת בו זמנית. בין אם מדובר בארון ספרים ובין אם ארון טלוויזיה, ודא שאתה מתחשב בכל הזיקות שלך, כולל אלה שנמצאות ברשימת הביקורת הראשונה שלך, ואז מצא את האחסון המתאים ביותר לצרכים שלך.

לבית הראשון שלך

אנו ממליצים לשמור על פשטות ולקבל ערכת סטרטרים למטבח מחנות כלבו או מחנות קמעונאית. ערכת מטבח פשוטה יכולה להיות די מינימלית, ושוב אינכם צריכים לקנות את כל הפריטים ברשימה זו. אם אינך יודע אילו פריטים לקנות מראש, עיין ברשימת הביקורת שלנו לגבי הדירות הראשונות. רשימת הביקורת החדשה של הדירות שלכם תוביל אתכם לכיוון הנכון ותוכלו לבצע את המעבר שלכם – בצורה של רשימת תיוג שתעזור לכם לתכנן מה עליכם להביא או לקנות לבית החדש שלכם.

אנו ממליצים לך לקנות כמה דברים לפני שתעבור לגור, אך אתה יכול להיצמד לצלחות וכוסות נייר אם אתה קונה סט כלי אוכל שלם.

תוכל להוסיף לאוסף שלך בכל עת מאוחר יותר

והנה רשימה מלאה לאיסוף מצרכים לאחר שתעבור לביתך הראשון. אתה צריך לפקוח עין על כל הדברים שאתה צריך לבית החדש שלך כשאתה מגלה אותו. אם אתה עובר דירה, שנה את כתובתך וזכור להודיע לבנק בהקדם האפשרי.

עד שתגיע לדירתך

הדייר הקודם יעזוב ויסכים עם בעל הדירה החדש שלך. אם אתה צפוי לשכור את הדירה הראשונה שלך, תצטרך לבצע הפקדה, דרך נהדרת לוודא שאתה לא פוגע בקירות ולוודא שאתה מחזיר אותם במלואם. כל העבודות שיש לבצע בדירה הושלמו ואם היא מוכנה לעבור לגור בה, עליכם לקבל את המפתחות תוך מספר ימים.

ישנן אפשרויות רבות למסגרות מיטה

אז וודא שאתה שוקל את גודל הדירה שלך ובחר מה מתאים ביותר לצרכים שלך. יש כמה דברים שאתה רוצה, כמו ספה ושולחן קפה, אבל יש לך אותם. רק וודאו שהם מכוסים באותו צבע כמו הרהיטים האחרים בבית החדש שלכם, ולא רק את מסגרת המיטה.

כשאתם עוברים לדירה החדשה שלכם, המשימה הראשונה שלכם היא לבחור תחילה את שני החדרים שאתם רוצים לתעדף. זהו בית המגורים העיקרי שלך, אז קרא את העצה הזו כדי למצוא רשימה של מה שאתה צריך כדי שהמקום שלך ירגיש כמו בית.

לאחר שביצעתם את המחקר ועבדתם את התקציב החודשי עבור שכר הדירה שלכם

היו מוכנים לבחור מיקום על פי התקציב שלכם, מכיוון שעליכם לחסוך רק לצורך מעבר דירה. ריהוט הדירה החדשה שלכם הוא זמן של יצירתיות, אז החלף את שולחן האוכל והשולחן אם אתה מוצא משהו בתקציב שלך. אם אתה גר בדירת סטודיו צנועה, אתה מחליט אם אתה מעדיף דירה גדולה יותר עם חדר שינה אחד. אחרת, תוכל לעבור לדירה קרובה יותר למקום בו אתה מבלה את ימיך ולהקל על המסע שלך.

שיתוף:

עוד מאמרים:

בריאות בלוטת התריס אצל ילדים

הפרעות בבלוטת התריס בילדים אינן נדירות כפי שחשבו פעם, עם השלכות על גדילה, התפתחות ובריאות כללית. פוסט זה בבלוג מספק מבט מעמיק על החשיבות של

שכפול המפתח על ידי מנעולן

פוסט זה בבלוג חוקר את התהליך המורכב של שכפול מפתחות על ידי מנעולן. הוא מציע פירוט מפורט של השלבים המעורבים, הכלים בהם נעשה שימוש והמיומנויות

שלח לנו הודעה

דילוג לתוכן