דירות למכירה בנופי ים

שוק הנדל"ן בתל אביב צפוי להתקרר, אך מחירי הדירות עדיין גבוהים, על פי דו"ח של UBS Global Wealth Management שפורסם ערב ראש השנה, שמעלה את העיר לרשימת בועות הנדל"ן העולמיות לראשונה זְמַן. מדד תל בונד העולמי, המורכב בעיקר מ- OnMap, צנח ב -3.5% בשלושת החודשים האחרונים, לאחר שהגיע לשיא של 2.8% בשנה שעברה. קבוצת עזריאלי רשומה בבורסה לניירות ערך בתל אביב ויש לה מספר גדול של דירות באיכות גבוהה בתיק שלה. דיווחים דומים של חברות אחרות גרמו לחוסר וודאות, ומחיר המניות של אחת מחברות הנדל"ן הגדולות במדינה, קבוצת עז אריאל, צנח ביום רביעי ב -0% לאחר פרסום הדו"ח השנתי.

החברה, אחת מחברות הנדל"ן הגדולות בארץ, מציעה ומנהלת תיק של למעלה מ -1,000 דירות בתל אביב ומציעה מגוון רחב של נכסי מגורים ומסחר וכן בנייני משרדים ומשרדים.

צוות שיעזור לך ויעמיד לרשותך, עובד עם סוכן שאתה סומך שיהיה לצידך, לא משנה מה המצב.

נווה צדק נכסים מציעה מגוון שירותים ללקוחותיה הזרים המעוניינים לשכור

לקנות ולהשקיע בתל אביב. השקעות עיזבונות, שנוסדה בשנת 2000, מציעה רכישות ומכירות נדל"ן בישראל ומגוון רחב של אפשרויות השקעה. בנוסף לסיוע ללקוחותינו לעבוד מול ישראל, אנו מספקים שירותים מותאמים למגוון השקעות, כולל תשואות – ייצור נכסים ומספר עסקים קיימים ורווחיים. אנו מציעים ללקוחותינו מגוון רחב יותר של שירותים, תוך שמירה על לקוחותינו מנומסים, מקצועיים ודיסקרטיים. בית הבורסה במדינה, תל אביב היא ביתה של הבורסה הגדולה בעולם ואחד מיעדי ההשקעה הפופולאריים ביותר בישראל. הצענו ללקוחותינו הזרים מגוון אפשרויות לרכישה, מכירה והשכרה בתל אביב.

החברה ממוקמת בצפון תל אביב ומתמחה במגורים, מסחר, מסחר ותעשייה. התוכנית גובלת בעיר נפי ים ובשכונות בית שמש, כנסת קיבוץ, רידינג ואביב. דירה זו ממוקמת בנוחות וכוללת סוויטת הורים עם מקלחת, שירותים וחדר רחצה עם שירותים נפרדים.

התוכנית קוראת גם לסווג 6,900 בתים כ"שכירות מוזלת "

בדרך כלל, בתים אלה מוצעים למכירה במחיר נמוך משווי השוק של מחירם המקורי. נכסים אלה מספקים הכנסה – ומייצרים נכסים עם הכנסה שנתית ממוצעת של כ -2,500 דולר. – הפרט והתוצאות – חשיבה מכוונת – מובילים את אריאל להתמסר לייעוץ ללקוחותיה בכל עסקה. מגורים קונים נכס בישראל ", הוסיף Zillow באפריל 2020, שנמצא על ידי Seagate Real Estate Ltd.

מחיר ההצעה הוא 1.2 מיליון דולר ומתחיל ב -2.5 מיליון דולר אם תשתמשו בטופס החיפוש למטה לרכישת נדל"ן ב ישראל.

עזוב את רטון, לראשונה מזה הרבה זמן אתה יכול לקנות בית בנופי ים בפחות מ -1.5 מיליון דולר.

הנה רשימת דירות למכירה לראשונה מזה זמן רב בנופי ים בפחות מ- 1.5 מיליון דולר.

קבוצת נדל"ן מונטיפיורי

היא אחת מחברות הנדל"ן המצליחות ביותר בנופי ים, המתמחה בנדל"ן למגורים, למגורים ולמגורים. —- – אנו יודעים מה מהווה מחיר הוגן בשוק ויש לנו הבנה טובה בשוק הנדל"ן בנופי ים ובאזורים אחרים ביפן. ישנם מספר מקומות בהם ניתן למצוא דירות, בתים ובתים למכירה. אחד מהם ממוקם על גבעה עם נופים עוצרי נשימה של העיר, המשקיפה על הר פוג'י ות ' ההרים ממזרח.

בעתיד אנו יכולים לצפות לרווחים גדולים בשוק הדיור בתל אביב

ואנו צופים גידול משמעותי במספר הדירות והבתים למכירה בנופי ים ובאזורים אחרים ביפן, בהובלת החדש רכבת תחתית תל אביב. תוכלו למצוא מבחר רחב של סגנונות נדל"ן ב- Tel. אביב ויש בדרך כלל הרבה דירות יוקרה למכירה באביב. חלקן נמצאות בשכונות ותיקות כמו נווה צדק, וחלקן צפויות להוביל לפיתוח דיור חדש בשכונות חדשות, במיוחד אלה עם בניינים רבי קומות.

שיתוף:

עוד מאמרים:

בריאות בלוטת התריס אצל ילדים

הפרעות בבלוטת התריס בילדים אינן נדירות כפי שחשבו פעם, עם השלכות על גדילה, התפתחות ובריאות כללית. פוסט זה בבלוג מספק מבט מעמיק על החשיבות של

שכפול המפתח על ידי מנעולן

פוסט זה בבלוג חוקר את התהליך המורכב של שכפול מפתחות על ידי מנעולן. הוא מציע פירוט מפורט של השלבים המעורבים, הכלים בהם נעשה שימוש והמיומנויות

שלח לנו הודעה

דילוג לתוכן