דירות למכירה במרכז העיר

רוכשי נדל"ן המחפשים בית למכירה באיסטנבול צריכים להתכונן לאזור סיסלי באיסטנבול, אירופה, שמסתובב סביב חנויות וקניונים. לאזור רצוי זה יש הרבה מה להציע לרוכשי דירות במרכז העיר, עם מבחר רחב של דירות הזמינות למכירה בטווחי מחירים שונים.

העיר ממוקמת במזרח ובמערב ויש לה מבחר רחב של דירות למכירה ברובע סיסלי באיסטנבול, אירופה. נוף האוקיינוס הכל כלול משלים מגוון מתקנים אידיאליים להשקעה ארוכת טווח, כולל בריכת שחייה, ספא, חדר כושר ומרכז כושר.

המתחם המפואר מאכלס גם מגוון אטרקציות בשכונה

כולל יותר מדי ברים ומסעדות. ה- CityCenter, שכולל גם שטחי מסחר, הוא אחד היעדים התיירותיים הפופולריים ביותר באיסטנבול, אירופה והעולם בכלל. הדירות היקרות ביותר ממוקמות ברובע סיסלי באיסטנבול, ומציעות מגוון שירותים כולל בריכת שחייה, ספא, חדר כושר וחדר כושר, כמו גם מסעדות וברים.

ממש בשכונה

מתחם ענק ויפה זה מציע מגוון של שירותים, כולל בריכת שחייה, ספא, מכון כושר ומרכז כושר. כמובן, יש כמה מהמסעדות המפורסמות ביותר באיסטנבול, עם אפשרויות האוכל הטובות ביותר כאן במרכז העיר. זה בהחלט חובה – בקרו במקום, במיוחד אם אתם גרים בסנטרל פארק ווסט או בסמוך למרכז העיר.

H

ישנם שירותים רבים לבעלי דירות, ויש יותר בקהילת CityCenterDC הגדולה. 216 היחידות כוללות יותר מ -1,000 מטרים רבועים של משרדים, בריכת שחייה וחדר כושר. התקשר לאנדרה פרז כדי ללמוד עוד על דירות City CenterDC למכירה בוושינגטון הבירה ובאזורים אחרים של העיר.

אם אתה משקיע בינלאומי ונמצא באזור שבו אתה מחפש לקנות דירה

אנו יכולים לעזור לך לדעת אילו אזורים באיסטנבול אתה מעוניין לקנות, מכיוון שיש לנו משהו ייחודי להציע. התחל את חיפוש הנכסים שלך עם תיק העבודות שלנו של מאות נכסים המתמקדים באזורים באיסטנבול. כדי להתחיל בחיפוש הנכסים שלך, חפש את רשימות הדירות שלנו באיסטנבול ובסביבתה או פנה אלינו לחיפוש אזור מסוים. אנו נשלח אליך מספר מהדירות באזור זה לתיבת הדואר האלקטרוני שלך ואז ניצור איתך קשר למידע נוסף.

אם עלויות השיפוץ חסכוניות ובתים ישנים הרבה יותר משתלמים, הקונים יחפשו דירות סטודיו חדשות. אם אתם מחפשים סטודיו קטן להשכרה, תרצו לחפש דירות איכותיות ולנהל משא ומתן על המחיר.

בג'וזני בולוואר קובורה הדירות קצת יותר זולות

אבל בחלק העליון של דורקול הן יקרות יותר. המחירים נעים בין 1637 יורו לדירה ישנה ל -1729 אירו לדירה חדשה, ובעוד שאפשר לקנות דירה ב 1800 אירו למ"ר, דירות בדורקול משתלמות משמעותית. בחלקים התחתונים של מרכז העיר המחירים גם הם נמוכים מעט יותר, מכיוון שאתה מקבל דירה ישנה יותר עבור 1425Euro / מ"ר. עבור הדירה החדשה דרושים 2649EUC ועבור 1625EU / מ"ר ישנים יותר.

למי שרוצה לטבול אצבע לשוק השכירות ההולך וגדל של העיר, זו יכולה להיות השקעה טובה לטווח הארוך.

מרכז העיר הוא המקום המושלם לחנות וממיקום יוקרתי זה די קל לנווט לשאר העיר. התמונה – אזור מושלם משכה תשומת לב רבה – והנוף השופע מהפארקים נראה כתפאורה מושלמת לבילוי רומנטי הרחק מהרחובות העמוסים של מרכז העיר.

למרות שיש הרבה נכסים זולים יותר למכירה בכל עת, כמעט בלתי אפשרי למצוא בית מגורים בפחות ממיליון דולר. מרכז העיר היה בוודאי נתח הוגן של נכסים איכותיים בשוק בשנים האחרונות, אך לא הכל במחיר הנכון.

עם מוניטין מעוגן היטב בסצנה האמנותית

התרבותית והחברתית, קיימות חלופות לרוכשי דירות יוקרה. למרות שלדירות יוקרה בהחלט יש מחיר גבוה כאן, קשה לשים לב שיש סנטרל פארק בחצר האחורית שלך. קל למצוא דירות בסנטרלפארק ווסט הממוקמות במרחק של רחובות בלבד מהאטרקציות התיירותיות הפופולריות ביותר במרכז העיר.

הבניין נועד להציע את כל הנוחיות בחיי היומיום

כולל שירותים באיכות גבוהה כמו חדר כושר, ספא, חדר כושר, חדר כושר ומתקני כושר. הבניין בן שתי הקומות, בשטח של 1200 מ"ר, כולל 227 יחידות דיור, הנמצאות כל אחת בקומות העליונות של שני הבניינים. יש קזינו מעשנים יפהפה ומלון המתאים למרכז העיר, כמו גם בריכה חיצונית וספא עם בית בריכה.

שיתוף:

עוד מאמרים:

טכניקות סיפור למצגות בלתי נשכחות

בעולם הדיבור והפרזנטציות בציבור, סיפור סיפורים הופיע כטכניקה חיונית לרתק את הקהל ולהשאיר רושם מתמשך. פוסט זה בבלוג חוקר טכניקות שונות של סיפור שניתן ליישם

בניית אתר תדמית

פוסט זה בבלוג מספק מדריך מקיף כיצד לבנות אתר תדמיתי. זה מכסה הכל, החל מתכנון הפריסה, בחירת הפלטפורמה הנכונה, אופטימיזציה של תמונות ועד הבטחת ממשק

הפקדה ל7xl

בעולם הקמעונאות המקוונת, מציאת ההתאמה המושלמת למידות גדולות יותר יכולה להיות מאבק. בלוג זה מדגיש את '7xl', פלטפורמה המוקדשת להתמודדות עם הפער בשוק עבור בגדי

הימורי ספורט

בפוסט זה בבלוג, אנו מתעמקים בעולם ההימורים בספורט, בוחנים את הריגוש, הלגיטימיות והתגמולים הפוטנציאליים שלו. אנו גם שופכים אור על הסיכונים הכרוכים בכך ודנים כיצד

שלח לנו הודעה

דילוג לתוכן