דירות למכירה באפקה

A ™ דירות למכירה באפקה, מתחם עירוני בלב מרכז העיר, ממש ליד כביש I-90.

דירה בקומה הרביעית בבניין רשום המהווה חלק מפרויקט המלונות והמגורים של ישרוטל נמכרת תמורת 17.6 מיליון שקל

במקום ה -22 נמצאת גם דירת שלושה חדרי שינה ושני חדרי אמבטיה במתחם בית עירוני באפקה, שנמכרה תמורת 30 מיליון דולר והיא גם נמצאת במקום השישי. במקום השלישי אמורה להימכר דירת חדר שינה אחד עם 4 חדרי שינה במתחם משרדים בקיבוץ יצחק, ממש ליד I-90, ברובע העסקים המרכזי בתל אביב, תמורת 19.7 מיליון שקל; ובמקום השביעי, דירה בקומה השנייה עם שני חדרי שינה, שלושה חדרי אמבטיה, שלושה חדרי שינה, 2.5 חדרי אמבטיה שנמכרה ל- N ISIS תמורת 18.8 מיליון שקל בטבריה, העיר השנייה בגודלה בעיר.

בנוסף במקום האחד עשר נמצאת דירת חדר שינה ושני חדרי אמבטיה במתחם משרדים בקיבוץ יצחק

ממש ליד I-90, ברובע העסקים המרכזי בתל אביב, שנמכר תמורת 25 מיליון שקל. . במקום השלישי נמצאת דירה בקומה השנייה בבניין בן שלוש קומות באפקה, ששולמה עם 40 מיליון שקל, ובמקום הרביעי דירת שני חדרי שינה, שלושה חדרי רחצה, ארבעה חדרי רחצה במתחם בתים בשורה, בתשלום עם 42 מיליון שקל בטבריה, העיר השנייה בגודלה בעיר.

במקום השישי נמצאת דירה עם חדר שינה אחד ושני חדרי אמבטיה במתחם משרדים בקיבוץ יצחק

ממש ליד I-90, ברובע העסקים המרכזי בתל אביב, שנמכר תמורת 23.5 מיליון שקל. במקום השמיני נמצאת דירה בקומה השנייה בבניין בן שלוש קומות באפקה, שנבנה במתחם מדורגים עם ארבעה חדרי שינה, שלושה חדרי אמבטיה ושני מטבחים. במקום ה -13 נמצאת דירת שני חדרי שינה, חדר רחצה אחד וארבעה חדרי אמבטיה עם שני חדרי שינה ושלושה חדרי אמבטיה, שנמכרה עם 30 מיליון דולר של דאעש בטבריה, העיר השלישית בגודלה בדרום מזרח ישראל.

תוכנית למד מצפון-מערב לתל אביב ושדה התעופה דב

שנמצא בכניסה למחוז. הקונה היא חברה פרטית הרשומה בישראל, ואילו חברת האם רשומה בלוקסמבורג, מקלט מס פופולרי. ההערכה היא כי הבית שייך ליו"ר מוביליי, פרופ 'אמנון שעשוע, אך הוא רשום באחריות משרד עורכי הדין של יגאל ארנו.

תוכנית למד מצפון-מערב לתל אביב ולנמל התעופה דב, הנמצאת בסמוך לכניסה למחוז.

רמת אביב אלף, הכוללת את העיר תל אביב וסביבתה, כמו גם את הכפרים רמת אביגדור ותל אביב – בית, הגובלת עם רמת אביב, בית ישראל ובית אל.

מרבית הבניינים בשכונה הם בגובה של 5 עד 8 קומות ויש שלושה מרכזים עסקיים

מרבית הבניינים בתל ברוך צפון הינם בצפיפות גבוהה, עם בניינים שבין 5 ל -8 קומות. החלק הגדול ביותר, הדר יוסף, נבנה בשנות השבעים ומאופיין בשבעה עד אחת עשרה קומות.

רביעית

היא דירה בת ארבעה חדרי שינה ושני חדרי אמבטיה בתל ברוך צפון, שמחירה 32.8 מיליון שקל. במקום החמישי נמצא רון גלית מבר-און, שרכש דירה בני שלוש קומות בקומה העליונה של הבניין באותה שכונה תמורת 32.1 מיליון ניס, על פי נתוני השוק.

בית ברחוב החורש בכפר שמריהו

שנמכר תמורת 26.7 מיליון שקל, נמצא גם הוא במקום התשיעי. במקום ה -17 נמצאת גם דירת שלושה חדרי שינה ושני חדרי אמבטיה בתל ברוך צפון, שנמכרה תמורת 18.2 מיליון ניס. במקום ה -20 נמצאת דירה בקומה שנייה באותה שכונה עם שני חדרי שינה ושני חדרי אמבטיה, שנמכרה ב -20.5 מיליון שקל ונמצאת במקום ה -22, על פי נתוני השוק. דירת ארבעה חדרי שינה, חדר רחצה אחד, שלושה חדרי שינה, שלושה חדרי רחצה ומטבח בבניין ברחוב כפיר, תל בני שומרון, נמכרה בנובמבר בסכום כולל של 17,845,000 NI.

במקום ה -25 נמצאת דירת 3 חדרי שינה ושני חדרי אמבטיה בבניין בן שני חדרי שינה ושני חדרי אמבטיה באותה שכונה, עם מטבח וסלון. במקום ה -26 דירת חדר שינה אחד עם שלושה חדרי שינה שנמכרה תמורת 17.3 מיליון ₪.

במקום ה -14 נמצאת דירת שלושה חדרי שינה ושני חדרי אמבטיה עם מטבח וסלון שנמכרה תמורת 23.2 מיליון שקל

ב- 16thPlace נמצאת דירה בבניין בן שני חדרי שינה וחדר אמבטיה עם מטבח שנמכרה ב -17.1 מיליון שקל, ובמקום ה -28 נמצאת דירה נוספת עם ארבעה חדרי שינה ושלושה חדרי רחצה – שני חדרי אמבטיה בראש הדירה. בניין, באותה שכונה, למכירה בכ- 21.5 מיליון דולר (1.7 מיליון דולר). במספר 29 נמצאת דירתו של איש עסקים, הרברט יצחק, בעל בניין משרדים באחד משני בניינים שנמכר תמורת למעלה מ -16.8 מיליון שקל, ועל 16,000 מ"ר יש גם מיטה אחת, חדר אמבטיה, חדר טווין וחדר אמבטיה בבניין אחר שנמכר בסביבות 17 מיליון שקל; ובקומה ה -15 דירת שני חדרים נוספת.

שיתוף:

עוד מאמרים:

בניית פרגולות אלומיניום

פוסט זה בבלוג מתעמק בתהליך הבנייה של פרגולות אלומיניום, בוחן את היתרונות שלהן, החומרים בהם נעשה שימוש, והשלבים הכרוכים בבנייתן. מטרתו היא לספק תובנה מפורטת

טכניקות סיפור למצגות בלתי נשכחות

בעולם הדיבור והפרזנטציות בציבור, סיפור סיפורים הופיע כטכניקה חיונית לרתק את הקהל ולהשאיר רושם מתמשך. פוסט זה בבלוג חוקר טכניקות שונות של סיפור שניתן ליישם

בניית אתר תדמית

פוסט זה בבלוג מספק מדריך מקיף כיצד לבנות אתר תדמיתי. זה מכסה הכל, החל מתכנון הפריסה, בחירת הפלטפורמה הנכונה, אופטימיזציה של תמונות ועד הבטחת ממשק

הפקדה ל7xl

בעולם הקמעונאות המקוונת, מציאת ההתאמה המושלמת למידות גדולות יותר יכולה להיות מאבק. בלוג זה מדגיש את '7xl', פלטפורמה המוקדשת להתמודדות עם הפער בשוק עבור בגדי

שלח לנו הודעה

דילוג לתוכן