דירות למכירה בהמושבה האמריקאית

כשאנו חוגגים את יום העצמאות בארצות הברית, אנו מחפשים ומחפשים אחר הבתים הטובים ביותר למכירה בעיר ניו יורק, ניו ג'רזי ובאזורים אחרים של המדינה. בתים קולוניאליים רבים ישנים או אפילו ישנים יותר, וכמה דוגמאות נפלאות נשמרו ושוחזרו. ארצות הברית רשמה 241 מקרי מוות השנה, אך עדיין ישנם מספר רב של בתים היסטוריים שעדיין נמצאים בשימוש ויש צורך לשקם ולשקם אותם.

מלון זה ממוקם בניו יורק, ניו ג'רזי, במרחק נסיעה קצרה מנהר ההדסון ופסל החירות. ממוקם בלב העיר, בפינת השדרה החמישית וברודווי באפר איסט סייד במנהטן, זהו מקום נהדר לבית משפחתי.

כאשר 13 המושבות המקוריות פרחו

בנו משפחות עשירות יותר בתים מפוארים המדמים את האדריכלות הגאורגית של בריטניה. בסופו של דבר, הבתים הקולוניאליים המוקדמים בארצות הברית היו שילוב של אדריכלות ביתית ופרגמטית שנבנתה עם חומרי בניין מקומיים. הייתה השפעה חזקה של המתיישבים שחיו אז באנגליה, אך מאות שנים אחר כך אימצו הבונים את העיצוב המודרני יותר של אדריכלות מודרנית וחומרים מודרניים כמו זכוכית, עץ ופלדה.

המושבה צברה בתים בקצב מהיר מאות פעמים והייתה זקוקה למישהו שינהל את המושבה ביעילות. קבוצות ההשקעות הקימו חברות לניהול הבתים, סרברוס הקימה את FirstKey Homes, Blackstone הקימה את Invitation Homes ואת Colony Capital הקימה את Colony American Homes.

הזמנות בתים היו בבעלות נדל"ן בדאלאס ובפורט וורת 'כשהקימה את המטה שלה כאן לפני כמה שנים

ההזמנה התמזגה עם קולוני אמריקן בשנת 2017, חברה שהתמזגה בעצמה עם קולוני אמריקן בשנת 2015. בחרנו להתמזג בדאלאס ממספר סיבות, כולל קרבה למטה שלנו והביקוש הגבוה לדיור בר השגה באזור.

בשנת 1621

לעומת זאת, ממשלת הולנד החזיקה את השלטון לחברת הודו המערבית ההולנדית, שבנתה מבצרים, הקימה ממשלות והתיישבה באזורים גדולים, כולל החוף האמריקני. לא הייתה אפשרות לאנגליה לאפשר למושבות ההולנדיות לפרוץ את קו האחזקה האנגלית לאורך החוף האטלנטי לתקופות ארוכות.

אם אתה רוצה לעבוד עם איש מקצוע

קל מאוד ליצור קשר עם סוכן נדל"ן בתחום העניין שלך, כגון עורך דין או סוכן נדל"ן. אם דייר מעוניין לתבוע בעל דירה על כך שאינו שומר על הנכס במצב תקין, החוק עומד לצד החברה והדייר צריך לתבוע את בעל הדירה, תהליך יקר וארוך.

כל שעליך לעשות

הוא להסתכל על פרטי הנכס המועדף עליך ולהשתמש בטופס שם. Inc. רישומי נדל"ן המוחזקים על ידי HGMLS, Inc., חברת תיווך נדל"ן בארצות הברית של אמריקה, מסומנים בלוגו IDX ומכילים את שם מתווך. הרישומים של HG MLS Inc. – למכירה או להחזקה של נדל"ן במקום הם סימנים מסחריים עם הלוגו שלהם או הלוגו המקוצר ומכילים את שמות הסוכנים שלהם. HDRLS.com רשימת הנכסים של גיבורים למכירה / אחזקה מסומנת בלוגו idx.

תוכל גם להשתמש בתצוגת המפה כדי למצוא את כל הבתים והדירות למכירה על פי האזור שתרצה לסגור. יש תוצאה כדי לקבל סקירה כללית של האזור שלך, ויש תוצאות למה שאתה מחפש בכל אזור.

הזמנות בתים מציעה דירות ב -17 שווקים

כולל ניו יורק, לוס אנג'לס, שיקגו, סן פרנסיסקו, וושינגטון הבירה, סן חוזה וסן דייגו. כל הנתונים על מספר הבתים למכירה בשוק האמריקאי מסופקים על ידי HGMLS וחלקם על ידי האיגוד הלאומי למתווכים (NAR) ולשכת הסטטיסטיקה לעבודה (BLS). הוא כולל גם רשימה של עשרת שווקי הנדל"ן הפופולריים ביותר באמריקה.

תחת נקודה 2 תוכלו לקבל סקירה כללית של מחירי הנכסים בקלות ובמהירות ולחפש לפי מחיר

סוג נכס, מיקום, טווח מחירים ועוד. קבל גישה לתיאורי נכסים, תמונות, דמוגרפיה וסטטיסטיקה, כולל המידע העדכני ביותר על מחיר השוק הנוכחי של בית קרוב אליך. הישאר מעודכן בחדשות האחרונות ובמידע על רישומים חדשים בשוק ארה"ב על ידי שמירת החיפוש שלך. קבל מיילים יומיים או שבועיים לבחירתך מנקודה 2, עם חדשות אודות רשומות חדשות העומדות בקריטריונים שלך וקישורים אליהם ככל שהם זמינים.

אם אתה מעוניין להשקיע בבית חדש בארצות הברית או בכל חלק אחר בעולם, אנא פנה אלינו לקבלת מידע נוסף. נשמח להודיע לכם מראש על הנכסים הטובים ביותר באזורכם, כמו גם את החדשות האחרונות ומידע על רישומים חדשים.

שיתוף:

עוד מאמרים:

בריאות בלוטת התריס אצל ילדים

הפרעות בבלוטת התריס בילדים אינן נדירות כפי שחשבו פעם, עם השלכות על גדילה, התפתחות ובריאות כללית. פוסט זה בבלוג מספק מבט מעמיק על החשיבות של

שכפול המפתח על ידי מנעולן

פוסט זה בבלוג חוקר את התהליך המורכב של שכפול מפתחות על ידי מנעולן. הוא מציע פירוט מפורט של השלבים המעורבים, הכלים בהם נעשה שימוש והמיומנויות

שלח לנו הודעה

דילוג לתוכן