דירות למכירה בכפר שלם

צוות טריפודי מורכב משמונה סוכני נדל"ן במשרה מלאה שמוכרים נכסים בפריסקו, טקסס והסביבה. רון טוב עזר לי בהשקעות הנדל"ן שלי בעשרים השנים האחרונות, עם נכסים בניהול של מעל 1.5 מיליון דולר. TX היא אחת הדרכים הטובות ביותר להגן על כספיכם במיזם זה, אך השקעה בהצלחה בנדל"ן אינה אומרת למצוא נדל"ן עם העסקאות הטובות.

כיום אנו חברת נדל"ן בשירות מלא ומתכבדים לשרת את אזור הבירה

כולל מטרופולין דאלאס / פורט וורת 'ומדינת טקסס כולה. אם אתה איש מקצוע וברצונך לעבוד איתנו, קל מאוד ליצור איתנו קשר. מחפשים בית למכירה בפריסקו, טקסס, או דירה בכפר שלם, טקסס, יש לנו צוות של מתווכים מנוסים המוסמכים לנדל"ן מסחרי וגם למגורים.

אם אתה זקוק לגישה לאתר שלנו ולחפש נכסים

אנא פנה למשרדנו בטלפון 518 – 726 – 6957. אם אתה זקוק לעזרה בניווט באתר זה או בחיפוש אחר נדל"ן בכפר שלם, טקסס, או בכל חלק אחר ממטרופולין דאלאס / פורט וורת ', אנא צרו איתנו קשר במשרדינו ב [office] 5 18 776 – 9016. אם אתם זקוקים לעזרה בניווט באתר, חפשו נכסים בפריסקו, טקסס ו / או באזורים אחרים בטקסס.

צוות הסוכנים המצוין שלנו יעבוד קשה למנף טכנולוגיה ומדיה חברתית חדשה בכדי לענות על צרכיך

אך אל תשכח ליצור איתנו קשר כדי ללמוד עוד על הבית המשפחתי הזה בשדרת אלבני 117 שהיה בשוק למשך 4 ימים. בית צמוד קרקע זה ב- 3149 Valley Falls Rd כולל 3 חדרי שינה, 2.5 חדרי אמבטיה והוא מוקף על ידי State Rt 22, שלדעתנו היה בשוק במשך 3 ימים ובשוק במשך יומיים. בית צמוד קרקע בשעה 22294 במגרש 9 בבנדיקט רד. בעל 2 חדרי שינה ו -1.2 חדרי אמבטיה, סלון עם 3,000 מ"ר, 1,500 מ"ר שטחי משרדים, 4,300 מ"ר שטחי מסחר ו -3 דונם אדמה בכפר שלם, טקסס. בבתים החד-משפחתיים במגרש 9 יש 3 מיטות תמורת 2,200 דולר לחודש ונעדרים מהשוק כבר 91 יום. יש להם חדר שינה ליחיד אחד, שני חדרי אמבטיה ו -4.0 דונם.

הנכס ממוקם במלטה

TOV, ניו יורק, וזה לא מה שאתה מחפש, אך ניתן לזהות אותו בקלות מהתמונות והסרטונים שלמטה. הנכס ממוקם על מגרש 9 בנדיקט רד. בכפר שלם, טקסס, וזו אפשרות נהדרת למי שמחפש. בחר את עמיתינו שמנהלים פודקאסט רגיל ואנחנו מבקשים שתצטרף אלינו בקרוב.

תוכנת ניהול השכירות טובה מספקת מידע על מחירים ויש לנו טיפים ומאמרים מפורטים בכל אחד מהנושאים הללו

נדל"ן הוא קרקע, רכוש והמשאבים הטמונים בו. אז קראו את המדריך שלנו לחוק, שיעזור לכם בדיני מקרקעין, להיות חבר בווינר נדל"ן וללמוד בעזרת קפטרה. כל הנתונים הקשורים לאתרי נדל"ן מקורם בחלקם בקטגוריה, המסווגת נתונים לפי סוג הנכס, המיקום, המחיר, שווי השוק וגורמים אחרים.

המחירים עבור נכסים המפורטים באתר זה אינם כוללים עמלות נוספות שהקונה גבה

כולל מיסים, ביטוחים, ארנונה ועמלות אחרות, אך לא רק. בתים משותפים מוגדרים בשטחים המשותפים שלהם, השייכים לתושבי המתחם. נדל"ן הוא רכישה, מכירה או השכרה של נכס, כגון בית, דירה, מלון, בניין משרדים או נכס אחר. מכירה, השכרה או מכירה של בית משפחתי או דירה בניו יורק, מכירה או השכרה של בנייני משרדים, חכירה או השכרה של בנייני משרדים ומכירת נכסי מגורים בארצות הברית, קנדה, אוסטרליה, ניו זילנד וקנדה הם כולם בכפוף לדרישות לקבלת רישיון נדל"ן מניו יורק.

אנו מעסיקים שירותי רישום ושיווק חדשניים, שכן סוכני נדל"ן משלבים טכנולוגיה בשיווק העסקי שלהם. אנו רוצים להעניק לענף הנדל"ן מתנה המורכבת מזיהוי שוק היעד למאמצי הנדל"ן שלך ובעיצוב קמפיין פרסומי אטרקטיבי.

DB Hoovers מספק את כל פרטי הקשר

הכספים והמתחרים שלך, כולל פרטי קשר עבור סוכני נדל"ן, מתווכים, מתווכים, עמותות מתווכים ושותפים עסקיים אחרים. כאשר עוסקים בנדל"ן עליכם לדעת כמה שיותר על מצב השוק הנוכחי ועל המגמות בענף. אחת הדרכים להבין בבירור מה משמעות קיצור של מונח למקרקעין כאשר הוא מתייחס לנכס מסוים היא לחפש אותו. אנשי מקצוע רבים בתחום הנדל"ן משתמשים בהם כדי לדון בשינויים שעלולים להשפיע על קונים ומוכרים פוטנציאליים.

שיתוף:

עוד מאמרים:

בניית אתר תדמית

פוסט זה בבלוג מספק מדריך מקיף כיצד לבנות אתר תדמיתי. זה מכסה הכל, החל מתכנון הפריסה, בחירת הפלטפורמה הנכונה, אופטימיזציה של תמונות ועד הבטחת ממשק

הפקדה ל7xl

בעולם הקמעונאות המקוונת, מציאת ההתאמה המושלמת למידות גדולות יותר יכולה להיות מאבק. בלוג זה מדגיש את '7xl', פלטפורמה המוקדשת להתמודדות עם הפער בשוק עבור בגדי

הימורי ספורט

בפוסט זה בבלוג, אנו מתעמקים בעולם ההימורים בספורט, בוחנים את הריגוש, הלגיטימיות והתגמולים הפוטנציאליים שלו. אנו גם שופכים אור על הסיכונים הכרוכים בכך ודנים כיצד

שלח לנו הודעה

דילוג לתוכן