דירות למכירה בקריית עתידים

סימול: TEVA) ו- Tase (TASE) (TEva) הודיעו כי יעברו את המטה שלהן לרמת החייל בתל אביב באמצע שנות ה -20 ועוזבים את פתח תקווה. ויטניה, ששווי השוק שלה עומד על 522 מיליון שקל, מפתחת, בונה ומחכירה הכנסות – ומייצרת נדל"ן בישראל ובחו"ל, כולל מגורים, מסחר, משרדים, קמעונאות, מגורים ותעשייה. פרטים נוספים על העסקה פורסמה על ידי חברת ליסינג הנדל"ן טבע פיתוח נדל"ן (TeVA), אשר מחכירה את הנכסים ל- Te VA.

לחברה תיק הכנסות – היא מייצרת נדל"ן בגרמניה ובחו"ל וכן נכסי מגורים, מסחר, משרדים, קמעונאות, מגורים ותעשייה. הפרויקט מוצע למכירה על ידי חברת Te VA, חברת הבת טבע פיתוח נדל"ן טבע, וויטניה.

שני הבניינים בני שש הקומות כוללים 20 דירות מרווחות, ובכל דירה יש את סביוני העיר אפריקה – מגורי ישראל. בחרו ממגוון אפשרויות, החל מחדרים ליחיד, טווין, טריפל וקוואדרופל וכלה בחדרים קוואדרופל ורבע.

המגדל יכלול שטחי מגורים

מסחר ומשרדים ודייריו ייהנו מהארכיטקטורה המתקדמת והעילית שלו, המציעה שירותים איכותיים כמו מרפסת גג המשקיפה על קו הרקיע של תל אביב. אקרו שואפת לקדם זאת עוד על ידי שמירה על הסטנדרטים הגבוהים ביותר של אדריכלות מודרנית בישראל ובעולם. בניגוד לרמת החייל, שסבלה מבעיות עם דיירים לאחר קריסת החניון שם.

באוקטובר 2017 דיווחו בגלובס כי טבע מנהלת משא ומתן למען אזור קריית אריה, אך מצבה של החברה שונה מאוד. החברה החליטה לקנות את הקרקע ברעננה ולהקים בה את המטה שלה.

במידה ונבחר בבניין ברמת החייל

תידון חוזה שכירות לטווח ארוך וטבע תשלם 26.7 מיליון שקל שכירות מדי שנה. שכר הדירה החודשי הוא 2.2 מיליון דולר בתוספת מע"מ, שהם 26 מיליון דולר בשנה, על פי מדד המחירים לצרכן באוקטובר 2018, המקושר למרכז לחקר הנדל"ן באוניברסיטת תל אביב.

הבניין ברמת החייל ייכבש על ידי טבע למשך שלוש שנים, על פי אתר החברה.

הבניין כולו

הוא יצירת אמנות מוזהבת המציעה לתושביה חווית מגורים המשלבת יוקרה ואיכות חיים בסביבה מודרנית ומעוצבת. השכונה האידיאלית לאורח חיים נינוח, היא מציעה שילוב של מתקנים מודרניים כמו גן חיצוני, בריכה ומגוון מסעדות וברים. ניתן להגיע למספר כבישים ראשיים, כולל שדרות רוקח וכביש איילון מהאתר, הכולל את מרכז הקניות רמת החייל וקמפוס אוניברסיטת תל אביב. רק נסיעה קצרה משם נמצא קיבוץ ירושלים, בו נמצאים כמה מבתי הספר והאוניברסיטאות היוקרתיים ביותר בישראל.

בואו לבקר אותנו בשכונה יוצאת דופן זו והבטיחו דירה חדשה לגמרי בקרית עתידים בשבריר בלבד ממחיר דירה מסורתית עם חדר שינה אחד

אם ברצונכם לרכוש דירה בקיבוץ ירושלים בתל אביב, תוכלו להתקשר אלינו עוד היום בכדי לקבל מידע נוסף ולהבטיח את שלכם.

אנו מראים לכם באופן בלעדי את ההצעות הבלעדיות והבלעדיות ביותר של דירות בקרית עתידים שלא נמצאות בשום הצעה אחרת.

ההצעות הבלעדיות והבלעדיות ביותר של דירות בקרית עתידים בעיר תל אביב, ישראל, למכירה במספר מצומצם של מקומות.

ההצעות הבלעדיות והבלעדיות ביותר של דירות בקרית עתידים בעיר תל אביב, ישראל, למכירה במספר מצומצם של מקומות.

הפרויקט יספק סך של 4500 מ"ר שטח משרדים ו -2000 מ"ר שטח מגורים. הפרויקט מציע חצר גדולה ומושקעת, הכוללת בניין משרדים, בניין מגורים ובניין דירות רב קומות. הוא מוצע למכירה בשתי מפלסים עם שטח מגורים ממוצע של 1800 מ"ר.

מרבית הבניינים בתל ברוך צפון בנויים בצפיפות, עם בניינים שבין 5 ל -8 קומות. רוב הבניינים בשכונה הם בגובה של 5 עד 8 קומות ויש שלושה מרכזים עסקיים.

תל ברוך צפון גובלת בבית אביב, עם אוכלוסייה של כ -5,000 נפש ושטח כולל של 1.5 מיליון מ"ר.

אלף רמת אוכלוסייה מונה כ -5,000 נפש ושטחם הכולל 1.5 מיליון מ"ר.

שדה התעופה דב ממוקם בפתח הרובע ותכנית הלמד ממוקמת צפונית מערבית לתל אביב

דירות המאסטר מרקט כרמל מרקט מציעות יחידות אירוח ממוזגות במתחם דירות איכותי בשטח כולל של 1.5 מיליון מ"ר. הוא ממוקם בלב קריית עתידים, רק כמה רחובות משדה התעופה רמת אביב אלף.

שיתוף:

עוד מאמרים:

בניית פרגולות אלומיניום

פוסט זה בבלוג מתעמק בתהליך הבנייה של פרגולות אלומיניום, בוחן את היתרונות שלהן, החומרים בהם נעשה שימוש, והשלבים הכרוכים בבנייתן. מטרתו היא לספק תובנה מפורטת

טכניקות סיפור למצגות בלתי נשכחות

בעולם הדיבור והפרזנטציות בציבור, סיפור סיפורים הופיע כטכניקה חיונית לרתק את הקהל ולהשאיר רושם מתמשך. פוסט זה בבלוג חוקר טכניקות שונות של סיפור שניתן ליישם

בניית אתר תדמית

פוסט זה בבלוג מספק מדריך מקיף כיצד לבנות אתר תדמיתי. זה מכסה הכל, החל מתכנון הפריסה, בחירת הפלטפורמה הנכונה, אופטימיזציה של תמונות ועד הבטחת ממשק

הפקדה ל7xl

בעולם הקמעונאות המקוונת, מציאת ההתאמה המושלמת למידות גדולות יותר יכולה להיות מאבק. בלוג זה מדגיש את '7xl', פלטפורמה המוקדשת להתמודדות עם הפער בשוק עבור בגדי

שלח לנו הודעה

דילוג לתוכן