דירות למכירה ביפו ג

עם חורבותיה העתיקות והים הנוצץ שלה, יוון היא אחד המקומות היפים בעולם והמקום המושלם למצוא את הדילים האחרונים המשתלמים ביותר בשנת 2020. ביפו ג ', עיירה קטנה בעיר הדרומית ביותר של יוון, אתונה, כמה דירות נמצאות כיום למכירה. – פרויקטי הדירות בג'ומיירה משתנים בין אחד לארבעה חדרי שינה במחיר התחלתי של 1,000 ד'ה. דירות בתל אביב מוצעות גם במחיר התחלתי של 1,500 דולר ועד 150 מ"ר, אם כי הגודל עשוי להשתנות בהתאם לבחירת חדרי השינה.

אם אתה רוצה את המרחב

אתה יכול להיות הבעלים שלו וזו יכולה להיות הזדמנות מצוינת להשתמש בנדל"ן כהשקעה. עם ניסיון של למעלה מ -20 שנה בתחום זה, אנו יודעים כמה דירות ביפו חשובות לבעלים, ואנו מאמינים שזה מסתכם בכך שהגיע הזמן לקנות בית. אנו מקפידים שבעל הנכס יקבל את מלוא שווי דירתו ויחשוף את הקונה למצגת המקצועית ביותר שלנו. ישנן גם מכירות דירות בכל רחבי ג'אפה, כך שתדעו את הפרטים כיצד אנו עובדים וכמה הם עולים.

שלחו קישורים כמו המחיר המקסימלי למ"ר ועיינו ברשימת הדירות למכירה ביפו ג 'כדי למצוא את הנכס המושלם עבורכם.

חפש את המקומות הטובים ביותר לחיפוש נכס ביוון

השווה נכסים והסתכל בתמונות של רשימות הנכסים. חפש ברשימות MLS באלבוקרקי, NM עם סוכני נדל"ן, צפה בדירות זולות מיוון לניו יורק ומצא נכסים זולים למכירה. צא לסיור וירטואלי בנדל"ן והסתכל ברשימות הנדל"ן מניו יורק, לוס אנג'לס, סן פרנסיסקו וניו ג'רזי.

זו רשת הנדל"ן היחידה המתמקדת בדירות למכירה ביפו ג ', בירת ישראל ואחת הערים החשובות במזרח התיכון. רשתות הנדל"ן הן הרשת של YAFO נדל"ן ים תיכוני ומתמחות בטיפול במכירות מגורים בג'אפה ובסביבתה ובאזורים אחרים באירופה.

דירות ביפו הן אופציה נהדרת למי שמוכן לגור בעיר מבלי לבזבז יותר מדי כסף בחודש. חדרים ליחיד ולזוג זמינים במקומות כמו יפו, נווה צדק ומחוצה לה עבור חלק קטן מהעלות של דירה שלמה.

השכרת חדר בתל אביב פירושה גם לשתף את כל הנכס בחשבונות חשמל עבור חשמל וגז. הוא מציע לשותפים לחדר שעובדים וחיים בעיר הזדמנויות להכיר חברים ואנשי קשר חדשים.

חלק מהנכסים למכירה כוללים וילות ומלונות, חלקם נלקחו מחדש וחלקם נשלחים אלינו באמצעות קישורים שמספקים הבעלים שמוכרים. עיין ברשימת הנכסים ביפו ג 'ובתל אביב כדי למצוא את הנכס המושלם עבורך.

ישנם למעלה מ -10 ספקים שמוכרים תפוזי יפו ב- Alibaba.com

בעיקר באסיה, ויש מגוון רחב של אפשרויות תפוזי ג'אפה. בית מודרני מוכר בתים יוצאי דופן מכל הסוגים, כולל דירות, בתים משותפים, בתים עירוניים, וילות, בתים משותפים ועוד. חלקם מוצעים למכירה על ידי הספקים. Com, חלקם בפלורידה וחלקם באגם סיטי.

ממוקם בלב ג'אפה סי

אזור מגורים ביפו ג 'בדרום פלורידה, בית רב קומות יפהפה זה נראה כמו נמל ישן ומציע נופים נהדרים של העיר וסביבתה, כמו גם את הים . אזורי המגורים הם שילוב של דירות, בתים משותפים, בתים עירוניים, וילות, בתים משותפים ועוד, עם שירותים רבים.

לכן

תוכלו לצפות למצוא דירות שירות ביפו ג 'שעולות פחות משכר דירה של דירה או דירה שלמה. כחלופה זולה יותר, השכרת חדר ליחיד או זוגי בתל אביב יכולה להיות אופציה טובה עבור אנשים בעלי הכנסה נמוכה. הסיבה לאופציה זו היא שאין חדרים להשכרה בתל אביב, ולכן יש סיכוי גבוה יותר שתמצאו אחד כזה ולא תצטרכו להוציא יותר כסף בחודש.

עבור בעלי הכנסה פנויה גבוהה יותר

דירות שירות בתל אביב הן אפשרות קיימא נוספת. הדירות ביפו הן מרווחות ומטופחות מאחר והן כה ישנות (חלק מהבניינים יכולים להיות בני 1000 שנה) ומודרניות ומפנקות. היו מוכנים לשלם יותר עבור דירה מרוהטת להשכרה בתל אביב, מכיוון שמתקנים אלה עולים תוספת לדירה ויש סיכוי טוב שהבעלים יצפה שתטפלו בריהוט ותמצאו אותם עבורכם. אם מגורים לסטודנטים וחיים בקמפוס הם לא הקטע שלכם ואתם רוצים לחיות במצב עצמאי יותר, ישנן גם דירות סטודנטים שתוכננו במיוחד עבור מי שלומד בעיר. דירת שירות בתל אביב היא מודרנית, מפנקת ויש בה את כל הנוחיות של דירה מודרנית, כמו מטבח, סלון, חדר אמבטיה ואפילו חדר אמבטיה.

שיתוף:

עוד מאמרים:

בריאות בלוטת התריס אצל ילדים

הפרעות בבלוטת התריס בילדים אינן נדירות כפי שחשבו פעם, עם השלכות על גדילה, התפתחות ובריאות כללית. פוסט זה בבלוג מספק מבט מעמיק על החשיבות של

שכפול המפתח על ידי מנעולן

פוסט זה בבלוג חוקר את התהליך המורכב של שכפול מפתחות על ידי מנעולן. הוא מציע פירוט מפורט של השלבים המעורבים, הכלים בהם נעשה שימוש והמיומנויות

שלח לנו הודעה

דילוג לתוכן