דירות גן למכירה

השבוע אנו אומרים לכם אילו פריטים אתם רוצים לקנות ואילו מתקנים תוכלו לצפות בכל אחד מהפריטים הללו. צוות סיימון אנדרסון עבר לדירות גן בייסייד בשוק ומייצג רוכש ומשקיע פעיל באזור שרכש לאחרונה גם את דירות ויסטה דל ריי הסמוכות. נכס מטופח זה עם גינה גדולה מיוצג על ידי אחד מצוותי הנדל"ן המובילים במחוז לוס אנג'לס.

החברה בנתה כמה מהבניינים האיקוניים ביותר ברובע ההיסטורי של מחוז לוס אנג'לס

כולל מגדלי הוטורן שאטו, שהקימו את הרובע ההיסטורי של ג'קסון הייטס, כיום בניין המופיע בכיתה II. אלון הוא הבית המשפחתי השני בגודלו בעיר ואחד מקומץ הבתים החד-משפחתיים במחוז לוס אנג'לס.

בהתאם למתקן

דירות גן יכולות להיות אידיאליות עבור גננים עם משפחות, חיות מחמד וילדים. דירות גן כגון Greystones אידיאליות עבור מי שמעוניין בגינה ולאנשים עם מקום מוגבל לפעילויות בחיק הטבע. דוגמאות לכך כוללות בתים עירוניים בסן פרנסיסקו, אשר בדרך כלל חולקים גישה לחצר האחורית, או מתחמי דירות בלוס אנג'לס שלעתים קרובות יש גן מרכזי. אם אתה מרגיש קרוב יותר לבית, אתה יכול להשתמש בשני מגרשי הטניס שהגנים מציעים כחלופה למגרש טניס בחלק האחורי של הבית שלך או לבריכה בגינה שלך.

אם אתה גר באזור אחר של המדינה ועדיין מתלבט איזו דירה מתאימה לך, עליך לשקול את כל ההיבטים הללו לפני שתקבל את החלטתך. ניתן לאכלס דירות גן בדרכים שונות, החל מדירה קטנה עם חדר שינה ועד יחידה גדולה עם שני חדרי שינה.

כדי למצוא הצעה לדירה בגינה שלך, התקשר אלינו למספר (703) 462-0700 או שלח לנו דוא"ל לתיאום פגישה לצפייה באחד מהנכסים העומדים כעת למכירה בקהילה שלנו.

עם קו החוף המדהים שלה

מיורקה, כפי שהיא מכונה לפעמים, היא מקום נפלא לחפש אחר דירה מעוצבת למכירה. גולים בינלאומיים רבים מגיעים לאי לקנות דירות חדשות ומעוצבות בקניון אורקה. רכישת דירה על חוף הים היא בחירה פופולרית עבור רבים מהם. מעולם לא היה זמן טוב יותר לקנות דירה במיורקה, מכיוון שיש הרבה דירות מבוקשות מאוד למכירה בקהילה שלנו. רבות מהדירות למכירה במלאגה כוללות רישיונות תיירות המאפשרים לכם לשכור את הנכס לתקופה קצרה.

קניית דירת יוקרה עם חדר שינה אחד בגני דיסקברי תעלה לכם 520,000 ש"ח

אך המחירים יכולים להיות גבוהים יותר, עד לשיא של 850,850 ש"ח. מחירי דירות יוקרה עם שני חדרי שינה בקניון אורקה גנים יכולים להתחיל במחיר הנמוך של 200,000 $ וכלולים יוקרתיים עם שלושה חדרי שינה וארבעה חדרי שינה החל מ -300,500 $ ומעלה.

עם זאת

בתים חדשים באזורים מבוקשים הם לרוב יקרים בהרבה מבתים בסגנון גן. לעיתים קרובות אין רכוש שעליו מתחרה יכול לבנות קהילת גנים דומה. אדמה עירונית אטרקטיבית יותר לדיירים שמשלמים תוספת עבור מגורים בשכונה אם הם יכולים להרשות לעצמם. אזורים עם צפיפות מבנים גבוהה הם גם יקרים יותר, מה שמוביל לשכירות גבוהה משמעותית.

מסיבה זו אנו מציעים הזדמנות לבעלים שעשויים להיות מעוניינים למכור את יחידותיהם אם המחיר נכון

האווירה של הדירות למכירה בגני דיסקברי משופרת באמצעות התאורה האטרקטיבית, המשדרת אווירה של חום ורוגע. דירות אלה ממוקמות בקומה השנייה ומציעות נופים מרהיבים של ההרים שמסביב והבריכה והגנים.

בהשראת הגנים היפים המלכה ליליוקאלני ששמרה בוויקיקי לפני למעלה ממאה שנה, הפרחים, השבילים והצמחים הם שמחה אמיתית. החיים בגני התגלית מביאים שקט ושלווה, כמו גם נוף יפהפה של הים וההרים.

באי מיורקה יש דירות רבות למכירה בסמוך למסלול הגולף

כך שגולפאים יכולים להמשיך בתשוקתם. חיי החוף בקניון אורקה מאפשרים לכם לשחות בבוקר וליהנות מהים התיכון תוך כדי טיול לאורך החוף או סתם קריאת ספר בחול ממש מדירתכם על חוף הים. הדירות במיורקה חולקות לרוב חניות ומחסנים, כך שלעתים קרובות נשקף נוף נהדר לים ואפילו כמה מסלולי גולף.

בקווינס

לעומת זאת, המונח אומר משהו אחר לגמרי, אז אל תתפלא אם אתה מחפש דירה כאן אם הרשימה מובילה אותך לבניין דירות נמוך. בברוקלין, בתים עירוניים ודירות גן בדרך כלל נמצאים בקומת הקרקע ומעלה, ויכולים להיות להם תקרות גבוהות וחדרים סלוניים או צמודי קרקע. השטח הירוק משותף בדרך כלל עם הדירה או בית העירייה, שתהיה להם חצר אחורית פרטית, אך בדרך כלל הוא נמצא רק כמה מטרים מדלת הכניסה ומגן קטן.

שיתוף:

עוד מאמרים:

בניית אתר תדמית

פוסט זה בבלוג מספק מדריך מקיף כיצד לבנות אתר תדמיתי. זה מכסה הכל, החל מתכנון הפריסה, בחירת הפלטפורמה הנכונה, אופטימיזציה של תמונות ועד הבטחת ממשק

הפקדה ל7xl

בעולם הקמעונאות המקוונת, מציאת ההתאמה המושלמת למידות גדולות יותר יכולה להיות מאבק. בלוג זה מדגיש את '7xl', פלטפורמה המוקדשת להתמודדות עם הפער בשוק עבור בגדי

הימורי ספורט

בפוסט זה בבלוג, אנו מתעמקים בעולם ההימורים בספורט, בוחנים את הריגוש, הלגיטימיות והתגמולים הפוטנציאליים שלו. אנו גם שופכים אור על הסיכונים הכרוכים בכך ודנים כיצד

שלח לנו הודעה

דילוג לתוכן