דירות יוקרה למכירה

כשמדובר בנדל"ן של מיליון דולר בשיקגו, דירות ובתים צמודי קרקע אינם המוצרים היחידים שתראו בשוק הדיור הפעיל. יש דירות כמעט לכל מי שרוצה למצוא מקום מגורים חדש. אבל יש דבר אחד שעושה את ההבדל בין דירת יוקרה או בית משפחתי לבית של מיליון דולר, וזה שהוא באמת יכול להגיע בכל צורה שהיא.

אתה יכול לסמוך על מיאמי מגורים נדל"ן שיעזור לך לבחון את האפשרויות הרבות בטיול הנדל"ן שלך. יש לנו את המשאבים הבאים כדי לעזור לכם למצוא את גן העדן המושלם בין אם אתם שוכרים או מחזיקים דירת יוקרה בחוף הדרומי.

אם אתם מחפשים נכסי יוקרה מקומיים לרכישה

וודאו שאתם מכירים את מלאי הבתים למכירה באזור. אם ברצונך להירשם לעדכון אוטומטי אשר ישלח לך רשימת מכירות דירות יוקרה העומדות בקריטריונים שלך, אנא יידע אותנו. זה ייתן לנו מושג טוב יותר על מה המתווכים / ים מתבוננים באחת משכונות היוקרה הללו. לאחר שקבעת שהשכונה שלך עומדת בקריטריוני החיפוש שלך, ייתכן שתרצה ללמוד עוד על הבתים למכירה בקהילה הספציפית שלך.

אם ברצונך לברר מידע נוסף כיצד למצוא את הנכס המתאים עבורך, אנא חפש בנכסים שלמטה או התקשר אלינו בטלפון 1 – 888 – 543 – 4357 לקבלת מידע נוסף על הנכסים למכירה.

אתה צפוי לרכוש רבים מהבתים בראלי העולים מעל 700,000 $

ומומחי הנדל"ן שלנו ידריכו אותך בתהליך עם מומחי הנדל"ן היוקרתי של ריילי. המדריך שלנו מאפשר לכם לקנות או למכור בית יוקרתי בראלי, כאשר מומחי הנדל"ן שלנו מדריכים אתכם בתהליך.

אז

כדי לתכנן הדגמה של היחידות הזמינות, התקשרו אלינו עוד היום או התקשרו אלינו למטה או בקרו בעמוד החדש שלנו למגורים בפנטהאוז האולטימטיבי. בדף פרויקטים חדשים של בתי דירות משותפים לדירות דירות חדשות מבוקשות ומידע נוסף על דירות היוקרה החדשות בראלי, אנא בקרו בדף הפנטהאוזים החדשים שלנו.

מצא את כל החדשות והמידע האחרון אודות רכישת דירות יוקרה לעשירים בראלי, צפון קרוליינה. לקבלת מידע נוסף אודות נכסי היוקרה המעודנים המפורטים לעיל, אנא צרו איתנו קשר עוד היום או התקשרו אלינו למטה.

רבים מהדירות היוקרתיות הללו ממוקמים בשכונת מיאמי ביץ 'המפורסמת

המארחת כמה מאזורי הבילוי הטובים ביותר. כמה דירות יוקרה אחרות, לעומת זאת, נמצאות ממש על החוף, ומציעות חול במקום נוף מרהיב. לצוות המחקר שלנו בתחום הנדל"ן מידע רב על דירות היוקרה העדכניות ביותר למכירה בראלי, צפון קרוליינה.

The Mansions Acqualina ממוקם בעולם – חוף סאני איילס המפורסם והמרתק במיאמי ביץ ', פלורידה. הוא הושלם בקיץ 2015 ונפתח בינואר 2016, וממוקם במרחק של כמה רחובות בלבד מחוף סאני איילנדס המפורסם והמרתק.

קונטינום סאות 'ביץ' היוקרתי ביותר

הוא אחד מבנייני המגורים היוקרתיים שהוזכרו בהקדמה שלנו. בבריקל קי יש 11 בניינים יפים על חוף הים, ולבעלים מוצעת האפשרות להשכיר את היחידות שלהם לנופשים. ריגליה מיאמי, הידועה גם בשם ריגליה של מיאמי, מציעה מגורים אחת בלבד בקומה. הוא משלב מלון ובתי מגורים ומציע לבעלים אפשרות להשכיר את דירתם לנופש או כדירת חדר שינה אחד.

בית המגורים מצויד בשירותי ומתקני יוקרה בעלי שם עולמי והוא זמין למכירה ביום או בלילה.

באתר תוכלו לעיין בכל רשימת דירות היוקרה בעיר למכירה, המציעים מגוון רחב של מחירים בין 1.5 מיליון ל -2.400 מיליון דולר.

אמנם דיברנו בעיקר על דירות ודירות, אבל במיאמי מגורים נדל"ן יש רשימה גדולה של דירות יוקרה למכירה בעיר מיאמי. מרחב המחיה בדירות היוקרה של מיאמי הוא מרווח, ויש בשוק כמה דירות יוקרה מוערכות להפליא שבין 1.5 ל -2 מיליון דולר.

עם כל אפשרויות הבילוי הנהדרות האלה

יש הרבה מה ליהנות, אבל אם אתם מצטמצמים למרחב יוקרתי קטן יותר או מחפשים אלטרנטיבה זולה יותר לאחת מדירות היוקרה הגדולות במיאמי, אנחנו מוכנים להמר שזו תעשה את הטריק. Atelier Miami Beach הוא דירה עם חדר שינה אחד ושני חדרי אמבטיה הממוקמת בלב מרכז העיר מיאמי. פרויקט היוקרה והיוקרה האולטרה הזה כבר הושלם, ויצר כמות מדהימה לבית משפחתי עם נוף נהדר של קו הרקיע של מיאמי.

כפי שהיית מצפה מבניין עם שם כל כך יוקרתי

המאפיינים של דירת יוקרה זו של ריץ קרלטון באזור הם ללא תחרות. רבים מהדירות המפוארות של מיאמי כוללות צמחייה עבותה שעוצבה להפליא על ידי מעצב הנוף הבכיר אנזו אניאה. זוהי יחידת חוף הים בלב מרכז העיר מיאמי, רק רחובות ממרכז הכנסים של מיאמי ביץ '.

שיתוף:

עוד מאמרים:

בניית אתר תדמית

פוסט זה בבלוג מספק מדריך מקיף כיצד לבנות אתר תדמיתי. זה מכסה הכל, החל מתכנון הפריסה, בחירת הפלטפורמה הנכונה, אופטימיזציה של תמונות ועד הבטחת ממשק

הפקדה ל7xl

בעולם הקמעונאות המקוונת, מציאת ההתאמה המושלמת למידות גדולות יותר יכולה להיות מאבק. בלוג זה מדגיש את '7xl', פלטפורמה המוקדשת להתמודדות עם הפער בשוק עבור בגדי

הימורי ספורט

בפוסט זה בבלוג, אנו מתעמקים בעולם ההימורים בספורט, בוחנים את הריגוש, הלגיטימיות והתגמולים הפוטנציאליים שלו. אנו גם שופכים אור על הסיכונים הכרוכים בכך ודנים כיצד

שלח לנו הודעה

דילוג לתוכן