דירות במרכז

דמי השכירות בפילדלפיה צנחו ב -1.3% בחודש שעבר ו -6.9% במחצית הראשונה, על פי הנתונים האחרונים של התאחדות המתווכים הלאומית. בניו יורק, דמי השכירות ירדו ב -1.2%, לעומת ירידה של 6% עד 9% בפילדלפיה וירידה של 3% בלוס אנג'לס.

פילדלפיה פיגרה אחרי העיר ניו יורק ולוס אנג'לס במחצית הראשונה של השנה, על פי הנתונים האחרונים.

כדי להתמודד עם מגבלות אלה, ביצענו לאחרונה שינויים במתודולוגיה שלנו, שלדעתנו משפרים משמעותית את דיוק ואמינות ההערכות שלנו. קרא עוד על המתודולוגיה החדשה שלנו להלן וראה פוסט מפורט יותר על המתודולוגיה בבלוג שלנו.

מדיניות ותקנים אלה שואפים לשמור על Booking.com רלוונטית וידידותית למשפחה

תוך הגבלת ביטוי הדעות החזקות. אנו נשתמש בתוכן ורכוש שנוצרו על ידי משתמשים כדי לענות עליהם, אך איננו מאפשרים מדיה של תגובות, לרבות מדיה חברתית כגון פייסבוק, טוויטר, יוטיוב ואחרים. Google + ואנחנו ננחה ונפרסם תגובות כדי להתאים להנחיות שלנו.

Google מתנערת מכל אחריות

מפורשת או משתמעת, הנוגעת לתרגומים, כולל, אך לא רק, כל אחריות לדיוק, שלמות, עדכניות, אמינות ותוקף. Booking.com הינה חברת בת של גוגל ואינה אחראית לכל שגיאה או מחדל בתרגום מאמר זה או בתוכנו. אנו משקיעים זמן ומאמץ משמעותי באיסוף וניתוח נתוני השכירות ופועלים ללא הרף לשיפור המתודולוגיה והנתונים שלנו בכדי לספק לדיירים את המידע הדרוש להם כדי לקבל החלטות טובות. אנו מתכוונים שדוח זה יהיה מידע מהימן שיעזור לדיירים ולקובעי המדיניות לקבל החלטות הגיוניות ולהאמין כי סקירת התרומות והתגובות שלנו לנדל"ן תדגיש מגוון רחב של דעות וחוויות החשובות לסייע לאורחים לקבל החלטות מושכלות על היכן להישאר. כל התרומות ל- Booking.com מתייחסות בכבוד רב ומשקפות את המחויבות של האורחים לנכסים שלנו.

כל שאלה הקשורה לשירותי Booking.com יש להפנות לצוותי שירות הלקוחות ושירותי הלינה שלנו

תוכן פרסומי יוסר והבעיות בשירות שלנו לא יגרמו להפרעה בשירות. גישה גישה זו מייצרת תוצאות העולות בקנה אחד עם הנתונים הסטטיסטיים שפורסמו על ידי לשכת המפקד וה- HUD. Booking.com לא תעשה כל ניסיון להסתיר את העובדה שאיננו אחראים לדיוק או השלמות הנתונים בדוח זה.

אתרי רישום פרטיים

כולל שלנו, נוטים להעדיף דירות יוקרה, שמציגות הטיה לדוגמא בחישוב אומדנים ישירות מתוך רישומים. המתודולוגיה שלנו מאפשרת לנו גם ליצור אומדנים שמתעדכנים מדי חודש. אנו מתחילים בסוף תקופת החודש הקודמת ומחושבים את קצב הצמיחה עבור החודש הנוכחי מתוך נתוני הרשימה ומשתמשים בהם כדי להשוות רק את היחידות הקיימות באותה תקופה כדי לספק אומדן מדויק יותר של הצמיחה בשנה האחרונה ו חֲצִי.

בסן פרנסיסקו

למשל, יש שכר דירה חציוני של 2,294 דולר, יותר מכפול ממחיר פילדלפיה. שכר הדירה החציוני בפילדלפיה עומד כיום על 1,848 דולר, מעט מעל הממוצע הארצי של 1,092 דולר, מעט מתחת למחיר החציוני המקומי לדירת שני חדרי שינה במרכז העיר (3,073 דולר).

בעוד שדמי השכירות בפילדלפיה ירדו מאוד בשנה האחרונה

הם עלו בערים רבות ברחבי הארץ, כולל ניו יורק, שיקגו, לוס אנג'לס, סן פרנסיסקו וסן דייגו. בעוד שדמי השכירות ירדו בצורה חדה בפילדלפיה, המחירים עלו בערים דומות ברחבי הארץ, חלקן באופן משמעותי. קיצוצים בשכירות טרם התרחשו בערים מסוימות, כמו ניו אורלינס, דאלאס פורט וורת ', אוסטין, יוסטון, אטלנטה, סיאטל, וושינגטון הבירה וניו ג'רזי.

שיתוף:

עוד מאמרים:

בריאות בלוטת התריס אצל ילדים

הפרעות בבלוטת התריס בילדים אינן נדירות כפי שחשבו פעם, עם השלכות על גדילה, התפתחות ובריאות כללית. פוסט זה בבלוג מספק מבט מעמיק על החשיבות של

שכפול המפתח על ידי מנעולן

פוסט זה בבלוג חוקר את התהליך המורכב של שכפול מפתחות על ידי מנעולן. הוא מציע פירוט מפורט של השלבים המעורבים, הכלים בהם נעשה שימוש והמיומנויות

שלח לנו הודעה

דילוג לתוכן