דירות לזוגות צעירים

כשזוג עובר לגור יחד בניו יורק, זה אומר לעיתים קרובות למצוא דירה צנועה עם חדר שינה אחד ולקלוט את סביבתם החדשה. מי שמחפש שכונות נעימות ומודרניות בדרך כלל מוצא את דרכו לכאן, אך לא תמיד בדרך הנכונה.

אם אתם מחפשים דירת חדר שינה אחד באחת השכונות הפופולריות ביותר בעיר ניו יורק

בדקו את השכונות האופנתיות והמשתלמות הללו. שכונות אלו אידיאליות עבור זוגות צעירים, וישנן אפשרויות רבות בהתאם לאורח החיים והתקציב שממנו תוכלו לבחור.

אם אתם זוג מקצועי צעיר המעוניין לגור בבית אקסקלוסיבי

קחו את דירת החול הזו תמורת 2.4 מיליון ראנד והניחו את כספכם על השולחן. אם אתם חושבים לעבור בקרוב, בדקו דירת חדר שינה אחד באחת השכונות הפופולריות ביותר בניו יורק ומצאו את הדירות המשתלמות ביותר לזוגות צעירים בעיר. ואם יש זוג מקצועי צעיר יותר שרוצה לגור בבתים האקסקלוסיביים האלה, אתה יכול לקבל את דירות סנדאון האלה תמורת 1.5 מיליון רופי עבור שניים ושלושה חדרי שינה.

עם זאת

אם אדם כבר גר בדירת שני חדרי שינה, עליך לקחת זאת בחשבון. אם אתה כמוני, אני מציע לך למצוא שותף מחדר מאזור טוב יותר ולהכניס אמצעי אבטחה נוספים ברכב שלך. דירות במחיר סביר אלה מיועדות לאלו שבאמת יכולים להרשות לעצמם זאת, אך אם כן, אנו ממליצים שתמצאו שותפים לחדרים מאזורים טובים יותר ותתאמנו בכמה מאמצעי האבטחה הנוספים עבור מכוניותיכם.

אם יש לכם אפשרות להתחיל מחדש, חפשו מקום משותף בביתכם, חפשו שכונה שמוגשת היטב – עם מקומות אחרים בהם תוכלו להשתמש בכל ימות השנה – וחפשו בתים עם חללים משותפים .

אם אתה גר בדירת סטודיו

זו עשויה להיות החלטה קלה, אך תגלה כי זול יותר לחלוק את שכר הדירה של דירה מרובת חדרים מאשר לשכור דירת סטודיו. אם אתה מוצא מישהו שכבר גר בדירתך אך רוצה לשכור חדר או את כל המקום כי הוא לא נמצא בעיר או בגלל שאתה זקוק לשני חדרי שינה בלבד, תוכל למצוא מה שמכונה שכירת משנה על ידי כתיבת שמך על חוזה השכירות . אפשרות פרטית נוספת היא להפגיש את הוריכם או משפחות שונות באותה עיר כדי לשכור דירה יחד לתקופה קצרה, למשל לשבוע-שבועיים.

לזוגות המתגוררים בסטודיו או בסטודיו, יש מיטת לופט בקומה השנייה של הדירה, עם מיטה לשני אנשים.

חלקם עשויים ללעוג ולמצוא את רהיטי חדר השינה האלה ילדותיים מדי, אבל אני חושב שזו אופציה נהדרת עבור זוגות צעירים, במיוחד אלה עם ילדים צעירים או צעירים.

בפעם הבאה שתרצו לקשט חדר בביתכם לזוג צעיר עם ילדים צעירים או מבוגרים צעירים

קחו את הרעיונות העיצוביים ובדקו אותם שוב. בדוק את אוסף הכיסאות הרטרו, שולחנות האוכל והכיסאות לזוגות צעירים. לאחר מכן, אם אתה רוצה רעיונות לקישוט חדר שינה לילד הצעיר שלך, למבוגר צעיר, או אפילו למשפחה בת ארבע או חמש, בדוק את העיצובים והרעיונות האלה בפוסט זה.

מכיוון שרוב הצעירים גרים בדירות קטנות

ניסיתי להביא רעיונות לעיצוב שניתן ליישם בבטחה בכל חדר, ללא קשר לגודל. מתברר שרוב העיצובים והרעיונות שאספתי הם פשוטים מספיק כדי להחיל על כל החדרים, ללא קשר לגודל שלהם, כל עוד הם נמצאים בדירה או בבית קטנים.

המטבח הפתוח קטן, אך שייך לדירתם של זוג צעיר עירוני. המטבחים בחלל פתוח מיועדים לדירות קטנות, אך שייכים לבית האורבני של זוגות צעירים.

מרכז העיר אינו אידיאלי למשפחות, אך זה יהיה מקום נהדר עבור צעירים ורווקים ליהנות מאפשרויות סעודה רבות בחיי הלילה. אזור זה היה מקום טוב לחפש בו זוג צעיר או אדם יחיד, במיוחד עבור אלה עם ילדים קטנים ומשפחות צעירות.

אם העובדה שלשניכם אין אשראי ורק עבודה מינימלית הורסת את הסיכויים שלכם לשכור בנכס עכשיו

ההצעה הסופית שלי היא לחפש אנשים שזקוקים לחדרים. הסיכוי הטוב ביותר שלי לשכור דירה משלי יהיה להשיג מישהו עם אשראי טוב לחתום על חוזה השכירות, אבל אני לא חושב שזה בלתי אפשרי.

אם אתה גר במקום יקר יותר – וידידותי יותר – אך לא מרוויח הרבה, נסה לחפש בית בעל הכנסה נמוכה בקרבתך. הנה דוגמה למצב שמי שמשתכר משכורת חציונית של 52,259 דולר מוציא מחצית מהכנסותיו על שכירת דירת סטודיו.

שיתוף:

עוד מאמרים:

טכניקות סיפור למצגות בלתי נשכחות

בעולם הדיבור והפרזנטציות בציבור, סיפור סיפורים הופיע כטכניקה חיונית לרתק את הקהל ולהשאיר רושם מתמשך. פוסט זה בבלוג חוקר טכניקות שונות של סיפור שניתן ליישם

בניית אתר תדמית

פוסט זה בבלוג מספק מדריך מקיף כיצד לבנות אתר תדמיתי. זה מכסה הכל, החל מתכנון הפריסה, בחירת הפלטפורמה הנכונה, אופטימיזציה של תמונות ועד הבטחת ממשק

הפקדה ל7xl

בעולם הקמעונאות המקוונת, מציאת ההתאמה המושלמת למידות גדולות יותר יכולה להיות מאבק. בלוג זה מדגיש את '7xl', פלטפורמה המוקדשת להתמודדות עם הפער בשוק עבור בגדי

הימורי ספורט

בפוסט זה בבלוג, אנו מתעמקים בעולם ההימורים בספורט, בוחנים את הריגוש, הלגיטימיות והתגמולים הפוטנציאליים שלו. אנו גם שופכים אור על הסיכונים הכרוכים בכך ודנים כיצד

שלח לנו הודעה

דילוג לתוכן