המחיר בממוצע בחיפה הוא 450 – 500 אלף לדירת שלושה חדרים, אך רמת המחירים העליונה לדירה באזור נקבעת בעיקר על ידי מוכרי פנטזיה וניתן להשיג אותה בכמה מאות אלפי שקלים מהממוצע. מחיר לדירת חדר שינה אחד. בהתאם לכך, יקר יותר לשהות באחד האזורים היקרים ביותר ברמת אביב החדשה, כמו העיר העתיקה, ולהגיע למעל 2 מיליון שקל.

הדירות הזולות ביותר באזור מוצעות למכירה תמורת 240 – 300 אלף שקל, והמחיר הממוצע הוא בין 250 – 850 אלף. דירות עם 2, 3 או 5 חדרים נמכרות ב -480 – 500 אלף והמחירים הממוצעים טובים מאוד.

בקריית שמונה תוכלו לקנות 2 חדרים ב -150,000 אירו ובתל אביב הדירות יכולות בהתחלה להגיע ל -150 מ"ר

אם כי הגודל עשוי להשתנות בהתאם לבחירת חדרי השינה. אם אתה לא רוצה לראות את הגבול עם לבנון מהחלון, אתה צריך שיהיה לך לפחות 200,000 שקל לדירה קטנה בחיפה.

נכס זה ממוקם במלטה (TOV

NY), וזה לא מה שאתה מחפש, אך אתה יכול לראות אותו למכירה כאן בתל אביב ובאזורים אחרים של הארץ. נכס זה, הממוקם בחיפה ובקריית שמונה באזור רמת אביב החדשה סמוך לגבול עם לבנון, אינו מה שאתה רואה בישראל, בקיבוץ בית שמש בירושלים וגם בטבריה.

דירת יד שנייה באשדוד

הפופולרית גם בקרב משקיעים זרים, נחשבת כזמינה רק בתל אביב, בעוד שהאופציה הזולה ביותר תהיה 280,000 דולר. זה מוצג באופן בלעדי ואינו נמצא בשום פרסומת אחרת, אלא רק באזור רמת אביב החדשה. דירות משומשות בערים מחוץ לישראל הן מהפופולריות ביותר בקרב קונים זרים.

עבור בעלי הכנסה פנויה יותר

אפשרות קיימא היא דירת שירות בתל אביב, אך תצטרך להוציא יותר כסף בחודש. כך שניתן לצפות למצוא דירה "מטופחת" בפחות ממחצית מחיר דירת יד שנייה באזור רמת אביב החדשה. אלה מודרניים ומפנקים, ויש להם את אותם הנוחיות כמו עמיתיהם מיד שנייה באשדוד ובירושלים.

היו מוכנים לשלם יותר עבור דירה מרוהטת להשכרה בתל אביב

מכיוון שמתקנים אלה עולים תשלום נוסף לדירה. כי הבעלים מצפה שתטפלו בריהוט ותשאירו להם אותם. השכרת חדר בתל אביב פירושה גם לשתף את כל הנכס בחשבונות חשמל וגז וזה נפתח בפני שותפים לחדר שעובדים ומתגוררים גם בעיר, כך שיש לכם קבוצה חדשה של חברים ואנשי קשר. בנושא: ברמת אביב החדשה חדרים נמכרים בפחות ממחצית מחיר דירות יד שנייה באשדוד ובירושלים.

יותר מ -440,000 תושבים גרים בתל אביב, ולפי משרד השיכון, למעלה משני שלישים מכוח העבודה בעיר נוסעים לעבודה מחו"ל.

רשת התחבורה הציבורית של תל אביב ענפה ומכסה את מרבית העיר בגבולותיה

בעיר מרכז עסקים סואן והיא מרכז בינלאומי לישראל, עם דירות לתושבים רבים ושונים, המשתנים לפי גיל, מין, גזע, מוצא אתני, דת, רמת השכלה ועוד. המגוון הזה הוא רק אחד מהדברים הרבים שהופכים את תל אביב למקום נהדר לחיות בו, אך אם מגורי הסטודנטים והחיים בקמפוס אינם עניינכם, או אם אתם מחפשים סביבת מגורים עצמאית יותר, ישנם מספר סטודנטים. דירות שתוכננו במיוחד עבור הלומדים בעיר זו ולמי ששוכר.

אם אתם מעוניינים לקנות דירה ברובע רמת אביב החדשה בתל אביב או בכל חלק אחר של העיר, אנא התקשרו אלינו לקבלת מידע נוסף על הדירות הטובות ביותר בעיר זו.

אנו ממליצים להשתמש בכלים החכמים של נסטפיק למציאת בית חדש, או אם אתה סטודנט, פנה ליועץ בית הספר שלך כדי למצוא דירה להשכרה בתל אביב.

הסיבה לאופציה זו

היא שתל אביב בדרך כלל גבוהה יותר למצוא חדר סטודנטים מאשר באזורים אחרים בעולם, וכי יש הרבה יותר הזדמנויות לסטודנטים באזור רמת אביב החדשה. זוהי אפשרות מצוינת כחלופה זולה יותר להשכרת דירה או דירה שלמה, אשר יכולה להיות אופציה נהדרת עבור אנשים עם הכנסות נמוכות יותר. אין חדרים ליחיד או זוגי להשכרה בתל אביב, אך בדרך כלל אתה יכול למצוא חדר ליחיד בפחות מ -1,000 דולר לחודש או דירת שני חדרים במחיר של כ -2,500 דולר. קשה להשיג אותם בישראל, ולכן שמחנו לשמוע על שיעורי הריבית הנוחים המוטלים עליהם. דירת סטודיו עם צוות מלא של שניים או שלושה אנשים יקרה פי שניים, אך עדיין אפשרות טובה בהרבה מדירת אדם אחד.