דירות למכירה בהצפון החדש

כאשר רוכשי בתים חדשים חושבים על רכישת נכסים באטלנטה, ג'ורג'יה, הם בדרך כלל מדמיינים את הבתים ההיסטוריים היפים של העיר. בעלות על נכס היוקרה האולטימטיבי היא ללא ספק אחד ההיבטים המרתקים והמרגשים ביותר בבעלות על בתים בצפון החדש. נכסי סלקט נבחרים גאים למכור מספר דירות בשכונת הצפון הישן של אטלנטה.

חיפוש קרייגסליסט כבר אינו נתמך על ידי קרייגסליסט, אנו מציעים מספר דירות למכירה בשכונת הצפון הישן של אטלנטה בצפון החדש. תחילה אנו נותנים סקירה כללית של מה שיש לנו להציע מבחינת מחיר, גודל, מיקום ואיכות הנכס.

למדו על היסטוריה מקומית ונדל"ן ישן ומצאו את הבית המושלם למכירה במייסון סיטי, IA, או למד על הכלכלה המקומית בשכונת הצפון הישן של אטלנטה בצפון החדש.

מצא בתים ניידים חדשים ומשומשים

השווה דירות באינטרנט, צפה בתמונות של נדל"ן ומצא את הדירות הזולות ביותר באוגוסטה, ג'ורג'יה. מצא והשווה נכסים בשכונת הצפון הישן של אטלנטה בניו נורת ', ג'ורג'יה, או בדוק את הנכסים הזולים למכירה בניו יורק. השווה, מצא והשווה נכסים והצג תמונות של נכסים, כמו גם כמה מהנכסים הזולים ביותר בשוק בשארלוט, צפון קרוליינה. השווה דירות בעיר העתיקה אטלנטה, ג'ורג'יה, צפון קרוליינה כדי להציג כמה מהן באינטרנט או כדי לגלות את המחירים הנמוכים ביותר עבור דירה בניו קרוליינה החדשה.

בדוק את הבתים שלך למכירה

אשר יכולים לכלול נכסי מכירה פומבית, מכירת מכירות ועוד, או בדוק אותם מסוכני הנדל"ן המפורטים להלן. צפו בדירות להשכרה או מכירה בעיר ניו יורק, אטלנטה, ניו ג'רזי ובאזורים אחרים בארצות הברית והראו את המחירים הטובים ביותר עבור דירות, בתים משותפים, בתים עירוניים, בתים משותפים, בתים צמודי קרקע ועוד בצפון ניו יורק. התבונן בעצמך ובחלק ממכירות הבית שלך, המכירות הפומביות, מכירת הנכסים לבעלים ועוד ראה תמונות של נדל"ן.

ל- Zillow 1,707 בתים למכירה בניו יורק

ניו ג'רזי ובאזורים אחרים בארצות הברית ויש לה יותר מ -3,000 נכסים ברחבי הארץ שניתן להשכיר או למכור. מצא 4 מכירות של נכסי מגורים, כולל מכירת בתים באגם מילס בקיימברידג 'ובווטרלו, ומכירה של בית צמוד קרקע בווטרלו. וובר מציע למשתמשים מכירות ביתיות העומדות בקריטריוני החיפוש שלהם, מאגם מילס ועד קיימברידג ', ווטרלו ומחוצה לה. ל- Zillows 2,071 בתים בשוק בארה"ב ולמעלה מ -4,500 נכסים במדינות אחרות. מצא נכסי מגורים בדבלין 4 למכירה, כולל בית בדבלין, 4 בתים בברלינגטון ועוד, ודירת חדר שינה אחד באוניברסיטת ניו המפשייר.

מצא את הדירה הזולה ביותר במחוז פאולדינג

ג'ורג'יה והראה אותה למכירה והשווה נכסים. כשאתם גולשים בדירה תוכלו להסתכל בתמונות וללמוד עוד על מחיר הנכס, מיקומו ופרטים נוספים. מצא והשווה את הדירות הזולות ב Pickens County (GA), צפה בנכסים בתמונה והשווה תמונות. רישומי נדל"ן מוצעים על ידי Zillow, שוק הנדל"ן המקוון הגדול ביותר בניו המפשייר. מצא את מכירות הבית הזולות ביותר, השווה נכסים, צפה בתמונות וחפש את עלות הבית.

בעיר פיניקס הוצב רובע מגורים היסטורי. ראה תמונות של השכונה ומידע מפורט על הנכסים, כמו גם השווה מחירים והשווה נכסים בתמונה.

מצא נכסי מגורים למכירה בצפון החדש

כולל דירות, בתים משותפים, בתים עירוניים ובתים משפחתיים בפיניקס, אריזונה. ניתן למכור נכסי מגורים באזור המטרופולין הגדול ביותר באריזונה, העיר פיניקס. מצא מבצעים על דירות ודירות דירות במרכז העיר פיניקס ובשכונות ההיסטוריות של העיר, כמו גם דילים באזורים אחרים באריזונה, כגון מסה, IOA, טוסון, שדה התעופה הבינלאומי של פיניקס, עמק השמש ומסה.

ריברווד פלנטיישן

היא תת-מחלקה בעיר אוונס, ג'ורג'יה, וכיום ישנם 6 בתים למכירה בה. כרגע זמין תמורת 1,500 דולר לחודש עבור בית משפחתי באוונס, זהו אחד ממגורי המגורים הפופולריים ביותר בצפון NSW. יש כיום בית להשכרה בווינדר, דרום קרוליינה, בסך 2,000 דולר לחודש, המחפש מקום למכור ולהשכיר. נכון לעכשיו, 11 בתים ניידים חדשים ומשומשים רשומים למכירה והשכרה בווינדר, ומחפשים mHVillage.

הגרנד סטרנד מציע ממש אלפי דירות בנהר הקטן, שגובל בצפון קרוליינה. זהו אחד האגמים הקטנים הרבים של קנטאקי, ויש לו הרבה שירותים להציע, כולל טיולים רגליים, דיג, קיאקים, שייט, שחייה, קמפינג ועוד.

לבתים למכירה באגם סינקלייר מחיר מחירון ממוצע הוא 241,000 דולר, ורבים מהבתים תוכננו במקור כבתים היסטוריים למכירה. באזור זה עומדים כיום למכירה ארבעה בתים, כולם באותה שכונה, בשטח כולל של 4500 מ"ר.

שיתוף:

עוד מאמרים:

בניית אתר תדמית

פוסט זה בבלוג מספק מדריך מקיף כיצד לבנות אתר תדמיתי. זה מכסה הכל, החל מתכנון הפריסה, בחירת הפלטפורמה הנכונה, אופטימיזציה של תמונות ועד הבטחת ממשק

הפקדה ל7xl

בעולם הקמעונאות המקוונת, מציאת ההתאמה המושלמת למידות גדולות יותר יכולה להיות מאבק. בלוג זה מדגיש את '7xl', פלטפורמה המוקדשת להתמודדות עם הפער בשוק עבור בגדי

הימורי ספורט

בפוסט זה בבלוג, אנו מתעמקים בעולם ההימורים בספורט, בוחנים את הריגוש, הלגיטימיות והתגמולים הפוטנציאליים שלו. אנו גם שופכים אור על הסיכונים הכרוכים בכך ודנים כיצד

שלח לנו הודעה

דילוג לתוכן