דירות למכירה בבלי

בתים שנבנו על ידי מהגרים עניים בדרך כלל צפופים, עם מעט אור טבעי, וחסרי שירותים מודרניים כמו חשמל, מים וביוב. בתקופה האחרונה יש הרבה בנייה ובנייה באזור, כאשר מספר מבנים ודירות חדשות מוצעים למכירה, אך אין שום סימן לדירות חדשות בשוק, רק הישנות. התחושה של אזור זה היא של "כפר אירופי", עם רחובות הולכי רגל וסלסלות תלולים בחוץ, כמו גם נוכחות של חנויות ומסעדות רבות.

מגורים אי שם בכארם התימנים פירושם שהאזור יושב על ידי קהילה קטנה אך קרובה

והיית מצפה לדוכנים וחנויות מעניינות רבות. אין אטרקציות תרבותיות, היסטוריות או אדריכליות, אך ישנם מספר מבנים תרבותיים והיסטוריים וכן מגוון חנויות ומסעדות.

אם מגורי הסטודנטים וחיי הקמפוס אינם עניינך או שאתה מחפש סביבת מגורים עצמאית יותר

ישנן דירות סטודנטים רבות שניתן לשכור במיוחד לצורך לימודים בעיר. במקומות כמו יפו, נווה צדק, חדרים בודדים וזוגיים זמינים בשבריר מעלות של דירה שלמה, ותוכלו לשהות באחת מהדירות הללו מבלי שתצטרכו להפגיז יותר מדי כסף בחודש.

השכרת חדר בתל אביב פירושה גם לשתף את כל הנכס בחשבונות חשמל וגז. זה נפתח גם לשותפים שעובדים ומתגוררים בעיר, כך שיש לך קבוצה חדשה של חברים ואנשי קשר.

בהקמת פארק בבלי הצלחנו לפתח קונספט חדשני וחדשני שאינו דומה לשום דבר אחר "

אומר יוסי נאואר, יזם ואדריכל, שהוא גם אחד הבעלים. בשנים האחרונות עוד ויותר אנשים הביעו עניין בתכנונים אדריכליים שאינם מתנכרים לסביבה, מוסיף נאואר.

תל אביב

היא עיר עם חיי לילה משגשגים וחוף זהוב, אך גם קומפקטית ומונה כ -1.5 מיליון תושבים. תושבי הבבליקן נהנים מאורח חיים המבוסס על אורח חייהם מבלי להתפשר, ונותנים להם אפשרות לחיות אורח חיים מבוסס אקולוגי וחדשני. מכיוון שרצינו להתמקד בנושאים סביבתיים וליצור סביבה ירוקה באופן טבעי, החלטנו לשתול עצים ו שיחים מוקדמים כדי לתת להם הרבה זמן להתבגר לפני תחילת הבנייה. הפארק, שלדברי נאואר יושלם בעוד ארבע שנים, יאפשר לתושבים העתידיים לרכוב מדי יום לביתם וממנו. בפארק הירוק.

במרכז העיר נמצאים גלריות ומוזיאונים רבים

וישנם פארקים שכונתיים ליד נחל הירקון. פארק מאיר שבדרום הרובע מציע שלושה דונם של צמחייה כדי לברוח מהרחובות הסואנים. המרחבים המשותפים הללו הם מכריעים ליצירת תחושת קהילה ומהווים מקום נפלא לתושבים לפגוש ולקיים מפגשים חברתיים.

בפארק לאומי זה, המשתרע על פני 13 דונם, נמצא קבר שבו נשמרים שרידים מתקופות היסטוריות רבות ושונות, החל מהתקופה ההלניסטית. יש כאן מכון כושר וקולנוע, וכשהוא ייפתח הוא יהיה פתוח לציבור לראשונה בתולדות בולגריה.

המחיר הממוצע של מ"ר

הוא 87 שקל, ואפילו ניתן לרכוש קומה שלמה. דירות בתל אביב הן התחלה, הן יכולות להגיע עד 150 מ"ר, אם כי הגודל עשוי להשתנות בהתאם לבחירת חדרי השינה. המחיר הממוצע של דירה בדירות בבלי הוא כ -4.5 ניסן, אך ישנם דופלקסים ופנטהאוזים מרווחים עם מרפסות גדולות. מעבר לשכר הדירה, תגלה שהמחיר הממוצע למ"ר הוא 87 שקל.

כחלופה זולה יותר

השכרת דירה או דירה שלמה יכולה להיות אופציה טובה עבור אנשים עם הכנסות נמוכות יותר. היו מוכנים לשלם יותר עבור דירות מרוהטות להשכרה בתל אביב, מכיוון שמתקנים אלה יעלו לכם תוספת לדירה, והיו מודעים לכך שהבעלים מצפה מכם לדאוג לרהיטים ולמצוא אותם עבורכם. הסיבה לאופציה זו היא שאין חדרים יחידים או זוגיים להשכרה בתל. ויש עוד הרבה סיכויים למצוא אחד בעצמך. זהו חדר סטודנטים בתל אביב, אז שמחנו על המחירים הזולים יותר, אך הוא פועל יותר מכך.

כאשר ביתך או הנכס שלך נמכר, רשאי המנהל לממש את הזכות לפצות אותך על כל הפסד שייגרם ממכירת הנכס ועל כל העמלות הנלוות למכירה.

מי שמחפש לינה בתל אביב יכול לשכור דירה כל עוד הוא מתחת לגיל 18. אנו ממליצים להשתמש בכלים החכמים של Nestpick כדי למצוא בית חדש. אם אתה סטודנט, פנה ליועץ בית הספר שלך כדי למצוא דירה להשכרה בתל אביב.

שיתוף:

עוד מאמרים:

בניית אתר תדמית

פוסט זה בבלוג מספק מדריך מקיף כיצד לבנות אתר תדמיתי. זה מכסה הכל, החל מתכנון הפריסה, בחירת הפלטפורמה הנכונה, אופטימיזציה של תמונות ועד הבטחת ממשק

הפקדה ל7xl

בעולם הקמעונאות המקוונת, מציאת ההתאמה המושלמת למידות גדולות יותר יכולה להיות מאבק. בלוג זה מדגיש את '7xl', פלטפורמה המוקדשת להתמודדות עם הפער בשוק עבור בגדי

הימורי ספורט

בפוסט זה בבלוג, אנו מתעמקים בעולם ההימורים בספורט, בוחנים את הריגוש, הלגיטימיות והתגמולים הפוטנציאליים שלו. אנו גם שופכים אור על הסיכונים הכרוכים בכך ודנים כיצד

שלח לנו הודעה

דילוג לתוכן