דירות גן למכירה

השבוע, קנה סקרן חושף כמה מהמתקנים שתרצו לקנות ולמה לצפות בכל מתקני נוחות. סיימון אנדרסון & צוות, חברת נדל"ן מובילה בלוס אנג'לס, מייצגת את דירות גן בייסייד במחוז סן דייגו, קליפורניה. הנכס היה מטופח היטב ואנחנו מייצגים קונים ומשקיעים פעילים באזור שרכשו לאחרונה גם את הדירות הסמוכות ויסטה דל ריי. בנוסף למציאת הדירות של Baysides Garden לשוק, הצוות של סיימון ואנדרסון מייצג גם מספר נכסים שמורים היטב בדרום קליפורניה, כמו דירת רנצ'ו פאלוס ורדס בסנטה מוניקה ועמק סן פרננדו, ועוד כמה אחרים.

החברה הקימה מספר בנייני מגורים יוקרתיים אחרים בלוס אנג'לס

כולל מגדלי הוטורון שאטו, המהווים את הרובע ההיסטורי ג'קסון הייטס, הנחשב כיום לאחת משכונות המגורים היוקרתיות בארצות הברית. אלון מאכלס את אוסף האלונים הגדול ביותר בדרום קליפורניה ואת אוסף האלונים השני בגודלו בקליפורניה.

בהתאם לחלל הפנים

דירות גן יכולות להיות אידיאליות עבור גננים, משפחות, חיות מחמד וילדים. דירות גן כגון Greystones אידיאליות עבור מי שמעוניין שיהיה גן כמוקד ביתם. דוגמאות לכך הן בתים עירוניים בסן פרנסיסקו, אשר בדרך כלל חולקים גישה לחצר האחורית, ומתחמי דירות בלוס אנג'לס שלעתים קרובות יש גן מרכזי. אם אתם מרגישים קרובים יותר לבית, תוכלו גם להשתמש בשני מגרשי הטניס שהגנים מציעים.

כאשר אתה עדיין דן איזו דירה מתאימה לך

עליך לשקול את איכות הגינה ואת מיקום הגינה שלך לפני שתקבל החלטה. אם אתם גרים בחלק כלשהו של המדינה הזו, ניתן לאכלס את בתי הגן בדרכים שונות, לכן עליכם לשקול אם אתם יכולים להרשות לעצמכם לפני שתקבלו החלטות כלשהן.

תוכל למצוא עסקאות על דירות וגנים באזור וושינגטון הבירה באמצעות מועצת הנדל"ן של וושינגטון רבתי. התקשרו אלינו בטלפון 703 – 462 – 0700 או שלחו לנו דואר אלקטרוני לתיאום פגישה לצפייה באחד מהנכסים העומדים כעת למכירה בקהילה שלנו.

מיורקה

כפי שהיא מכונה לפעמים, עם קו החוף המדהים שלה היא מקום נהדר להסתכל בו אם אתם מחפשים דירת מעצבים חדשה למכירה במיורקה. רכישת דירה על חוף הים הייתה בחירה פופולרית בקרב יוצאי בינלאומי רבים שהגיעו לאיים הקנריים במזרח התיכון ובצפון אפריקה (מרדי גרא) בשנים האחרונות, ואין זמן טוב יותר לקנות דירה באי זה או בסמוך לו. , שכן ישנם דירות רבות ומבוקשות למכירה באי יפהפה זה. לרבים מדירות אלה למכירה במיורקה יש רישיון תיירות המאפשר לכם לשכור את הנכס לתקופה קצרה.

רכישת דירת יוקרה עם חדר שינה אחד בגני דיסקברי תעלה לכם 520,000 AED

אך המחירים יכולים להיות גבוהים עוד יותר, עד 850 AED – 850. דירת שני חדרים מפוארת במיורקה מוצעת למכירה בכ -300,000 $ ויכולה להתחיל במחירים הנמוכים ביותר של 200,500 – 400,000 דולר, ואילו דירות השלושה וארבעה חדרי השינה המפוארות יכולות להתחיל במחירים נמוכים יותר של 100,000, 300 – 500 דולר.

עם זאת

בתים חדשים באזורים מבוקשים הם לרוב יקרים בהרבה מבתים בסגנון גן. אדמה עירונית אטרקטיבית יותר לדיירים שמשלמים תוספת עבור מגורים בשכונה אם הם יכולים להרשות לעצמם. עם זאת, אזורים עם צפיפות גבוהה יכולים להיות יקרים יותר, מה שמוביל לדמי שכירות גבוהים משמעותית. לעתים קרובות יש מגרשים שעליהם יוכלו המתחרים לבנות קהילות גינות דומות, אך אין מקום עירוני.

מסיבה זו אנו מציעים דירה למכירה בגני דיסקברי

שם הבעלים עשוי להיות מעוניין למכור את יחידתו אם המחיר נכון. האווירה של הדירה במכירה זו בגן דיסקברי מועשרת בתאורה אטרקטיבית שמשדרת אווירה של חום ורוגע. דירה זו ממוקמת בקומה השנייה ומציעה נוף מרהיב של ההרים שמסביב. היא משקיפה על הבריכה והגנים, ומשקיפה על הים, ההרים וקו הרקיע של העיר.

בהשראת הגנים היפים המלכה ליליוקאלני ששמרה בוויקיקי לפני למעלה ממאה שנה, הפרחים, השבילים והצמחים הם שמחה אמיתית. החיים בגני התגלית מביאים הרבה שמחה והנאה ליופיו הטבעי של גן יפהפה זה.

באי מיורקה יש דירות רבות למכירה בסמוך למסלול הגולף

כך שגולפאים יכולים להמשיך בתשוקתם. חיי החוף בקניון אורקה מאפשרים לכם לשחות בבוקר וליהנות מהים התיכון תוך כדי טיול לאורך החוף או סתם קריאת ספר בחול ממש מדירתכם על חוף הים. מכירות דירות במיורקה חולקות לרוב מקומות חניה ואחסון ויש להן גישה למגוון רחב של שירותים, כולל בריכת שחייה, בית בריכה ואפילו מגרש טניס.

שיתוף:

עוד מאמרים:

בניית אתר תדמית

פוסט זה בבלוג מספק מדריך מקיף כיצד לבנות אתר תדמיתי. זה מכסה הכל, החל מתכנון הפריסה, בחירת הפלטפורמה הנכונה, אופטימיזציה של תמונות ועד הבטחת ממשק

הפקדה ל7xl

בעולם הקמעונאות המקוונת, מציאת ההתאמה המושלמת למידות גדולות יותר יכולה להיות מאבק. בלוג זה מדגיש את '7xl', פלטפורמה המוקדשת להתמודדות עם הפער בשוק עבור בגדי

הימורי ספורט

בפוסט זה בבלוג, אנו מתעמקים בעולם ההימורים בספורט, בוחנים את הריגוש, הלגיטימיות והתגמולים הפוטנציאליים שלו. אנו גם שופכים אור על הסיכונים הכרוכים בכך ודנים כיצד

שלח לנו הודעה

דילוג לתוכן