דירות למכירה במזרח העיר

הנכסים הזמינים נעים בין דירות עם חדר שינה אחד לבתים צמודי קרקע ואפילו דופלקסים, המשקיפים על התמזה. הפיתוח נמצא בראש רשימת מכירות הנכסים המועדפות על דירות במזרח העיר, עם יותר מ -1,000 יחידות למכירה. יזמים משתלמים ניצלו את ההזדמנות לזכות בהגרלת הדיור בפחות מ -1,500 ליש"ט בחודש ולקנות עד 20 אחוז מהנכסים שלהם.

בתים ממזרח ל- I-75 יכולים לנוע בין קהילות מגודרות (כמו זו שבתמונה) ועד זבובים

בשכונות כמו Hidden River. מצא מבצעים נהדרים על בתים להשכרה באזור שלך בשוק הפייסבוק שלנו, ותוכל גם להשתמש במפות ובנופים שלנו כדי למצוא בתים ודירות המבוססים על השירותים של איסט וילג 'במנהטן, ניו יורק שייתכן שאתה מחפש בקרבת מקום. שכר הדירה למשך חמישה שבועות מוגבל ל -1,500 דולר לחודש עבור דירת חדר שינה אחד או 2,000 דולר לשבוע עבור שני חדרי שינה.

מחיר הדירה החציוני בפילי

הוא 104,000 $, ומחיר הדירות הממוצע בטולדו הוא 51,200 $ צנוע. באזורים מסוימים תוכלו למצוא מעבר – לדירה במחיר של לפחות 1,500 דולר לחודש לדירת חדר שינה אחד, או 2,300 דולר לשבוע לשני חדרי שינה – אך אם אינכם עומדים במגבלות הכנסה, יתכן וזה לא נועד אתה. בעוד שמחירי הבתים החציוניים בשכונה מסוימת באזורים אחרים, כמו ניו יורק, יכולים להיות פחות ממחצית ממחיר השוק, הם עדיין יכולים להיות עניין גדול עבור מי שזקוק להשכרה בבית זול.

בעיר יאנגסטאון, מחיר הדירה החציוני נמוך מ- 40,000 $, ובאזורים מסוימים שבהם ניתן למצוא הצעה, זה יכול להגיע לסכום של 1,500 $ לחודש עבור דירה עם חדר שינה אחד.

אם אתה מוכן להשקיע הון עצמי

בתים בעשר הערים הללו הם מהמחירים הזולים ביותר במדינה. לא כל עיר חייבת להציע את המחיר החציוני הנמוך ביותר במדינה זו, אך בערים מסוימות יש את השכונות הזולות ביותר ואת הדיור המשתלם ביותר. בבאפלו יש מספר שכונות בהן ניתן לקנות בתים בפחות מ -40,000 דולר, והיא ביתה של העיר השנייה בגודלה בעיר.

ישנם תכניות קומה מרווחות המתאימות לכל שלבי החיים

ולסטודנטים המתגוררים באזור יש מגוון רחב של אפשרויות לינה, החל מבתים צמודי קרקע ועד דירות שני חדרים. הקהילה נותרה אטרקטיבית לתלמידים מכיוון שבתי הספר ממוקמים בסטויבסנט טאון והאוניברסיטה בבאפלו נמצאת בקרבת מקום.

מלאי הדיור באפר איסט סייד דיכוטומי ויש מגוון רחב של אפשרויות דיור, החל מבתים צמודי קרקע ועד דירות שני חדרים. מחירי הדירות הגבוהים בפילדלפיה מונעים משכונות יוקרתיות בהן מחירי הדירות הגיעו למחצית מיליון הדולר.

באזורים מסוימים

אתה יכול לקנות בית בפחות כסף עוד יותר, אבל עדיין יש הרבה נכסים שנמכרים בכמה אלפי דולרים בלבד. בעוד שטמפה, פלורידה, מחזיקה בשיעור גבוה של בתים הנמכרים בפחות מ -40,000 דולר, אולם משבר העיקול של המדינה הביא לכך שמחירם החציוני של בתים בעיר הוא פחות מ -35,000 דולר. עדיין יש ביקוש גדול לבתים שנמכרו ביותר ממיליון דולר, ויש מגוון רחב של אפשרויות עבור נכסים אלה. מחירי השכירות לדירות חדר שינה אחד לשני חדרים הם הגבוהים ביותר בטמפה, פלורידה, עם מחיר חציוני של 1.5 מיליון דולר, על פי משרד השיכון ופיתוח קהילה בפלורידה.

נחשב לחלק מלואר איסט סייד עד שנות השישים

איסט וילג 'היה זמן רב קהילת מהגרים. האירופאים התיישבו בלה מנהטן לפני בואם והשאירו את אפר איסט סייד כשטח חקלאי כפרי במשך שנים רבות. הקמת רכבת תחתית חדשה בשדרה השנייה הציגה את המחירים לעבר איסט סייד, אך לא על פי דיווח שפורסם לאחרונה ממשרד השיכון ופיתוח עירוני בניו יורק. גובל בנהר ההדסון ובכביש המהיר ווסט סייד, כמו גם בברונקס ובאיסט ריבר במנהטן, והוא גובל משלושה צדדים במנהטן, ברוקלין וקווינס.

כדי למצוא במהירות את הנכס המתאים לך, עיין ברשימת הדירות שלנו למכירה באיסט איסט סייד של ניו יורק. שים לב שחלק מהרישומים הנחשבים ברשימה זו, המוערכים בכ -1,000 עד 2,500 דולר למ"ר, עשויים להיות בסטויבסנט טאון, אז שים לב.

דיירים T משתמשים ב- House & Shop

כדי למצוא את כל סוגי הנכסים להשכרה, כולל נכסים נוחים להשכרה, נכסים שהוחזרו או הושכרו על ידי המשכיר לבעל הבית, וסוכני נדל"ן השוכרים בסומרסט מערב. ניתן גם למצוא נכסים מסחריים להשכרה על ידי רישומם בחינם באתרנו, כמו גם נכסים מסחריים למכירה.

אם אתם מחפשים דירה עם חדר שינה אחד להשכרה מדרום למרכז העיר דה מוין

בסאטון היל יש דירה בשבילכם. זו יחידה מרווחת בסגנון לופט, ויש בה הכל – כל מה שיש לך. חקור את הבית וחנות להשכרה והשתמש במסננים המפורטים שלנו כדי למצוא את המיקום המושלם, ואז התכונן לבקר בדירה החדשה שלך ולהציע הצעה בעזרת Redfin המקומית שלך. אם ברצונך לשכור באיסט אנד או ווסט אנד, הקלנו עליך באמצעות סרגל החיפוש שלמעלה. מצא את הבית המושלם שלך להשכרה באוהיו או חקור את בית וחנות להשכרה ומצא אותו בסינסינטי, אוהיו.

שיתוף:

עוד מאמרים:

בניית אתר תדמית

פוסט זה בבלוג מספק מדריך מקיף כיצד לבנות אתר תדמיתי. זה מכסה הכל, החל מתכנון הפריסה, בחירת הפלטפורמה הנכונה, אופטימיזציה של תמונות ועד הבטחת ממשק

הפקדה ל7xl

בעולם הקמעונאות המקוונת, מציאת ההתאמה המושלמת למידות גדולות יותר יכולה להיות מאבק. בלוג זה מדגיש את '7xl', פלטפורמה המוקדשת להתמודדות עם הפער בשוק עבור בגדי

הימורי ספורט

בפוסט זה בבלוג, אנו מתעמקים בעולם ההימורים בספורט, בוחנים את הריגוש, הלגיטימיות והתגמולים הפוטנציאליים שלו. אנו גם שופכים אור על הסיכונים הכרוכים בכך ודנים כיצד

שלח לנו הודעה

דילוג לתוכן