דירות למכירה בקריית מאיר

קונים רבים מעבר לים מתחילים לקנות דירות חדשות ומפוארות עם מקומות חניה מקורים, המעוצבות בסגנון מודרני, כמו דירת חדר שינה אחד ושני חדרי אמבטיה במתחם רכביה שערי.

הסקר האחרון שפורסם על ידי הכלכלן הראשי של האוצר

שסקר את תחום הדיור ביוני, הראה כי מרבית הדיור המודרני, כמו בתים חדשים שנקנו על נייר, יהיה מוכן בעוד שנתיים-שלוש וכי שם הם בתים שניתן למכור בתוך שנתיים. מטרת הרוכשים היא לקבל הנחה גדולה על הדירה, ולכן הרכישה מבוססת על אופטימיות. ישנן גם דירות לואו-קוסט לאורך זמן – בתים בכל רחבי הכל, אך דירות שנמכרות לאכלוס מיידי נמכרות בדרך כלל ראשונות, בעוד שהדירות האחרונות שנותרו בפרויקט לרוב פחות רצויות מאלה שכבר נרכשו ומחיריהן הושפעו.

הסקר האחרון

שפורסם על ידי הכלכלן הראשי של האוצר, מצא כי בתים שנמכרו בשוק הפתוח וארוכות טווח היו במחירים נמוכים יותר מאלה שקרוב לסיום. נכון לעכשיו, הזמן הממוצע בו מכירה בית יד שניה גדל, ואנשים רבים קונים בתים חדשים ומשומשים. במהלך תנופת הנדל"ן בעיר ניו יורק, מספר רב של פרויקטים חדשים נבנים בקרית מאיר.

התושבים הם בעיקר ישראלים – חילונים, אך לאחרונה קונים דתיים ואמריקאים החלו לקנות בתים מדורגים. לאחרונה נרכשו באזור מספר בנייני מגורים חדשים כמו דירות קריית מאיר שהעניקה לשכונה מימד חדש.

לפני ארבע שנים

אחרי שהתחתנו, הם התחתנו וקנו דירה ישנה רועשת בבת ים, עם תוכניות לדירה חדשה עם ארבעה חדרי שינה בקרית מאיר. בני הזוג גרים כעת בדירה, אך כבר חושבים קדימה: דירות ארבעה חדרי השינה החדשות בקרית מאיר, שרכשו לאחרונה, יהיו מוכנות לעבור לגור בעוד שנתיים. לפני קריסת הנדל"ן, היה פרויקט בו בני הזוג רכשו דירה בששון בשם Aomami Ariel Sharon.

ארנונה

היא אחת השכונות הדרומיות בירושלים וממוקמת בלב קריית מאיר, מול רחוב דיסקין, הציר הראשי בין העיר העתיקה למרכז העיר. השכונה מלאה בתים עירוניים שעולים במעלה הגבעה לרחוב דיסקינס ותערובת נחמדה של ישן וחדש יוצרת שכונה מהמעמד הבינוני והעליון. גשר המחבר בין הדירות מאפשר גישה נוחה לגבעות שמסביב, כמו גם למגוון חנויות ומסעדות.

בניין צמרת הבירה, עם בית בן שלוש ושתיים קומות עם שני חדרי שינה ושני חדרי אמבטיה, נמצא כיום בשוק.

הוא עבר עם משפחתו לאורלנדו כדי להקים בית ספר ולבנות קהילה, על פי בנו, הרב יוסף חופץ זלמן.

שיתוף:

עוד מאמרים:

בניית אתר תדמית

פוסט זה בבלוג מספק מדריך מקיף כיצד לבנות אתר תדמיתי. זה מכסה הכל, החל מתכנון הפריסה, בחירת הפלטפורמה הנכונה, אופטימיזציה של תמונות ועד הבטחת ממשק

הפקדה ל7xl

בעולם הקמעונאות המקוונת, מציאת ההתאמה המושלמת למידות גדולות יותר יכולה להיות מאבק. בלוג זה מדגיש את '7xl', פלטפורמה המוקדשת להתמודדות עם הפער בשוק עבור בגדי

הימורי ספורט

בפוסט זה בבלוג, אנו מתעמקים בעולם ההימורים בספורט, בוחנים את הריגוש, הלגיטימיות והתגמולים הפוטנציאליים שלו. אנו גם שופכים אור על הסיכונים הכרוכים בכך ודנים כיצד

שלח לנו הודעה

דילוג לתוכן