דירות למכירה בכרם התימנים

בעיר מרכז עסקים עמוס והיא מהווה מוקד בינלאומי לישראל, מכיוון שבתל אביב יש יותר אנשים מכל עיר אחרת במזרח התיכון או בצפון אמריקה. זה הפך ליעד פופולרי עבור תיירים ותיירים מכל רחבי העולם, כמו גם עבור תושבי ישראל.

האזור מתפתח במהירות ונבנים בניינים חדשים ומקומות חניה

כדי להשלים את הקיימים, כמו גם באזורים הנבנים בשנים האחרונות. התחדשות עירונית זו, שאמורה להיות מקושרת לכיכר השוק, שעוברת בקרוב מתיחת פנים גדולה, הפכה את האזור לאחד מיעדי התיירות הפופולריים ביותר בתל אביב. יש מקומות חניה פחות מומלצים בעיר, אך באזורים מסוימים, כמו העיר העתיקה, ישנם עדיין רבים.

במקומות כמו יפו

נווה צדק, חדרים בודדים וזוגיים זמינים עבור חלק קטן מהעלות של דירה שלמה. הסיבה לאופציה זו היא שיש מקום להשכרה בתל אביב והסבירות למצוא כזה גבוהה בהרבה. שכירת חדר בתל אביב פירושה גם לשתף את כל הנכס בחשבונות חשמל וגז. זו דרך נהדרת לחיות בלי לבזבז יותר מדי כסף בחודש ובהחלט נחשבת להשקעה טובה יותר. אנשים עם מוגבלות מותאמים בצורה הולמת יותר מאשר אנשים ללא מוגבלות.

דירת דופלקס עם 4 חדרי שינה הממוקמת בבניין זה ששופץ לאחרונה ברחוב ישכון

ונמצאת רק כמה דקות מחוף הים ויש לה חצר אחורית גדולה. אינטרנט אלחוטי זמין בכל הדירה ובמהלך שהותנו הנעימה הדירה כולה עמדה לרשותכם. הוזמנו לחוות את הדופלקס והורשנו ליהנות מפרטיות ושינה עמוקה.

ישנם כמה מחוזות בתל אביב שחווים פריחה בהתפתחות ובהם רואים תשואות גבוהות

בתים אלה, שנבנו על ידי מהגרים עניים, הם בדרך כלל צפופים ואינם בעלי מעט אור טבעי. כרם התמנים, מחוז בלב תל אביב עם היסטוריה של עוני ועוני, הוא האתר של פרויקטים רבים של בנייה ובנייה. בשנים האחרונות תל אביב פותחה ונבנתה מחדש כדי להציע שפע של אפשרויות השקעה.

עם 175 מ"ר של שטח פנים וחוץ

דירות אלה גדולות ומודרניות, ולמרות שהגודל עשוי להשתנות בהתאם לבחירת חדרי השינה, דירות תל אביב יכולות לגדול עד 150 מ"ר והן מהוות התחלה, בטוח שאתה מרגיש בנוח עם המדרגות לפני שאתה מחליט על דירה. קומת הקרקע היא הקומה הראשונה של הבניין והקומה השנייה היא המרתף, שם יש חלונות קטנים שמכניסים אור טבעי. הערה: בדירה זו אין מדרגות המובילות לקומה העליונה, לכן הקפידו לישון בנוחות על גרם מדרגות זה אם תבחרו בכך. בחלק מהמקרים שונו פריסת הדירות הוותיקות, כאשר חדרים שנבנו מחדש פתחו מרפסות וחדרים נוספים שיצרו פריסה טובה יותר בפנים.

בהתבסס על מחקר של מדריך הנכסים העולמי, התשואות נעות בין 2.6% ל -3.1%, כאשר בתים קטנים יותר הם בעלי התשואה הגבוהה ביותר.

בפריסה ארצית

מחירי הדירות עלו בכ- 0.53% דלים מהרבעון השלישי של שנת 2011 לרבעון הראשון של 2012, אך מאז צנחו בצורה חדה, ועלו לגוש עציון, העיר השנייה בגודלה במדינה, ברבעון השני של 2012. שיעור המשכנתא הממוצע בישראל עומד על 2.92%, על פי נתוני הבנק הלאומי לישראל, לעומת 3.5% בשנת 2011. מחירי הדירות ירדו בצורה חדה במחצית השנייה של 2011 וברבעון הראשון של 2012, בשל שילוב של ביקוש נמוך וריבית גבוהה. בין הערים הגדולות בישראל, המחירים באשקלון צנחו ב -4.85% במחצית הראשונה של 2012, על פי נתוני הבנק הלאומי לישראל. בתל אביב צנחו עסקאות המגורים ל -5,387 יחידות במחצית הראשונה של 2020, לעומת 6,073 יחידות באותה תקופה בשנת 2011, ירידה של 1.5%.

המחירים המשיכו לעלות בתל אביב, אך כאן זה עדיין זול יחסית לשכונות אחרות. מחירי הדירות בכרם התמנים, הרובע היקר ביותר בעיר, נמוכים מאוד, מה שתומך בדעה שהנכס במחיר מופקע מדי.

האזור המתפתח הזה במזרח תל אביב מושלם למשקיעים ולקונים

אך התשואות על מניות אלה משתנות הרבה יותר ממחירי הדירות, ולכן הן מסוכנות יותר מדירות. ניתן לומר שישראל 2020 מציעה הזדמנות טובה להשקעה בכרם התמנים, כמו באזורים אחרים בעיר. האזור נכלל בתכנית הפיתוח של תל אביב לקבלת היתרי בנייה נוספים, שיאפשרו התחדשות עירונית אמיתית.

מאז 2015 הגדילה הממשלה את הגרלת הדיור בר השגה, שעל הקבלנים למכור לקבלנים במחירי שוק. לפחות 60,000 משקי בית זכו בהגרלה מאז הושקה בסוף 2015. מתוכם רק 18,000 מימשו את זכותם לקנות בית במחיר מוזל.

שיתוף:

עוד מאמרים:

בניית אתר תדמית

פוסט זה בבלוג מספק מדריך מקיף כיצד לבנות אתר תדמיתי. זה מכסה הכל, החל מתכנון הפריסה, בחירת הפלטפורמה הנכונה, אופטימיזציה של תמונות ועד הבטחת ממשק

הפקדה ל7xl

בעולם הקמעונאות המקוונת, מציאת ההתאמה המושלמת למידות גדולות יותר יכולה להיות מאבק. בלוג זה מדגיש את '7xl', פלטפורמה המוקדשת להתמודדות עם הפער בשוק עבור בגדי

הימורי ספורט

בפוסט זה בבלוג, אנו מתעמקים בעולם ההימורים בספורט, בוחנים את הריגוש, הלגיטימיות והתגמולים הפוטנציאליים שלו. אנו גם שופכים אור על הסיכונים הכרוכים בכך ודנים כיצד

שלח לנו הודעה

דילוג לתוכן