דירות למכירה בצפון

הבית הזה בחלק זה של החוף הצפוני של ואהא הוא דירה עם חדר שינה אחד ושתי אמבטיה בבניין היסטורי יפהפה. החלונות מהרצפה עד התקרה ממוסגרים באורות מנצנצים, הממוקמים באופן אידיאלי בפינה הצפון מערבית של מפרץ מוראיה. בצד הצפוני של הזירה יש אצטדיון עם כ- 800 מושבים, עמדת זיכיון עם ציוד מסחרי גדול וחניון גדול.

אם אתה משפחה או יחיד שבבעלותך בית בחלק זה של החוף הצפוני של ואהא או מצפון לעיר. אתה צריך להיות מודע לכך שאולי לא היית בבעלותך על הבית במשך 3 השנים האחרונות אלא אם כן אתה קונה אחד מהבתים המשתלמים הללו למכירה.

סוכן נדל"ן טוב יעזור לכם למצוא נכס

אך חשוב לזכור שהם מייצגים את המוכר רק בבריטניה. לעיתים, אתה כקונה תתבקש לשלם אגרה לסוכן המציג לך את הנכס. עמלה זו היא בדרך כלל אחוז ממחיר המכירה והיא ידועה כפרמיה של קונה בשלב כלשהו. בדרך כלל, מקובל כי המוכרים מקבלים עמלה, אך האחוז עשוי להשתנות בהתאם למקום שרוצים לקנות.

אם הבית שאתה קונה מיועד למכירה חוזרת או העברת נכס שנייה

ייתכן שתצטרך לשלם דמי רכישה, שלרוב הם בין 8% ל -10%, תלוי בשווי הנכס הקרוב אליך. גלה כיצד מומחה אזור יכול לעזור לך לייצר חשיפה רבה יותר לנדל"ן, כך שתקבל את מירב הכסף עבור ההשקעה שלך בזמן הקצר ביותר האפשרי.

אנו סוכנות נדל"ן בשירות מלא ונשמח לעזור לכם למצוא את דירת חלומותיכם

אנו יכולים לעבוד איתך לרכישת כל נכס באזורך ונשתמש בניסיון ובמחויבות שלנו כדי למצוא את העסקה הטובה ביותר עבורך בצפון ניו ברונסוויק. תן לנו להדריך אותך בכל התהליך של קנייה, מכירה, ליסינג והשכרת נדל"ן באזורנו. לאחר שתצמצם את האזור בו תרצה לקנות, עליך למצוא עורך דין שיכול לשמש סוכן נדל"ן עבורך ועבור רכושך בניו ברונסוויק.

רישומי נדל"ן של חברות הנדל"ן המשתתפות מסומנים בלוגו MLS (r)

נכסים הרשומים על ידי מתווכים או מתווכים אחרים מסומנים על ידי הלוגו המסופק על ידי MLS ומידע מפורט אודות הרישום, כולל שמו של סוכן הרישום שלך. לקבלת מידע נוסף, אנא התקשרו למספר 800-691-0485 לקבלת פרטים נוספים על רשימת השירותים בניו ברונסוויק. ייתכן שהנכס המוצג אינו הנכס המופיע על ידי חברת נדל"ן או סוכן נדל"ן המשתתף בו. כל הנתונים הנוגעים לרישום הנכסים באתר נדל"ן בניו ברונסוויק נגזרים בחלקם מ- MLS (r) וכל הנתונים הנוגעים לרישומי נכסים בארצות הברית, קנדה, אוסטרליה, ניו זילנד ומדינות אחרות נגזרים בחלקם מתוכנית חילופי הנתונים השיתופית בה משתתפים מתווכים. הנתונים מתייחסים לאתרי נדל"ן בניו ג'רזי, ארצות הברית ו / או מדינות אחרות, והם נגזרים בחלקם מתכנית חילופי נתונים שיתופית ("חילופי נתונים שיתופיים") הכוללת חברות נדל"ן ומשווקים משתתפים.

אם אתם זכאים

שמכם יתווסף לרשימת העניין ואם היחידה זמינה לרכישה, תוכלו לשלוח לנו דואר אלקטרוני. אם קונה עומד בדרישות התוכנית, בעל הבית יכול למכור את הבית המשתלם לבעלי בית אחר כל עוד הוא נמצא ברשימת העניין שלנו. שים לב שאנו משתמשים באתר נדל"ן של ניו ברונסוויק, לא ב- MLS (r) או בכל אתר נדל"ן אחר.

אין לשכפל את החומר הכלול באתר זה ללא הסכמה בכתב של נדל"ן ניו ברונסוויק ו / או בעל הנכס

החוק הפדרלי אוסר על שימוש באתר זה למטרות שאינן פרסום, מחקר, הוראה או מחקר והוא אסור על פי החוק הפדרלי. עורכי הדין שלנו יבצעו חיפוש בנכס שלך בכדי לאשר שהמוכר הוא הבעלים של הנכס למכירה, כי היתר הבנייה תקין וכי כל דמי המשכנתא מנוכים.

אם אתה מעוניין לקנות דירה כבית שני או נכס להשקעה

השכרת אוצר נדל"ן בהחלט יכולה לעזור לך לנהל את זה. לאי טופסייל יש הרבה מה להציע ומשפחות בעלות הכנסה נמוכה יכולות לקנות בתים במחירים נוחים. אם אתה רוצה דרך תחזוקה נמוכה ובעלות נמוכה לחיות, יש דירות ובתי עיר באתר הנופש Barefoot Resort. אם ברצונך לרכוש בית ללא תחזוקה מועטה או ללא, שקול נדל"ן ב- Governors Point. תוכנית הדיור בר השגה מאפשרת למשפחה עם הכנסה בינונית, משפחה בת ארבע נפשות, או עסק קטן או יזם לרכוש דיור במחיר סביר ולחיות בצורה סבירה.

שיתוף:

עוד מאמרים:

בניית אתר תדמית

פוסט זה בבלוג מספק מדריך מקיף כיצד לבנות אתר תדמיתי. זה מכסה הכל, החל מתכנון הפריסה, בחירת הפלטפורמה הנכונה, אופטימיזציה של תמונות ועד הבטחת ממשק

הפקדה ל7xl

בעולם הקמעונאות המקוונת, מציאת ההתאמה המושלמת למידות גדולות יותר יכולה להיות מאבק. בלוג זה מדגיש את '7xl', פלטפורמה המוקדשת להתמודדות עם הפער בשוק עבור בגדי

הימורי ספורט

בפוסט זה בבלוג, אנו מתעמקים בעולם ההימורים בספורט, בוחנים את הריגוש, הלגיטימיות והתגמולים הפוטנציאליים שלו. אנו גם שופכים אור על הסיכונים הכרוכים בכך ודנים כיצד

שלח לנו הודעה

דילוג לתוכן