דירות למכירה בכוכב הצפון

פורט וורת 'היא נקודת המוצא של המערב, שקועה בהיסטוריה של המערב האמריקני, וחוגגת את ההיסטוריה והתרבות העשירה של טקסס שניתן למצוא בכל האזור. במרחק כמה דקות מהקהילה שלנו, מרכז הכנסים פורט וורת 'הוא ביתם של יריד מדינת טקסס, דאלאס קאובויס, אוניברסיטת טקסס A & M ועוד. המורשת המפורסמת של טקסס אינה מגולמת בכלום, משום שבעיר זו המונה יותר מ -1.5 מיליון תושבים תוכלו ליהנות ממיטב שני העולמות.

זה נותן סקירה על האזור, שמצפה לטיולים רגליים, רכיבה על אופניים, קמפינג, דיג, רכיבה על אופני הרים ופעילויות אחרות בחיק הטבע. ניתן לחוות את כל הפעילויות הללו בפורט וורת ', כמו גם בערים וקהילות אחרות ברחבי מדינת טקסס.

מינינו ומיינו את המעברים על סמך מספר היחידות למכירה בכוכב הצפון והמחיר לכל יחידה.

סיננו גם את הרישומים על פי ירידות המחירים בחצי השנה האחרונה

כך שלעולם לא תחמיץ מציאה. אנו מעניקים לך את הידע המומחה שלנו ואתה יכול לחקור מה יש בשוק ולעזור להיות הראשון לקבל מידע על רישומים חדשים. בקר בדף מכירת הדירות שלנו כדי לקבל הערכה חינם של ברקנרידג 'תוך מספר דקות.

קבל את כל התיאורים

התמונות, הדמוגרפיה והסטטיסטיקה של הנכס, כולל מה שאתה רוצה לדעת על מיקום הבית, מיקומו בכוכב הצפון ועוד ועוד. אתה יכול גם להשתמש במפות ובנופים שלנו כדי למצוא בתים ודירות שאתה יכול למכור באזור העניין שלך, כגון בתים עירוניים, בתים משותפים, בתים צמודי קרקע, דופלקסים, בתים מדורגים, בתים משותפים, דירות ובתי מגורים עם שפע של מקום.

אם אינך מוצא את מבוקשך ב- Quandary Northstar Homes

אנא אל תהסס לפנות אלינו. אנו יכולים לעזור לך לקנות את הנכס הבא שלך או לנהל משא ומתן מקצועי על מכירת בתי הנחיתה הנוכחיים שלך. תן לנו לעבוד איתך בזמן שאתה מנהל את הרכישה ולנהל משא ומתן על הרכישה שלך או לנהל משא ומתן על מכירה עבור ביתך הקוונדררי או נורת'סטאר, או תן לנו לעזור לך על ידי ניהול משא ומתן במומחיות למכירת בית נוכחי או עתידי בקרבתך.

עיין ברשימות שלמטה או למידע נוסף על Quandary Northstar Homes ועל הנכסים האחרים שלנו באזור North Star.

אם אתם מעוניינים בשוק הנדל"ן

דברו עם סוכן נדל"ן מוסמך שיוכל להציע לכם את המחירים והשירותים הטובים ביותר לביתכם או לרכושכם בנורת'סטאר. סוכנויות דירוג מובילות זמינות לענות על שאלות בנוגע לרכוש שלך, ארנונה, ביטוח, מיסים ועוד. TOP North Star REALTORS (r) מבטיחים כי העסקה שלך תושלם במיומנות ובמקצועיות. קרוס הוא חשבון רשום של חברת Quandary Northstar Real Estate Services, Inc., חברת בת של קרוס ריאלטי גרופ, LLC.

אם ברצונך לעבוד עם איש מקצוע, קל מאוד ליצור קשר עם סוכן נדל"ן בצפון סטאר, DE.

כל שעליך לעשות

הוא להסתכל על פרטי הנכס המועדף עליך ולהשתמש בטופס שם. נתוני הרישום באתר זה מסופקים בחלקם על ידי סוכן נדל"ן המשתתף במספר שירותי רישום (MLS). עמותת הקהילה הצפון כוכב מתבססת בקהילה שלו והיא ארגון ללא מטרות רווח המנוהל על ידי שכנים ומתנדבים. כל מידע הנדל"ן המוצג במסמך זה לא נוצר, אומת, נוצר, נשלט או שיתף פעולה עם גורם אחר, כגון משרד השיכון והפיתוח העירוני בארה"ב (HUD), לשכת האוכלוסין האמריקאית, הלשכה הפדרלית לחקירה ( ה- FBI), או איגוד המתווכים הלאומי (NAR), ואין הוא לוקח על עצמו שום אחריות לתוכן של רשומות כאלה.

בעלי הבית של צפון הכוכבים חוצים אוהבים לפגוש אותך ולהיפגש ולפעול כקול לאזור. הם אוהבים את הקהילה שלהם, את שכניהם ואת אהבתם לקהילה ואהבת החיים.

נסיעה קצרה של 8 מייל מביאה בעלים ואורחים לרחובות הציוריים של העיירה ואתר הסקי

בשיטוט בשכונה תוכלו להתפעל מעצי האורן המתנשאים, הנופים וחיות הבר, תוך כדי נשימה באוויר ההר הצח ובאווירה השלווה והשלווה של מעבר כוכב נורת '. תלוי במיקום ביתכם תוכלו ליהנות מנוף מרהיב של העמק או קרקעית העמק עם נוף לאגם טאהו, להרים ואפילו לאגם עצמו.

אם אתה עומד מול אחד הבתים המקסימים האלה למכירה במעבר צפון הכוכבים

תופתע עד כמה הבתים יוצאי הדופן הללו נבנו היטב. מרגע ששמת את עיניך לבית המקסים הזה, אתה תהיה מרותק לגווני הלבנים שנבחרו היטב של הבתים ולאור הטבעי של אגם טאהו. כולם מכוסים, כולם סבירים וכל התכונות שתמצאו ב- Builder של אמריקה.

שיתוף:

עוד מאמרים:

טכניקות סיפור למצגות בלתי נשכחות

בעולם הדיבור והפרזנטציות בציבור, סיפור סיפורים הופיע כטכניקה חיונית לרתק את הקהל ולהשאיר רושם מתמשך. פוסט זה בבלוג חוקר טכניקות שונות של סיפור שניתן ליישם

בניית אתר תדמית

פוסט זה בבלוג מספק מדריך מקיף כיצד לבנות אתר תדמיתי. זה מכסה הכל, החל מתכנון הפריסה, בחירת הפלטפורמה הנכונה, אופטימיזציה של תמונות ועד הבטחת ממשק

הפקדה ל7xl

בעולם הקמעונאות המקוונת, מציאת ההתאמה המושלמת למידות גדולות יותר יכולה להיות מאבק. בלוג זה מדגיש את '7xl', פלטפורמה המוקדשת להתמודדות עם הפער בשוק עבור בגדי

הימורי ספורט

בפוסט זה בבלוג, אנו מתעמקים בעולם ההימורים בספורט, בוחנים את הריגוש, הלגיטימיות והתגמולים הפוטנציאליים שלו. אנו גם שופכים אור על הסיכונים הכרוכים בכך ודנים כיצד

שלח לנו הודעה

דילוג לתוכן