דירות למכירה בנווה עופר

כאן בבועה הקטנה שלנו קשה להאמין שמדינת ישראל ניצבת מול שוק נדל"ן מבלי לדעת זאת. וכאן בנווה עופר, שוק בנייה שרק יוצא ממיתון ארוך של עשור, ללא שום סימן לשינוי ממשי בסיכויים הכלכליים ארוכי הטווח במדינה, ועם שיעור אבטלה גבוה מאוד של מעל 40%, האם קשה להאמין שאנחנו עומדים בפני בועה גדולה עוד יותר ממה שאנחנו מודעים אפילו לשווקי הנדל"ן הללו?

לקוחות ישראלים מבקשים היום מפרט טכני ויודעים גם לזהות ולתגמל את הבונים שהשקיעו ברכישת הדירות. על קונים של פרויקטים חדשים באזור מקלחים טיח, גרניט ופורצלן משודרגים, שנראה שהפכו לנורמה, ואין חנינה.

על פי אתר החברה

שכונת הגולף קיסריה תוקם באזור, ובסך הכל שטח של 1,500 מ"ר. קבוצת אנגלו-סכסון נדל"ן, יזמת הפרויקט, מציעה מגרש לפיתוח מתחם דירות חדש פינת באר שבע ובית אל, שמחירי הקרקע מתחילים ב -1505,000 דולר (NUS). החברה מדווחת על מחיר ממוצע של 2.5 מיליון דולר לדירת חדר שינה אחד, או 3,200 דולר למטר רבוע בבניין בן שלוש קומות.

80 המשפחות הראשונות צפויות לעבור לבתיהן החדשות בדצמבר 2006. הפרויקט נבנה בשלבים, אך חלק מהפרויקטים, כולל הקמת מתחם דירות ברובע נווה עופר ופיתוח. של בית מלון ומשרדים חדשים, כבר בבנייה באזור זה.

החברה, שפותחה על ידי קיסריה, מציעה למכירה 250 מגרשים בשכונת נווה עופר, במחיר מקסימלי של 1.5 מיליון דולר. שטח הקרקע נע בין 600 ל -1000 מ"ר והוא מוגדר במסגרת תוכנית האחדות החיים של הרשות הלאומית (NHA).

שכונת נווה עופר, עם מחיר מעולה של 1.5 מיליון דולר לדירת חדר שינה ובסך הכל שטח של 1,000 מ"ר לשני חדרי שינה.

הוא נבנה על ידי רסקו ורק גג הרעפים בקומות העליונות נראה מהרחוב, אך זהו בניין יוצא דופן בנוף המקומי.

הוא ממוקם על צוק המשקיף לים והוא אחד הבניינים היפים ביותר בנווה עופר, עם נוף נהדר על העיר והים התיכון.

נווה עופר הוא האתר של בניין מגורים חדש, הראשון מסוגו באזור מאז 1937 והגדול ביותר בנווה עופר.

גם בתחום זה

כנראה שמתם לב לגידול משמעותי במספר הדירות למכירה בשנים האחרונות. מבחינה פסיכולוגית, הדולר הנמוך אולי עודד רבים לבקר, אך יש סיבה נוספת לקשר בין שוק הנדל"ן בישראל בכללותו. זה פחות קשור לשער החליפין הנמוך של הדולר מול הדולר האמריקאי. הגידול שראינו בארצות הברית ובמדינות אירופאיות רבות נובע מכך שהנכסים הועברו בקצב צמיחתם, ושהנכסים הללו נקנו בזמן שהמחירים עלו כאן, ולא להפך.

שיתוף:

עוד מאמרים:

בריאות בלוטת התריס אצל ילדים

הפרעות בבלוטת התריס בילדים אינן נדירות כפי שחשבו פעם, עם השלכות על גדילה, התפתחות ובריאות כללית. פוסט זה בבלוג מספק מבט מעמיק על החשיבות של

שכפול המפתח על ידי מנעולן

פוסט זה בבלוג חוקר את התהליך המורכב של שכפול מפתחות על ידי מנעולן. הוא מציע פירוט מפורט של השלבים המעורבים, הכלים בהם נעשה שימוש והמיומנויות

שלח לנו הודעה

דילוג לתוכן