דירות למכירה בפלורנטין

מחפשים דירה בפירנצה או במילאנו, או אפילו בית חדש בלב העיר בפחות מ -1,000 דולר לחודש?

ב- LuxuryEstate תמצאו רשימת נכסים להשכרה באיטליה מתחת ל -20 אלף דולר

מבית לבית, ותראו אותם במבט אחד במפה. דירות איטלקיות לא עוסקות רק במחיר, אלא גם באיכות הנכס ומיקומו בעיר. בפירנצה, מילאנו וערים אחרות בעולם יש מגוון רחב של דירות.

הסתכל על מגוון הנכסים האיטלקיים וראה את כל הבתים

הווילות והדירות שאתה יכול לקנות במפה. מצא את הנכסים הזולים ביותר למכירה באיטליה מתחת ל -20,000 דולר מבית לבית, והצג רשימת נכסים להשכרה בפירנצה, מילאנו ובערים אחרות ברחבי העולם. בדוק את הדירות הזולות ביותר באיטליה ובטקסס, בדוק את הבתים היקרים ביותר בארה"ב, קנדה, בריטניה, צרפת, גרמניה, ספרד, איטליה ועוד.

שטח זה 350 מ"ר ויש לו 18 דונם אדמה

שהוסבה חלקית למטע זיתים, והוא אחד מבתי המגורים היפים ביותר בעיר פירנצה, איטליה. עיין במידע על אזור הנדל"ן בפירנצה כדי ללמוד עוד על כל הנכסים למכירה בפירנצה ובערים אחרות ברחבי העולם. זהו מתחם הדירות השני בגודלו באיטליה, עם יותר מ -1,000 מ"ר וניתן לראות אותו במפה למטה עם נוף של כל הדירות היקרות ביותר באיטליה.

שדה התעופה של פירנצה נמצא במרחק של 11 ק"מ משם

ואילו ניתן להגיע לאזור קיאנטי בתוך כ -20 דקות. וילה מדהימה זו למכירה ממוקמת בלב פירנצה, על גבעה עדינה המשקיפה על כל האזור שמסביב. הוא שוכן על שטח נרחב של 1.5 דונם ומציע פרטיות מעולה ונוחות מקסימאלית. האזור נבנה בשנים האחרונות בעזרת צוות אדריכלים, אדריכלים ואדריכלים מכל רחבי העולם, וילות היוקרה המדהימות בשטח כולל של 1,000 מ"ר ומקסימום של 2500 מ"ר.

פירנצה

היא מושב המחוז של מחוז פירנצה, המשתרע על שטח של 17.7 קמ"ר ואוכלוסייתה מונה יותר מ 37,300 תושבים. בית החווה והאחוזה הטוסקניים למכירה משתרע על שטח כולל של 2,500 מ"ר ומשתרע על פני 1.5 דונם מקסימלית ו -1,800 מ"ק מים. סוכנות הנדל"ן אלבה פימונטה מציעה מגוון רחב של נכסים בפירנצה ובאזור קיאנטי.

אם ברצונך לראות את הרשימה המלאה או לקבל מידע על הבית באולולאי

אל תהסס לפנות אלינו על ידי השארת הודעה עם הבית או הדירה שלך תמורת 906 אירו באיטליה. אנו קונים ומוכרים בכל רחבי הארץ, באיטליה, צרפת, גרמניה, ספרד, איטליה וארצות הברית.

אנו קונים ומוכרים מגוון רחב של נכסים בינלאומיים ואתה יכול גם לבקר בנכסים שלנו בארצות הברית, גרמניה, צרפת, ספרד, איטליה, אוסטרליה, ניו זילנד, קנדה, הולנד ובריטניה.

Coldwell Banker איטליה תעזור לכם למצוא את הנכס המושלם

בתים, וילות ודירות למכירה והשכרה ברחבי השטח האיטלקי. אנחנו סוכנות נדל"ן המתמחה בנדל"ן בטוסקנה ותוכלו לחפש את הנכסים שלנו בבתי נדל"ן שלנו למכירה עבור נכסים טוסקניים.

אם אתם גרים באחת הווילות שלנו למכירה בפירנצה

תהיו קרובים לכמה מהאטרקציות התרבותיות הטובות ביותר באיטליה, ותמצאו ברים, פאבים ומסעדות. התיק שלנו כולל מספר נכסים בעיר פירנצה ובאזורים אחרים בטוסקנה. בתי השידורים שלנו למכירה עבור T נכסים טוסקניים מציגים דירות ונכסים למכירה בונציה, איטליה, עם דירות המתאימות ביותר לצרכים שלך. הוא מציע נוף נהדר של פונטה וקיו, המשקיף על מרכז העיר ההיסטורי, הרובע הוונציאני והמרכז ההיסטורי של ונציה.

אם אתם מחפשים דירה לשתף

תוכלו למצוא את המקום המושלם בפירנצה על ידי חלוקת שכר הדירה שלכם בשלוש דרכים. המחירים מתחילים ב 1500 אירו, אז קחו את הזמן לבחירת הדירה שלכם בקפידה. אם תבחר במלון זה, פירנצה תהיה הבית שלך למשך שארית חייך, עם נוף נהדר של מרכז העיר, הרובע הוונציאני והמרכז ההיסטורי של ונציה. אם אתה קונה נכסים איטלקיים וחושב להשקיע בהם, עיין בנכסים שלנו למכירה בסיציליה.

דירות סנטה מריה נובלה בפירנצה הן קטנות למדי בגלל גיל הבניין

אך מציעות נוף נהדר של מרכז העיר, הרובע הוונציאני והמרכז ההיסטורי של פירנצה. אירוח זה מיועד לאוהבי הנוף היפהפה על פירנצה והעיר העתיקה וסביבתה. מחיר הדירות בפירנצה לא רע, במיוחד בהשוואה לערים מרכזיות אחרות באירופה, ועם הרבה וילות ובתים למכירה והשכרה בסגנון הים התיכון, יש כאלה שיש להם מאפיינים ייחודיים. וילה יפהפייה המוקפת בפארק, רק כמה דקות ממרכז פירנצה, זמינה על פי בקשה.

שיתוף:

עוד מאמרים:

בניית אתר תדמית

פוסט זה בבלוג מספק מדריך מקיף כיצד לבנות אתר תדמיתי. זה מכסה הכל, החל מתכנון הפריסה, בחירת הפלטפורמה הנכונה, אופטימיזציה של תמונות ועד הבטחת ממשק

הפקדה ל7xl

בעולם הקמעונאות המקוונת, מציאת ההתאמה המושלמת למידות גדולות יותר יכולה להיות מאבק. בלוג זה מדגיש את '7xl', פלטפורמה המוקדשת להתמודדות עם הפער בשוק עבור בגדי

הימורי ספורט

בפוסט זה בבלוג, אנו מתעמקים בעולם ההימורים בספורט, בוחנים את הריגוש, הלגיטימיות והתגמולים הפוטנציאליים שלו. אנו גם שופכים אור על הסיכונים הכרוכים בכך ודנים כיצד

שלח לנו הודעה

דילוג לתוכן