דירות למכירה באזורי חן

הדירות בצ'נאי נמכרות בין 1,000 ל -2,500 רופי למ"ר, במחיר ממוצע של 1.5 לאט לחודש.

ניתן לחשב את הערך האמיתי על ידי חלוקת הכנסות משכירות במספר המ"ר ומחיר הדירה הממוצע למ"ר בעיר.

סיבה אפשרית אחת היא הציפייה שהמחירים ימשיכו לעלות, ונימוק זה ממלא תפקיד חשוב ביצירת אפקט הבועה. ניתן להשוות בין מחירי שוק על ידי השוואת ההבדל בין השניים, המשפיע על מחיר הנכס שנקנה כהשקעה.

משום מה, הבית הנוכחי שלך אינו מספיק גדול עבורך, אז היכנס לגור עם בן / בת הזוג, הרחיב את המשפחה והתחל לעבוד מהבית. אם אתם קונים באזור אחר, תוכלו לקנות דירה גדולה יותר ולהתאים למטבח שתמיד חלמתם עליו.

לדוגמה, אתה יכול לאפשר שדרוגים, כולל מטבח גדול יותר, סלון גדול יותר ואפילו חדר אמבטיה טוב יותר. ניתן למצוא דירה גדולה במיוחד בחלקים מסוימים של העיר, כמו Kottayam, Chittagong, Kanyakumari ו- Calcutta, כמו גם בפרברים.

כמובן, דירות ברחובות רועשים או שקטים גם משנות את מחיר הדירה, וחלקן יכולות להגיע לאלפי דולרים.

גם שוק השכירות בתל אביב וביפו מראה הבדל משמעותי בעלות

דירת חמישה חדרים עולה בין 2,500 $ ל -3,000 $ לחודש עבור דירת שני חדרים ועד 1,200 $ לשבוע לדירת ארבעה חדרים. אם אתה מסוגל לעבור מעיר לעיר תוך זמן קצר, כמו כמה ימים או שבועות, תראה את ההבדל במחיר, אבל זה עדיין הבדל גדול.

באזורים

מספר העסקאות ירד מ -18 לחמש, ובאזורים היקרים ביותר במרכז העיר הוא ירד מ -201 ל -51. עם זאת, המחירים הממוצעים לדירות שלושה וארבעה חדרים היו רק 15 % מעל השווי האמיתי שלהם ו- 12% מעל המחירים הממוצעים לדירות ארבעה חדרי שינה. באזורים היקרים ביותר בתל אביב, שבהם מחירי המכירה הממוצעים הם אביב עלו ב -13% וביפו ב -12% בשנת 2015, כאשר הממוצעים לכל הגדלים והקטגוריות ירדו באותה תקופה. מספר העסקאות צנח מ -26 לשתיים בלבד, אך באיים האזוריים – שם מספר העסקאות ירד מחמש ל -18 ונפל לאזורים יקרים יותר כמו מרכז העיר.

זה לא רק בגלל שהביקוש יורד

אלא גם כי העסקאות הזולות ביותר מרוכזות באזורים היקרים ביותר בתל אביב וביפו, כמו מרכז העיר. לעומת זאת, השכונות הזולות ביותר תופסות נתח גדול יותר של השוק, ובניגוד לשאר מדינות ישראל, הן אינן מתמקדות בשכונות העליונות. נווה שרת היא עמיתת מחקר במכון ללימודי נדל"ן באוניברסיטת חיפה, ישראל. חן הוא פרופסור ללימודי נדל"ן באוניברסיטת Azorei Chhen, Azoring, פורטוגל.

רובו של הדר יוסף נבנה בשנות השבעים ומאופיין בבניינים שבעה עד אחת עשרה קומות. תל ברוך צפון הוא חלק חדש מהמחוז ונבנה בשנת 1998 כבסיס צבאי. תל ברוך העתיקה נוסדה בשנת 1947 בשם עולים בולגריה, והיא מאכלסת מספר מלונות ומסעדות.

מרבית הבניינים בשכונה הם בגובה של 5 עד 8 קומות ויש שלושה מרכזים עסקיים

מרבית הבניינים בתל ברוך צפון בנויים בצפיפות, ומבנים בין 5 ל -8 קומות. חשוב לזכור שמה שאנחנו רואים מרחוק הוא לא תמיד מה שאתה רואה מקרוב, ואתה יכול לראות שדירות כאלה משקיפות אל חצרות ירוקות גדולות, מה שמקל על השכחה שאתה נמצא מרכז העיר. הדירות בחזית הבניינים בדרך כלל כוללות מרפסות שמרחיקות את הרעש מהרחוב, וחדרי השינה שלהן ממוקמים עמוק בבניין, עם חלונות המשקיפים לרחובות.

אם אינך יכול למצוא סוכן, הסתובב וגלה אם אתה מרגיש בנוח עם הסוכן, אם הוא אמין ומבין את צרכיך. אני ממליץ לך ליצור קשר עם הסוכנים שהומלצו לך ועובדים באזור שאתה מתמקד בו.

אין צורך לבחור אזור מסוים

אלא לבחון את כל השכונות והאפשרויות השונות המפורטות להלן. אם ברצונכם לרכוש דירה באחד האזורים הפופולאריים ביותר בעיר, כמו כלכותה, תוכלו להתקשר אלינו לקבלת מידע נוסף. אנו מציגים דירות למכירה רק בשכונה או אזור מסוים עם ביקוש גבוה לדירות. תוכלו לעבור לבד ולצאת מהדירה אם תמצאו את הדירה העונה על צרכיכם ואינה נמצאת בשום רשימה אחרת.

שיתוף:

עוד מאמרים:

בניית פרגולות אלומיניום

פוסט זה בבלוג מתעמק בתהליך הבנייה של פרגולות אלומיניום, בוחן את היתרונות שלהן, החומרים בהם נעשה שימוש, והשלבים הכרוכים בבנייתן. מטרתו היא לספק תובנה מפורטת

טכניקות סיפור למצגות בלתי נשכחות

בעולם הדיבור והפרזנטציות בציבור, סיפור סיפורים הופיע כטכניקה חיונית לרתק את הקהל ולהשאיר רושם מתמשך. פוסט זה בבלוג חוקר טכניקות שונות של סיפור שניתן ליישם

בניית אתר תדמית

פוסט זה בבלוג מספק מדריך מקיף כיצד לבנות אתר תדמיתי. זה מכסה הכל, החל מתכנון הפריסה, בחירת הפלטפורמה הנכונה, אופטימיזציה של תמונות ועד הבטחת ממשק

הפקדה ל7xl

בעולם הקמעונאות המקוונת, מציאת ההתאמה המושלמת למידות גדולות יותר יכולה להיות מאבק. בלוג זה מדגיש את '7xl', פלטפורמה המוקדשת להתמודדות עם הפער בשוק עבור בגדי

שלח לנו הודעה

דילוג לתוכן