דירות למכירה במרכז

בכל עת, ככל הנראה דירות בסנטרל פארק ווסט יהיו זמינות, בין אם הן ממוקמות בקו הרקיע של העיר ניו יורק ובין אם באפר איסט סייד. אין להתפלא שבנייני הדירות CPW מפרים את מחיר הדירות במנהטן.

כמעט בלתי אפשרי למצוא כאן מגורים בפחות ממיליון דולר

אם כי יש הרבה נכסים זולים יותר למכירה בכל עת. הנדל"ן שיוצא לשוק לרוב יקר, במיוחד כשאתה קונה נכס בעיר העתיקה של ספליט. עליכם להשיג את הרישיונות להשכרתו, לשפץ אותו, לבצע את העבודה ולהיות מוכנים לחידושו. אני תמיד ממליץ ללקוחות שלי להיות בררניים מאוד ומודעים להבטחות שווא רבות שמספקים סוכנים ומפתחים רבים.

המידע שנמסר באתר זה נועד למטרות הסברה בלבד ואין להשתמש בו לזיהוי נכסים פוטנציאליים אשר צרכנים עשויים לרצות לרכוש

המידע אינו מאומת על אמינות או דיוק ואינו משקף פעילות נדל"ן בשוק. מידע זה אינו מובטח וניתן לשנותו ללא הודעה מוקדמת על ידי הסוכן או כל גורם אחר, כגון המוכר או הסוכן או בעל הנכס או היזם. המידע שנמסר נועד למטרות חינוך בלבד ולמטרות לימוד פרטיות או מחקר בלבד וייתכן שלא נעשה בו שימוש או נעשה בו שימוש כלשהו לזיהוי נדל"ן פוטנציאלי שצרכן בקרואטיה, ארצות הברית או כל מדינה אחרת מעוניין לקנות או לרכוש. .

נתוני מכירת הנדל"ן באתר זה מסופקים בחלקם על ידי חילופי נתוני הנדל"ן הבינלאומיים (IDX)

מיזם משותף בין משרד השיכון והפיתוח העירוני האמריקני (HUD) לבין האיחוד האירופי (EU). חברות נדל"ן אינן משתתפות ב- IDx והרישומים שלהן אינם מופיעים באתר. נכסים הרשומים עם החברות המשתתפות מופיעים באתרים רק על פי בקשת המוכרים.

נכס שרשום למכירה באתר עשוי להישאר זמין עד שהוא בחוזה, סגור או כבר לא למכירה. לאחר מכן הם עשויים להימכר ולהמכר לאחר מכן או שלא יהיו זמינים עוד. הירשם לדיווח השוק השבועי החינמי שלנו וגלה כיצד מתנהל השוק כרגע.

כמובן

יש כמה מהמסעדות והמלונות המפורסמים ביותר באיסטנבול שנמצאים בשכונה המתאימה לך. אם אתם גרים בסנטרל פארק ווסט ורוצים להשקיע בנדל"ן, תתאהבו בכל האפשרויות הללו. נכון לעכשיו, בראש סדר העדיפויות שלנו יש לוודא שאתה מוצא את הנכס המושלם בספליט ואם אתה רוצה לקנות נכס מחוץ לאיסטנבול, הקפד לעמוד בקריטריונים שלנו. שים לב שהמקום הטוב ביותר לרכוש נכס בספליט הוא ואנחנו כאן כדי לעזור לך למצוא את הזדמנויות החיים וההשקעה הטובות ביותר בעצמך.

אם אתם רוצים מטבח מודרני ומינימליסטי של פוסטר אנד פרטנרס המצויד באוכלים, דירה זו עם שני חדרי שינה וחדר אמבטיה נמצאת בשוק במרכז העיר.

בדירה יש מקום חניה במרתף במרתף, שמתחנן עם שתי מכוניות קטנות ברצף. אתה יכול אפילו לקנות טסלה ולהחנות אותה באחד משני החניונים, אחד מול הדירה ואחד מאחוריו.

המכשיר תוכנן בצורה חכמה להדיר לחלוטין את שכניו ומציע לכם ולשכניכם פרטיות מוחלטת. המכשיר תוכנן בחוכמה, מוגן לחלוטין משכנו, תוך שהוא מציע פרטיות מוחלטת.

שתי דלתות הזזה מרכזיות מקיפות יחידת מדף ספרים

שמאחוריה מסתתרת טלוויזיה בעלת מסך שטוח משני הצדדים. בחדר השינה יש קיר מובנה – בתוך מסגרות עץ, עם אור בהיר – וקירותיו מועברים לדלת המוגנת על ידי מערכת אבטחה מקלדת מספרית. שתי דלתות הזזה מרכזיות מובילות למטבח, שיש בו דלת זכוכית הנפתחת למרפסת המשקיפה על החצר.

לכל דירה בבית דופלקס זה יש גינת טרסה משלה

והדשא מכוסה בצמחייה עבותה כך שילדים יוכלו לשחק באזור. באמצע האזור המדהים הזה נמצא CityCenterDC, שהיא עצמה הקהילה המלאה שלה, המקיימת את עצמה, הממוקמת בבירת ארצנו. דאונטאון די.סי. ממוקם בשכונת מאונט ורנון שמאכלסת רבים מהמסעדות, הברים, החנויות ומקומות הבילוי הפופולריים בעיר, רק רחובות מהקניון הלאומי ובמרחק נסיעה קצר מוושינגטון הבירה. מגוון אטרקציות בשכונה, כולל יותר מדי ברים ומסעדות שניתן לרשום. על אף שהסיטי סנטר כולל גם שטחי מסחר, ישנם מגוון יחידות דיור באזור וכן מספר בתים משותפים למכירה.

בקהילה הגדולה יותר של CityCenterDC

ישנם אפילו יותר, ו- 216 יחידות מהווים יותר משליש מסך היחידות הזמינות. H, ישנם מספר שירותים רבים לבעלי בתים משותפים, כולל חדר כושר, מרכז כושר, בריכת שחייה, ספא וחדר כושר. למידע נוסף על שוק City CenterDC והמתקנים שלו, התקשר לאנדרה פרז בטלפון (202) 888-707-5555.

שיתוף:

עוד מאמרים:

טכניקות סיפור למצגות בלתי נשכחות

בעולם הדיבור והפרזנטציות בציבור, סיפור סיפורים הופיע כטכניקה חיונית לרתק את הקהל ולהשאיר רושם מתמשך. פוסט זה בבלוג חוקר טכניקות שונות של סיפור שניתן ליישם

בניית אתר תדמית

פוסט זה בבלוג מספק מדריך מקיף כיצד לבנות אתר תדמיתי. זה מכסה הכל, החל מתכנון הפריסה, בחירת הפלטפורמה הנכונה, אופטימיזציה של תמונות ועד הבטחת ממשק

הפקדה ל7xl

בעולם הקמעונאות המקוונת, מציאת ההתאמה המושלמת למידות גדולות יותר יכולה להיות מאבק. בלוג זה מדגיש את '7xl', פלטפורמה המוקדשת להתמודדות עם הפער בשוק עבור בגדי

הימורי ספורט

בפוסט זה בבלוג, אנו מתעמקים בעולם ההימורים בספורט, בוחנים את הריגוש, הלגיטימיות והתגמולים הפוטנציאליים שלו. אנו גם שופכים אור על הסיכונים הכרוכים בכך ודנים כיצד

שלח לנו הודעה

דילוג לתוכן