דירות למכירה בנאות אפקה

מתחם הדירות ב- NEOT AFEKA, עיירה קטנה בצפון מזרח העיר, מוצע כעת למכירה תמורת 1.5 מיליון דולר.

שני הבניינים בני שש הקומות כוללים 20 דירות מרווחות ואקרו מחויבת לספק את האיכות והמחיה הגבוהים ביותר שנבחרו על ידי תושבי NEOT AFEKA

עיירה קטנה בצפון-מזרח העיר. הדירות כוללות את בתי המגורים הצפויים סביוני והאר אפריקה ישראל וכן מספר שירותים אחרים. בנוסף למלון עסקים עם 200 חדרים, הבניין יכול לספק גם שטחי משרדים של עד 1,500 מ"ר לדיירים עסקיים ומגורים.

דיירי המגדל ייהנו מהארכיטקטורה המתקדמת והעילית שלו

המציעה שירותים באיכות גבוהה כמו מרכז כושר חדשני, חדר כושר וחדר כושר. הפרויקט יספק סך של 1,500 מ"ר שטחי משרדים ויספק מגוון שירותים לדיירי מסחר ומגורים, כמו גם שטחי משרדים ומסחר. פרויקט זה מציע את מתחם המגורים הגדול ביותר ב- NEOT AFEKA עם שטח מגורים ממוצע של 6,000 מ"ר, כולל חצר גדולה ומושקעת.

הבניין כולו יהווה יצירת אמנות מוזהבת המציעה לתושביה חווית מגורים המשלבת יוקרה ואיכות חיים בסביבה מודרנית ומעוצבת.

רמת אביב אלף כוללת מגוון מסעדות

ברים, חנויות, בתי קפה, מסעדות ומלונות וכן מספר בתי מלון. בקרבת מקום נמצא מרכז הספורט הלאומי, המציע מגרשי טניס ומגרשי ספורט. רק נסיעה קצרה משם נמצאת בית שמש, יעד תיירותי פופולרי שמאכלס כמה מהמסעדות המפורסמות בישראל.

באמצעות מספר כבישים ראשיים, כולל שדרות רוקח וכביש איילון, ניתן להגיע למקומות כמו רמת אביב אלף, בית שמש, תל אביב וירושלים, כמו גם למגוון מסעדות וחנויות.

אם אתם מחפשים לקנות דירת חדר שינה אחד בנאות אפקה, אחת השכונות הנחשקות בישראל, אנא התקשרו אלינו עוד היום בטלפון 888 – 877 – 5555. בואו איתנו לשכונה הנהדרת הזו ובטחו דירה חדשה לגמרי איתנו.

להלן רשימה של דירות בלעדיות בנאות אפקה שאינן כלולות בשום הצעה אחרת.

המגדל כולל שטחי מגורים, מסחר ומשרדים ומציע סך של 6,000 מ"ר שטח מכירה בקומת הקרקע ו -1,500 מ"ר. הפרויקט כולל מגדל משרדים בן 1.5 קומות, מגדל מגורים בן 3 קומות ומגדל עסקים בן 2 קומות.

מרבית הבניינים בתל ברוך צפון בנויים בצפיפות, ומבנים נעים בין 5 ל -8 קומות. רוב הבניינים בשכונה הם בגובה של 5 עד 8 קומות ויש שלושה מרכזים עסקיים. רוב הדר יוסף נבנה בשנת 1970 ומאופיין בבניינים בני שבע עד אחת עשרה קומות.

שדה התעופה דב ממוקם בכניסה לרובע וגובל בהימור רמת-אביב. תכנית הלמד ממוקמת צפונית מערבית לתל אביב, גובלת ברם החדש ב – אביב מצפון ובתל ברוך צפון מדרום.

הדר יוסף

היא אווירה כפרית המאופיינת במבנים נמוכים ובסביבה ירוקה, ומקבלת בברכה שילוב של משפחות צעירות, אנשי מקצוע צעירים ומשפחות עם ילדים צעירים. השכונה האידיאלית לאורח חיים רגוע, היא מציעה דירות איכותיות, מבחר רחב של מסעדות, חנויות ובתי קפה. כעת תוכלו ליהנות משירותים קהילתיים נוחים באזורכם וליהנות מנופים נהדרים של קו הרקיע של תל אביב. משפחות צעירות רבות המתגוררות בהדר ישראל עברו לשם בשנים האחרונות, נמשכות מהפעילויות הרבות של הילדים באזור.

תל אביב היא אחת הערים הגדולות במזרח התיכון עם אוכלוסייה של למעלה מ -1.5 מיליון תושבים. יותר מ -440,000 תושבים חיים באזורים עירוניים, בעוד ששני שליש מכוח העבודה נוסע לעבודה בעיר.

אלט-תל ברוך הוקמה בשנת 1947 כעולים בולגריה ורמת החייל בשנת 1950

ובשנות החמישים אלט-צהלה נבחר האזור על ידי משרד הפנים לאחד האזורים העירוניים החשובים בתל-אביב. הוילה למכירה בתל אביב שופצה תמורת 9.8 מיליון שקל ונבנתה על 280 מ"ר. בשנת 1998 נבנה צפון על בסיס צבאי לשעבר בתל ברוך והוא ישולב בחלק חדש של המחוז.

שיתוף:

עוד מאמרים:

בניית אתר תדמית

פוסט זה בבלוג מספק מדריך מקיף כיצד לבנות אתר תדמיתי. זה מכסה הכל, החל מתכנון הפריסה, בחירת הפלטפורמה הנכונה, אופטימיזציה של תמונות ועד הבטחת ממשק

הפקדה ל7xl

בעולם הקמעונאות המקוונת, מציאת ההתאמה המושלמת למידות גדולות יותר יכולה להיות מאבק. בלוג זה מדגיש את '7xl', פלטפורמה המוקדשת להתמודדות עם הפער בשוק עבור בגדי

הימורי ספורט

בפוסט זה בבלוג, אנו מתעמקים בעולם ההימורים בספורט, בוחנים את הריגוש, הלגיטימיות והתגמולים הפוטנציאליים שלו. אנו גם שופכים אור על הסיכונים הכרוכים בכך ודנים כיצד

שלח לנו הודעה

דילוג לתוכן