דירות למכירה בפלורנטין

קשה להאמין כי ניתן למצוא עסק נדל"ן בוונציה, איטליה, אך מחירי הנכסים גבוהים כאן בהרבה מאשר באזורים אחרים במדינה, כגון נאפולי ורומא. בליגוריה, המכונה גם הריביירה האיטלקית, הקונים ימצאו את הדוגמאות הטובות ביותר לנדל"ן איטלקי. מצוקים ציוריים לבתים מודרניים, וילות ים תיכוניות קלאסיות ממוקמות בלב יעד התיירות הפופולרי ביותר באיטליה, העיר ונציה.

אם ברצונך לרכוש או לשכור וילה

דירה או מגרש בחוף אמאלפי, אנא פנה אלינו לקבלת מידע נוסף ופרטי קשר אם אתה מחפש זאת. המחירים יקרים, אך קחו את הזמן לבחירת הדירה שלכם בקפידה, וברגע שתבחרו דירה, פירנצה תהיה הבית שלכם למשך שארית חייכם. אם אתם מחפשים דירה או דירה משותפת, תוכלו למצוא את המקום המושלם בפירנצה על ידי חלוקת שכר הדירה בשלוש דרכים. מחירים מ 1500 אירו צפויים לנוע בין 700 ל 900 יורו, למרות שהמחירים זינקו בשנים האחרונות, שכן דירות רבות משמשות להשכרת תיירים לטווח קצר.

סוכן נדל"ן המתמחה בתחום הנדל"ן בטוסקנה

הוא אחד מסוכני הנדל"ן הפופולאריים ביותר באזור. הסוכנות מציעה תיק של בתי נופש, וילות, דירות וחלקות אדמה בחוף אמלפי, וכן מספר נכסים אחרים. נכסים למכירה, כולל וילה, דירה, מגרש ואפילו בית להשכרה בפירנצה. לקבלת נדל"ן, עיין במכירות בתי הבתים בטוסקנה ובסביבתה, או צור איתנו קשר למידע נוסף.

כאשר אתה חושב על השקעה בנדל"ן איטלקי

עיין בנכסים למכירה בסיציליה. גלה מידע נוסף על רכישת נכסים בנאפולי ובקמפניה, איטליה, בפורטל הנדל"ן מבוסס הנתונים שלנו. אם ברצונך לראות את הרשימה המלאה או אם ברצונך לקבל מידע על בית למכירה באולולאי, אל תהסס לפנות אלינו על ידי השארת הודעה לבית או דירה תמורת 906 אירו באיטליה. נכסים למכירה מתחת ל -20,000 דולר ברחבי איטליה, ראו אותם במבט אחד במפה שלנו, מבתים לדירות לבתים.

סוכן נדל"ן באלבה פימונטה מציע נכס מגורים למכירה במחיר של 1,400 מ"ר. המגרשים נמכרים במחירים של עד 2,500 מ"ק, עם אפשרות ל -2,000 מ"ק נוספים.

מחירי המכירה של נכסי מגורים עלו בשנים האחרונות והגיעו לממוצע ל -4,000 יורו, על פי סקר שערכה לאחרונה קבוצת הנדל"ן.

הוא ואשתו שוקלים לקנות דירה או בית באיטליה ומציעים 4,000 יורו לדירת שלושה חדרים בפירנצה. כעת יש לנו נכסי יוקרה בסיציליה הנעים בין חצי מיליון למיליונים, כמו גם נכסי יוקרה ברומא, נאפולי, רומא ונאפולי.

למידע נוסף על רכישת בית אצל Coldwell Banker, חפש את Coldwell Bank בקרבתך או חפש באתר שלנו. תוכלו למצוא אותנו גם בפייסבוק, טוויטר, לינקדאין, גוגל +, פינטרסט ופלטפורמות מדיה חברתית אחרות.

מצא דירות בקרבתך בעזרת כלי החיפוש החזק RH / MAX וחפש דירות בקרבתך באתר שלנו, בפייסבוק, בטוויטר, בגוגל + ובפלטפורמות מדיה חברתית אחרות.

מצא את הנכסים הזולים ביותר למכירה

השווה נכסים, צפה בתמונות נדל"ן וצפה ביותר מ -1,000 תמונות של דירות זולות בפירנצה, פלורידה. בדוק דירות זולות באיטליה ובטקסס, מצא דירות בקרבתך, השווה מחירים מצא נכסים זולים למכירה. בדוק את הדירות הזולות ביותר בפלורידה, פלורידה וחוף פלורידה, קליפורניה.

ממוקם במיקום פנורמי יפה באזור הכפרי של פירנצה, המלון ממוקם על כרם עם נוף יפה של העיר והים התיכון.

מצא הנחות אד-הוק בנדל"ן באיטליה

שם אנו מספקים לך את כל המידע הדרוש לך לבחירה הטובה ביותר. גלה כיצד לשכור באיטליה עם סוכני נדל"ן ברומא, לאציו, נאפולי, פירנצה וערים איטלקיות אחרות. פורטל הנכסים מבוסס הנתונים שלנו מאפשר לכם לברר האם עליכם לרכוש נכס מעבר לים ברומא או בלזרו, איטליה, או מכל מקום אחר בעולם.

נכון לעכשיו, 86 נכסים בצומת אפאצ'י רשומים למכירה, והראנו לך אתרים אחרים, כולל בתים מעוקלים. אנו מציעים דירות, בתים משותפים, בתים צמודי קרקע, בתים משותפים, בתים עירוניים, דירות ועוד.

Ollolai בסרדיניה וסמבוקה בסיציליה מוצאים את הנכסים הטובים ביותר על חוף הים באיטליה במחירים נוחים במיוחד.

חלק מהאזורים הטובים ביותר ברומא, פירנצה ומילאנו הם אומנם יקרים, אך לא כל האזורים אוסרים כפי שניתן היה לצפות. מחירי הדירות בפירנצה אינם רעים במיוחד, במיוחד בהשוואה לערים מרכזיות אחרות באירופה.

שיתוף:

עוד מאמרים:

בניית אתר תדמית

פוסט זה בבלוג מספק מדריך מקיף כיצד לבנות אתר תדמיתי. זה מכסה הכל, החל מתכנון הפריסה, בחירת הפלטפורמה הנכונה, אופטימיזציה של תמונות ועד הבטחת ממשק

הפקדה ל7xl

בעולם הקמעונאות המקוונת, מציאת ההתאמה המושלמת למידות גדולות יותר יכולה להיות מאבק. בלוג זה מדגיש את '7xl', פלטפורמה המוקדשת להתמודדות עם הפער בשוק עבור בגדי

הימורי ספורט

בפוסט זה בבלוג, אנו מתעמקים בעולם ההימורים בספורט, בוחנים את הריגוש, הלגיטימיות והתגמולים הפוטנציאליים שלו. אנו גם שופכים אור על הסיכונים הכרוכים בכך ודנים כיצד

שלח לנו הודעה

דילוג לתוכן