דירות למכירה בנווה צהל

משפחות ישראליות אוהבות לעבוד בעיר או לחיות בכפר, ואזור כרכור מאפשר להן למלא את שתי המשאלות. תל אביב היא עיר נצחית, ולכן אין זה מפתיע שתמיד הייתה יעד מועדף על ישראלים רבים, במיוחד אלה מהגדה המערבית וממזרח ירושלים.

עם זאת

חשוב לקחת בחשבון את התנודות והשינויים הרבים בשוק ולהתייעץ עם מומחה נכסים. הדיור נתפס כהשקעה יציבה ובטוחה, השומרת על ערכה ומשיגה אותה רמת ביטחון כמו נכסים אחרים כמו מניות ואג"ח. אולם תשואות המניות משתנות הרבה יותר מתשואות הדיור, ולכן המניות מסוכנות יותר מאשר הדיור. הביקוש לדירות גבוה בהרבה מבעבר, אך המניות משתלמות וחוזרות בקצב נמוך בהרבה מהמחיר הממוצע של דירה בתל אביב.

כדי לקבל מושג על הרחבת פעילות הקבוצה, קבוצת מכסים כבר מכרה 375 יחידות דיור והגיעה לסכום של 480 מיליון שקל. 120 בתי הנופש בפרויקט נווה יובלים, שכבר נרכשו ונמצאים כבר בשלבי בנייה מתקדמים, מספקים למי שקנה עכשיו ביטחון נוסף כי חזון הרובע המפואר אכן יתממש בהצלחה. באוקטובר 2007 הבטיחה החברה לקנות עד מחצית מהאוכלוסייה מרוכשי הבתים הללו, שחלקם כבר מיועדים לבנייה ונמכרים על נייר. גם אם יש לך קריירה צבאית, אתה לא צריך למהר, תוכל לקנות בית במחיר נמוך יותר מהמחיר הממוצע של דירה בתל אביב.

כתוצאה מכך

בשוק הנדל"ן בישראל נרשמה עלייה משמעותית במספר נכסי המגורים למכירה, וברעננה הביקוש לדירות מגורים הוא גבוה. השקעות נדל"ן מביאות תשואות גבוהות ובדצמבר 2014 לקחה קבוצת נחסים את ההובלה לראשונה עם מחזור כולל של 1.2 מיליארד שקל.

מרבית הבניינים בתל ברוך צפון בנויים בצפיפות

ומבנים נעים בין 5 ל -8 קומות. בשכונה שלושה מרכזי קניות, וניתן לקנות מחירים בבניינים ששופצו לאחר רעידת אדמה לחיזוק המבנים. רוב הבניינים בשכונה גובהם בין 5 ל -8 קומות, אך מחיר דירה נע בין 1,500 ל -2,000 ₪ למ"ר.

ניתן לחלק את הדירות המרווחות לשניים או שלושה חדרים

כל אחד עם חדר אמבטיה ומטבח משלו, כדי להחזיר את הון נחמד. תמורת 1,000,000 שקל תוכלו לקנות דירה עם שני חדרי שינה, מטבח וסלון, ויש שני חדרי שינה ושני חדרי אמבטיה בבניין, כמו גם חדר שינה וחדר אמבטיה.

משכנתאות בנק דיסקונט

בשליטת נוחי דנקנר (זוכרים?) מאי.די.בי, מציעה כיום משכנתאות אטרקטיביות לרוכשים בפרויקט יובלים. במסגרת העסקה, הקונה יקבל משכנתא הקשורה למדד של 250,000 שקל בשיעור קבוע, העומד כיום על 4.8% למשך 20 שנה. הסדר התשלומים הוא גמיש וכולל בטחונות כנדרש בחוק מכירת דירות להבטחת כספי הרוכש, וחברת נווה גד משלמת את החזר ההלוואה לבנק דיסקונט בשלוש השנים הראשונות, אך הסדרי התשלום מותאמים. להחזר שכן זה אפשרי לכל הקונים על ידי העובדים שלנו. עבור רובם, זה לא הבית הראשון שלהם, הם שיפורים לבית, ולכן הבית שקנו ביובלים הוא "הבית הראשון" שלהם.

הדירות המחוברות למגרש הבית, כמו גם דירות קומת הקרקע, מוצעות למכירה באזור נווה צה"ל, במחיר ממוצע של 500,000 שקל ליחידה.

מתווה הדירות הוותיקות שונה, כאשר החדרים שנבנו מחדש יצרו פריסה טובה יותר על ידי פתיחת המרפסת והפריסה הנוספת. היזם אומר כי הדירות החדשות בהחלט ייראו כהשקעה טובה יותר ומתאימות יותר לאנשים עם מוגבלות.

אם ברצונכם לרכוש דירה בנווה צה"ל או באחד ממתחמי המגורים האחרים באזור, תוכלו להתקשר אלינו לתל אביב (תל אביב).

זה מוצג באופן בלעדי על ידינו ולא נמצא בשום פרסומת אחרת. אנא פנה אלינו אם אינך מוצא אותו.

דירות אלה בשכונת נווה צה"ל בתל אביב, העיר השנייה בגודלה בישראל, כוללות ארבעה חדרי שינה, שלושה חדרי אמבטיה, מטבח וחדר אמבטיה.

אלט-תל ברוך הוקמה בשנת 1947 בשם עולים בולגריה, רמת החייל בשנת 1950 ותל צפון בשנת 1998 על בסיס צבאי לשעבר. תל ברוך זחל הוא חלק חדש ברובע ונבחר לאזור על ידי משרד הפנים לראשונה בתולדות העיר.

שיתוף:

עוד מאמרים:

בניית אתר תדמית

פוסט זה בבלוג מספק מדריך מקיף כיצד לבנות אתר תדמיתי. זה מכסה הכל, החל מתכנון הפריסה, בחירת הפלטפורמה הנכונה, אופטימיזציה של תמונות ועד הבטחת ממשק

הפקדה ל7xl

בעולם הקמעונאות המקוונת, מציאת ההתאמה המושלמת למידות גדולות יותר יכולה להיות מאבק. בלוג זה מדגיש את '7xl', פלטפורמה המוקדשת להתמודדות עם הפער בשוק עבור בגדי

הימורי ספורט

בפוסט זה בבלוג, אנו מתעמקים בעולם ההימורים בספורט, בוחנים את הריגוש, הלגיטימיות והתגמולים הפוטנציאליים שלו. אנו גם שופכים אור על הסיכונים הכרוכים בכך ודנים כיצד

שלח לנו הודעה

דילוג לתוכן