דירות למכירה בישגב

בג'יסאגאו, עיירה קטנה בדרום-מזרח העיר המונה כ -5,000 נפש, בתים מוצעים למכירה לראשונה זה עשור.

אבל בג'יסאגאו, עיירה קטנה בדרום מזרח העיר המונה כ -5,000 נפש, בתים מוצעים למכירה לראשונה מזה עשור במחיר של בין 1,200 ל -2,500 דולר.

וילה למכירה בצהלה, סמוך לתל אביב, שופצה תמורת 9.8 מיליון שקל (1.5 מיליון דולר) והוסבה ל -280 מ"ר.

רובו של הדר יוסף נבנה בשנות השבעים ומאופיין בבניינים בני שבע ואחת עשרה קומות

תל ברוך העתיקה הוקמה בשנת 1947 בשם עולים בולגריה, ומרבית מבניה נובעים משנות החמישים. תל ברוך צפון הוא חלק חדש מהמחוז ונבנה בשנת 1998 לאחר שהיה בעבר בסיס צבאי.

מרבית הבניינים בשכונה הם בגובה של 5 עד 8 קומות ויש שלושה מרכזים עסקיים. מרבית הבניינים בתל ברוך צפון הינם בצפיפות גבוהה, עם בניינים שבין 5 ל -8 קומות.

תל ברוך צפון גובל בבית רמת אביב בצפון ובגבול תל אביב-ישראל בדרום ובמזרח.

שדה התעופה דב ממוקם בכניסה לרובע, ורמת אביב אלף כוללת את שדה התעופה תל ברוך צפון ושדה התעופה ישראל בית בדרום. תוכנית למד, הממוקמת צפונית-מערבית לתל אביב, גובלת את רמת-אביב החדשה מצפון וגבול בית-בט ממזרח וממערב.

אנו מזמינים אתכם לעקוב אחרינו בפייסבוק, בטוויטר ובאינסטגרם כדי להיות הראשונים לדעת על הקולקציה החדשה שלנו והמכירות הקרובות. אנו שולחים ברחבי העולם בחינם באמצעות DHL עד סף ביתכם ובוודאי נשמע סיפורים מדהימים מרחבי העולם.

מוצג באופן בלעדי בג'יסגב ולא נמצא בשום ערך אחר, תוכלו למצוא אותו באתר שלנו, בפייסבוק, בטוויטר ובאינסטגרם.

רמת החייל הוקמה בשנת 1950 והעיר תל אביב

היא אחת הערים הגדולות בישראל עם 1.5 מיליון תושבים. ישגב מונה למעלה מ -440,000 תושבים, ושני שלישים מהם נוסעים לעבודה וממנה בעיר. משרד הפנים בחר באזור בגלל איכות החיים הגבוהה שלו וקרבתו לערים הגדולות בישראל.

פארק צמרת הוקם בשנת 2004 ונחשב לאחד הפארקים הפופולאריים ביותר בתל אביב, ומושך למעלה מ -1.5 מיליון מבקרים בשנה. הדירה בפארק זמדה, בניין דירות עם שני חדרי שינה, עולה 4.7 מיליון שקל (7.5 מיליון דולר).

עבודת יד בתל אביב עם אתוס עיצובי מודע

הקולקציה הקיימת מגלמת רוח חדשה של סגנון ויצירתיות עם הבדלים ייחודיים. כל פיסת HOTCROWN מעוצבת באופן אינדיבידואלי על ידי מומחי התכשיטים ומעוצבת בבית תוך תשומת לב רבה לפרטים. אביזרי המהדורה המוגבלת מיוצרים מהיהלומים והאבנים היקרות הטובים בעולם, מיוצרים בחומרים האיכותיים ביותר כמו זהב, כסף ופלטינה, ומוצעים למכירה במגוון צבעים, גדלים ונקודות מחיר.

אנא אל תהססו לפנות אלינו, אנו שמחים לעצב עבורכם את טבעת חלומותיכם ואנחנו תמיד מחפשים עיצובים חדשים למכירה בישראל.

הסופר יוסי מימרן הוא הבעלים של יוקרה נדל"ן, חברת נדל"ן בישראל, בתל אביב ובאזורים אחרים במזרח התיכון. אם ברצונך לרכוש דירה בישראל או בכל חלק אחר בישראל, אנא התקשר אלינו בטלפון 1-877-567-6555.

שיתוף:

עוד מאמרים:

בריאות בלוטת התריס אצל ילדים

הפרעות בבלוטת התריס בילדים אינן נדירות כפי שחשבו פעם, עם השלכות על גדילה, התפתחות ובריאות כללית. פוסט זה בבלוג מספק מבט מעמיק על החשיבות של

שכפול המפתח על ידי מנעולן

פוסט זה בבלוג חוקר את התהליך המורכב של שכפול מפתחות על ידי מנעולן. הוא מציע פירוט מפורט של השלבים המעורבים, הכלים בהם נעשה שימוש והמיומנויות

שלח לנו הודעה

דילוג לתוכן