דירות חדשות

הביקוש לדירות נמצא בשיא כל הזמנים בשיקגו, ומספר הדיירים הגיע לרמות חסרות תקדים. מקומות חדשים ומרגשים להרגיש בבית עוזרים לדיירים בשיקגו לצאת ממצב שכירות מיושן – מדירות רחבות היקף שהן גורדי שחקים אמיתיים ועד לבניינים אינטימיים יותר עם פחות יחידות שייפתחו בשנת 2021 כדי למשוך דיירים חדשים. בין אם אתם מחפשים דירת אירווין המעניקה לכם הזדמנות ליהנות מאפי האוור מהמרפסת שלכם, או ממטלה ביתית ולעבוד בדירתכם עבור אנשים שעדיין עושים זאת, יש לנו חמש קהילות חדשות בכוונתנו.

הקסם הייחודי של Loop living מקבל את פני הדיירים בפתח הדירה החדשה, ותחבורה ציבורית נמצאת בקרבת מקום. אם הדיירים מחפשים דרך חדשה לחוות את מסדרון מילווקי השוק בכיכר לוגן, עליהם לבדוק את דירות ההשכרה החדשות בלוגן.

דירה חדשה זו מציעה נופים מצוינים של קו הרקיע

אשר יפתו את הדיירים לחקור את שכונתם החדשה. הנוף שנשקף מהדירה מהרצפה עד התקרה של הנרי גורם לדיירים להרגיש שהם נחים בנוחות של ביתם ברגע שהם דורכים רגליים בדירתם. הדיירים אוהבים את השקט ברחובות העלים של שכונת רוונסווד, והבניין הזה נראה כמו יחידה שלא גרה מעולם, למרות שהחכירה עומדת להסתיים. דיירים המחפשים דירות חדשות בשנת 2020 רוצים גם לחקור את גוש המגדל, שיועבר בשנת 2019 אך כעת מושכר באופן פעיל ונמסר בשנת 2019.

פנינו למומחה מקומי בכדי לקבל את דעתו על החדש דירות בשכונות Lakeview ו- Wrigleyville

בזמן הפרסום, בנייני הדירות שאנחנו הכי מתרגשים מהם הם אלה עם הנוף הטוב ביותר של קו הרקיע של שיקגו והמחירים הנמוכים ביותר. כל הזמן ישנן התפתחויות חדשות שאולי לא כוללות הרבה יחידות דיור חדשות, אך רבות במחיר סביר. דירה חדשה זו בוויגוומוויל היא אופציה נהדרת עבור דיירים שאוהבים את האווירה בלייקוויק.

RENTCafe

הוא אתר חיפוש דירות בפריסה ארצית המאפשר לדיירים למצוא דירות ובתים להשכרה בקלות בארצות הברית. דיירים שייקחו את הזמן לרשום את כל הפריטים ברשימת המשאלות שלנו של דירות פרימיום, ימצאו סולם רווחים בדירות COEVAL בדרום שלייף. —- השכירות עשויה להיות גבוהה בבוסטון, אך דירות חדשות אלה מאובזרות לאורח חיים מודרני להשכרה. הדירות נמצאות במרחק צעד אחד בלבד מקו ה- CTA בראון ולדיירים יש גישה למגוון שירותים, כולל מרכז כושר, בריכה וחדר כושר, כמו גם מטבח וחדר רחצה מאובזר.

חמש הדירות בקומה העליונה הן בין 1,300 ל -1,800 מטרים רבועים והן צפויות להימכר ב -1,600-2,200 דולר

בחר מתוך אי מטבח קוורץ, משטחי גרניט ואזור מגורים פתוח בכל תכנית. דמי השכירות מתחילים ב -5,000 דולר לדירת חדר שינה אחד, 6,500 דולר לשני חדרי שינה או 7,400 דולר לדירת שלושה חדרים. דמי השכירות מתחילים ב -3,800 דולר לדירות חדר שינה אחד, ועד 4,700 דולר לדירות ארבעה חדרים. חמש הקומות העליונות של הדירה הן בין 1 – 300 מ"ר ומעל 1 – 800 מ"ר.

אלן באדיסון גרוב פתוח כרגע לקהל

במחירים של 1250 דולר לדירת חדר שינה ו -1,500 דולר לשני חדרי שינה. הבניין בן שבע הקומות בן 159 היחידות מציע דירות עם חדר שינה אחד, חדר שינה אחד ושני חדרי שינה המושכרות תמורת 1,100 עד 2,900 דולר לחודש. הרומן בעומק אלום פתוח כרגע והוא זמין להשכרה כרגע במחיר של החל מ -1405 דולר לדירה בקומה הראשונה עם אזור מגורים בחלל פתוח.

ההמרה שנוצרה תספק בית חדש לדיירי דירות בעיר

להרגיש בבית, עם לופטים תעשייתיים עם תקרות מקופלות, אזורי מגורים פתוחים ותקרות גבוהות. הציוד עולה בקנה אחד עם מרבית בנייני המגורים החדשים, מהכביסה ועד למרכז A & C. התחושה והעיצוב החד יבחינו בין דירות השכירות החדשות בהנרי לדיירים.

גורמה ייהנו מאינספור המסעדות בקומה הראשונה בבניין החדש

עם מגוון מסעדות, ברים, בתי קפה וחנויות. המתקנים כוללים מרכז כושר בשירות מלא, חדר כושר וחדר כושר וחדר כושר חיצוני. עבור דיירי דירות ג'קס, יש המון הסחות דעת, אבל כל הקודם זוכה.

אם אתם מחפשים את הדירות החדשות הטובות ביותר להשכרה ב Lakeview

דירות יוקרה ב- Four50 Belmont צריכות להיות ברשימה שלכם. דירה חדשה זו נראית כמו דירות הקומות בהן תוכלו לחיות שנים רבות. הדירה תיפתח בסתיו 2017, מה שהופך אותה לאחת הדירות היקרות ביותר בשוק. הוא מציע לדיירים מרכז כושר בשירות מלא, חדר כושר ובריכה חיצונית, כמו גם 365 בתים משותפים חדשים ודירות דיירים.

חלק ניכר מבניית הדיור בשנת 2020 תהיה בשכונות סביב מרכז העיר סן דייגו, אשר היוו את חלק הארי של השכירות החדשות בשנים האחרונות.

שיתוף:

עוד מאמרים:

בניית פרגולות אלומיניום

פוסט זה בבלוג מתעמק בתהליך הבנייה של פרגולות אלומיניום, בוחן את היתרונות שלהן, החומרים בהם נעשה שימוש, והשלבים הכרוכים בבנייתן. מטרתו היא לספק תובנה מפורטת

טכניקות סיפור למצגות בלתי נשכחות

בעולם הדיבור והפרזנטציות בציבור, סיפור סיפורים הופיע כטכניקה חיונית לרתק את הקהל ולהשאיר רושם מתמשך. פוסט זה בבלוג חוקר טכניקות שונות של סיפור שניתן ליישם

בניית אתר תדמית

פוסט זה בבלוג מספק מדריך מקיף כיצד לבנות אתר תדמיתי. זה מכסה הכל, החל מתכנון הפריסה, בחירת הפלטפורמה הנכונה, אופטימיזציה של תמונות ועד הבטחת ממשק

הפקדה ל7xl

בעולם הקמעונאות המקוונת, מציאת ההתאמה המושלמת למידות גדולות יותר יכולה להיות מאבק. בלוג זה מדגיש את '7xl', פלטפורמה המוקדשת להתמודדות עם הפער בשוק עבור בגדי

שלח לנו הודעה

דילוג לתוכן