דירות למכירה בנווה חן

כיצד לקנות נדל"ן תלת ממדי, כיצד למכור אותו ואיך לקנות ולמכור נדל"ן תלת ממדי בנווה צ'נאי, צ'נאי ובאזורים אחרים במדינת קראלה.

SkyBeam Estates נועד לפתות אתכם עם הנדל"ן התלת ממדי הטוב ביותר בנווה צ'נאי

צ'נאי ובאזורים אחרים במדינת קראלה. עם למעלה מ -30 אזורים, אדמות וקהילות מבוססות המתמקדות בשמירה על איכות, Sky Beam היא בחירה יציבה וארוכת טווח המכונה מארק וובגונה ב- Second Life. בראג נמצאת בבעלות מיעוט ובעלת 20 שנות ניסיון בתיווך נדל"ן בהודו.

וולינגטון 1216 היא דירת 3 חדרי שינה, 2.5 חדרי אמבטיה בנווה צ'נאי עם חדרים גדולים 7, מטבח גדול וסלון גדול. מ"מ גרניט ובד, השמלה הזו תעלה לך כל מה שתרצה, אבל זה שווה את זה בגלל איכות הפנים.

כובע, ביוב, חשמל וחיפויים נמצאים בקרבת מקום ואנחנו יכולים לעזור לך בכל צרכי הקרקע שלך. כובעים וקווי צינור וחשמל לביתך ועזרה בצרכי הרכוש שלך יכולים להיות נתמכים על ידינו.

יש לנו צוות של סוכני נדל"ן מנוסים באזור שיכול לענות על כל השאלות בנושא נדל"ן. האזור של נווה צ'נאי וסביבתה ויש לנו גישה למגוון רחב של שירותי ניהול נדל"ן.

7 החדרים כוללים 2 חדרי שינה, 3 חדרי רחצה, מטבח, 2 חדרי רחצה וחדר כביסה, כולם עם נוף לים.

רובע פולג הישן הוא שכונה של בניינים רבי קומות עם תקרות גבוהות, שטחים פתוחים רחבים ושפע של שטחים ירוקים. הוא מאופיין בתערובת של מבנים ישנים וחדשים עם מגוון סגנונות אדריכליים, כמו בניינים רבי קומות ונמוכים.

רכישת בית נופש או נכס להשקעה

היא דרך נהדרת להרחיב את תיק הנכסים שלך. תוכלו להעריך תכונות רבות של בית זה, כולל חדר רחצה ראשי משופץ לחלוטין, טרסה מקורה וסלון מרווח. תסתכל על בית שני חדרים, חדר שינה אחד וחדר אמבטיה למכירה ברובע פולג הישן, הכולל שני חדרי שינה, שני חדרי אמבטיה ואזור מגורים בחלל פתוח עם מטבח גדול.

עולם, יש חלון חיפוש מפה עולמי שהוא די טוב להצגת מגרשים למכירה, וכאן תמצאו מספר נכסים בשכונת פולג הקרובה לרדת בקרוב בנווה צ'ינג. אם אתה הופך את החבילה הזו, המיועדת למכירה, היא תצהיב על הכרטיס ואם אתה משלים, אדומה.

נדל"ן כל כך יקר שהוא יכול להיות הנכס היקר ביותר של האדם

וההכנסה של אנשי מקצוע בתחום הנדל"ן כפופה ל -3%, במיוחד ללא הכנסות משכר דירה מעצמאים – המסים ששילמו סוכני נדל"ן זה אומר שאם הנכס שלך מוערך ביותר מ- 14,000 $, תצטרך לשלם עליו מס מתנה.

הסוכן הרשום של החברה

הוא ראסל גלמן ונמצא באותו הבניין כמו האמיתי סוכן נדל"ן במשרדו. סטיבן מ. רוסו מובטח שיהווה משאב בשירות מלא לכל צרכי הפסנתר שלך. הקצב החדש הוא הקצב הטוב ביותר בדס מוין, איווה, והיחיד מסוגו באיווה. – — המכונה גם "מעשה ציפור ליידי", מסמך רישום המקרקעין משמש להגדרת זכויות בעל נכס בכך שהוא קובע כי לאדם כזה יש זכות להשתמש או למכור את הנכס לאחר מותו. תעודת פרנסה מעבירה בעצם בעלות – בעלות על נכסים משותפים – לאלה שחיים במילואים לא מחייהם. הדיירים בחיים אינם שונים מכל בעל בית אחר מיום ליום. תפריט, שנוסד בשנת 2008, מונה מעל 700 דיירים על פי ספירתנו ומציע לכם אפשרות ליצור את בית החלומות שלכם במקום יפהפה ב- Second Life.

הנכס נמצא בבעלות שני אנשים או יותר בהתאם לחוקי Second Life ולכללי רישום המקרקעין בארצות הברית.

משתמשים (תושבים) יכולים לקנות ולמכור זה את זה באמצעות לינדן, מערכת הדומה לכסף אמיתי. אם תושב לינדן מוכר למישהו מחוץ למעבדה, אין מזל להמיר אותם למטבע אמיתי, שכן הם מוחלפים במטבעות אמיתיים.

שיתוף:

עוד מאמרים:

בניית אתר תדמית

פוסט זה בבלוג מספק מדריך מקיף כיצד לבנות אתר תדמיתי. זה מכסה הכל, החל מתכנון הפריסה, בחירת הפלטפורמה הנכונה, אופטימיזציה של תמונות ועד הבטחת ממשק

הפקדה ל7xl

בעולם הקמעונאות המקוונת, מציאת ההתאמה המושלמת למידות גדולות יותר יכולה להיות מאבק. בלוג זה מדגיש את '7xl', פלטפורמה המוקדשת להתמודדות עם הפער בשוק עבור בגדי

הימורי ספורט

בפוסט זה בבלוג, אנו מתעמקים בעולם ההימורים בספורט, בוחנים את הריגוש, הלגיטימיות והתגמולים הפוטנציאליים שלו. אנו גם שופכים אור על הסיכונים הכרוכים בכך ודנים כיצד

שלח לנו הודעה

דילוג לתוכן