דירות למכירה בצהלה

האתר כאן מהווה המשך ישיר לרחוב פורטר ומתוחזק על ידי תאגיד פיתוח צהלה (TZDC) ובלינדה אנס. הבנייה כללה שניים או שלושה מקומות עם ארבע עד שש דירות לבניין, כאשר שניים עד שלושה מהמקומות הללו ממוקמים בבניין אחד.

קניון זה ממוקם ברמות צהלה (רחוב ויסבורג) ויש חנות שכונתית וסופרמרקט שכונתי

יש חברות פרטיות שניתן למזג אותן לחברה פרטית לצד קפה איכותי. זהו מקום לפגישות המנצלות את האווירה הכפרית, ויש מספר בתי קפה, מסעדות, בתי קפה עם מגוון סוגי קפה שונים וקפה איכותי, כמו גם בית קפה ומסעדה. מרכזי הקניות ממוקמים ברחובות גאנעצצאלה וסאן סיטי, כמו גם במכולת השכונתית.

מסעדת הסטייקים היא הוותיקה ביותר במדינה והתבססה כאחת המסעדות הפופולריות ביותר בצהלה.

במקום החמישי נמצאת רון גלית בר

און, שנרכשה תמורת 32.1 מיליון שקל, ובמקום השישי דירת 3 חדרי שינה ושני חדרי אמבטיה בבניין בן ארבע קומות בצהלה, שנמכרה תמורת 30 מיליון שקל. בנובמבר נמכרה דירה בתל אביב תמורת 17.6 מיליון שקל בקומה הרביעית בבניין המפורסם כחלק מפרויקט המלונות והמגורים של ישרוטל. במקום ה -22 הייתה גם דירה עם שלושה חדרי שינה בקומה אחת בקומה השלישית של רחוב יצחק יוסף ברובע העסקים המרכזי בירושלים, שנמכרה במחיר SIS 18.5 מיליון, והדירה בקומה השנייה בקיבוץ באר שמש ב ריץ '. מלון קרלטון, שניהם בעיר באר שבע בגדה המערבית, שנמכרה ב- 30 בנובמבר עבור NIPA, העיר השלישית בגודלה באוכלוסייה, ארץ ישראל, ניו יורק, עבור NIPA, ראשון לציון וניסים, SJ, עבור TZAHALA, השני של ריזקוט. מרכז הקניות הפופולרי ביותר, עם שווי שוק כולל של 30.7 מיליון נים למחצית הראשונה של 2016.

כמו כן

במקום ה -11 נמצאת דירת 3 חדרי שינה ושני חדרי אמבטיה בקומה השלישית של בניין בן ארבע קומות. ברובע העסקים המרכזי של צהלה, שנמכר תמורת 25 מיליון שקל. במקום השלישי הייתה דירה בקומה השנייה של מלון ריץ-קרלטון בתל אביב, ששולם עבורה 40 מיליון נים, ובמקום הרביעי הייתה דירת שני חדרי שינה וחדר אמבטיה במרכז הקניות השני הפופולרי ביותר בראשון לציון. , ניסים, ש.ג'י, ששולם עבורם 42 מיליון נים, עם שווי שוק כולל של NIPA, ארץ ישראל, ניו יורק עבור TZAHALA.

במקום השישי הייתה דירת שני חדרי שינה ושני חדרי אמבטיה בקומה השלישית של בניין בן ארבע קומות ברובע העסקים המרכזי בצהלה

שנמכרה תמורת 30 מיליון שקל. במקום השמיני נמצאת דירה בבניין בן חמש קומות ששווי השוק הכולל שלה הוא NIPA, ארץ ישראל, ניו יורק עבור TZAHALA, שבגינה נבנו 40 מיליון נים, ובמקום ה -13 שני חדרי שינה, חדר רחצה אחד, דירת שני חדרי אמבטיה במרכז הקניות השני הפופולרי ביותר בראשון לציון, נסים, ש.ג'י, שנמכרה תמורת 23.5 מיליון שקל, עם מחיר שוק ממוצע של 2.2 מיליון דולר לדירה. ההערכה היא כי הבית נמצא בבעלותו של יו"ר מובילאיי, פרופ 'אמנון שעשוע, והוא רשום באחריות משרד עורכי הדין יגאל ארנון. הקונה הוא חברה פרטית הרשומה בארה"ב, ואילו חברת האם רשומה בלוקסמבורג, מקלט מס פופולרי. הסטודנטים מבקרים בגני שמחה, אחד ממרכזי הקניות הפופולאריים ביותר בראשון לציון, ניסים, ש.ג.י, בקומה השנייה של הבניין.

על פי מחקר שנערך לאחרונה על ידי מכון הנדל"ן בישראל, הוא מדורג במקום ה -25 ברשימת הדירות היקרות ביותר בצה"ל.

רביעית

היא בית בכפר שמריהו, שם שולמו 32.8 מיליון שקל עבור דירת שלושה חדרי שינה ושני חדרי אמבטיה עם מטבח ושני חדרי אמבטיה. הבית ברחוב החורש בפאתי צה"ל, שנמכר תמורת 17.7 מיליון שקל, היה במקום ה -22. במקום ה -17 היו גם הבתים ברחוב כפיר בתל אביב ובבית אל, שניהם נמכרו תמורת 20 מיליון דולר; ובמקום התשיעי היה בית בדרך ארץ ישראל, סמוך למרכז העיר, שנמכר תמורת 26.5 מיליון שקל, הבית השני הכי יקר בישראל.

דירה עם שני חדרי שינה ושני חדרי אמבטיה עם מטבח ושני חדרי אמבטיה הגיעה למקום ה -15 ונמכרה במחיר של 22.2 מיליון שקל

במקום מספר 19 הבית בכביש כפר שמריהו, סמוך למרכז העיר, בפאתי צה"ל, שעלה 19 מיליון דולר, היה הבית השני הכי יקר בישראל אחרי הבית בדרך בית אל.

דירה עם 3 חדרי שינה ושני חדרי אמבטיה עם מטבח ושני חדרי אמבטיה הגיעה למקום ה -14 ונמכרה ב -23.2 מיליון שקל

במקום ה -20 היה הבית בן שני חדרי השינה ושלושה חדרי הרחוב בדרך בית אל, סמוך למרכז העיר, בפאתי צה"ל, עם בריכה שנמכרה תמורת 17.1 מיליון שקל, ובמספר 27 היה שלושה חדרי שינה, אחד -דירת חדר רחצה באותו בניין שנמכר תמורת 16.5 מיליון שקל וארבעה חדרי אמבטיה. ובמקום ה -30 היו דירות עם שני חדרי שינה וארבעה חדרי אמבטיה בדרך כפר שמריהו והבית השני הכי יקר בישראל, בית עם חמישה מיטות, חדר רחצה אחד, שלושה חדרי אמבטיה שעלותו 18.3 מיליון דולר (19.6 מיליון דולר) בארה"ב.

שיתוף:

עוד מאמרים:

בניית אתר תדמית

פוסט זה בבלוג מספק מדריך מקיף כיצד לבנות אתר תדמיתי. זה מכסה הכל, החל מתכנון הפריסה, בחירת הפלטפורמה הנכונה, אופטימיזציה של תמונות ועד הבטחת ממשק

הפקדה ל7xl

בעולם הקמעונאות המקוונת, מציאת ההתאמה המושלמת למידות גדולות יותר יכולה להיות מאבק. בלוג זה מדגיש את '7xl', פלטפורמה המוקדשת להתמודדות עם הפער בשוק עבור בגדי

הימורי ספורט

בפוסט זה בבלוג, אנו מתעמקים בעולם ההימורים בספורט, בוחנים את הריגוש, הלגיטימיות והתגמולים הפוטנציאליים שלו. אנו גם שופכים אור על הסיכונים הכרוכים בכך ודנים כיצד

שלח לנו הודעה

דילוג לתוכן