דירות למכירה בשיכון עממי ג

תוכנית שוברי בחירת הדיור (HCV), הידועה גם בשם סעיף 8 דיור, היא תוכנית פדרלית המספקת למשפחות ולאנשים בעלי הכנסה נמוכה את האפשרות לשלם עבור דיור פרטי במחיר סביר. הנה מה שאתה צריך לדעת על איך למצוא בית המקובל על פי סעיף 8, בהתבסס על הכנסותיך, מיקומך וגורמים אחרים כגון גיל, רמת הכנסה, השכלה, מצב תעסוקה וכו '. סעיף 9 לחוק הדיור של 1937, שהיא התוכנית לסיוע בדיור של הממשלה הפדרלית למשפחות בעלות הכנסה נמוכה מאוד. תוכנית LIHTC מאפשרת ליזמים ומשקיעים בארצות הברית לבנות ולשפץ דיור בר השגה לאנשים בעלי הכנסה נמוכה בדיור סוציאלי.

סעיף 8 של תוכנית הבעלות על בתים מחייב שאתה תושב בנכס למכירה בן 30 שנה לפחות ובעל מוניטין טוב עם העיר או המחוז.

PHA המדינה תוסיף את הנכס שלך לרשימה

ותוכל לחפש דירות דיור חברתי על ידי קישור לאתר הרשות הדיור הציבורי של העיר ניו יורק, המתפרסם באיגוד המתווכים הלאומי (NAR) ) אתר אינטרנט. נכסים בסעיף 8 משווקים להשכרה, אך עלויות השיווק יכולות להיות נמוכות יותר אם בעלי הדירות יכולים לרשום את הנכסים הזמינים שלהם מנקודת מבטם של בעלי השוברים בסעיף 8, כך עולה ממחקר שנערך לאחרונה על ידי לשכת האוכלוסין האמריקאית.

תוכלו ללמוד גם היכן מוכרים ששת שווקי הנדל"ן בהם היחידות הזולות ביותר בדיור הציבורי בעיר ניו יורק. ברוב השווקים הללו יש בתים צמודי קרקע למכירה, אך בחלקם יש גם בנייני דירות, כמו בברונקס, ברוקלין וקווינס.

הדיירים הנוכחיים

המעטים שבהם יכולים לקבל שוברי דיור המשמשים לפינוי דיור סוציאלי. דיור מסובסד מושג באמצעות שוברים, שם הדיירים מוצאים דיור להשכרה בשוק הפרטי בעזרת סובסידיות ומשכירים פרטיים משלמים סבסוד. אין צורך לעבור לבניין דירות חדש עם שכר דירה גבוה יותר מהדייר הנוכחי.

הסיבה היחידה שאפשר לפנות אותך מדיור סוציאלי או מבנייני דירות

היא בגלל שאתה עובר על כללי ההשכרה. אתה יכול להישאר בדירתך כל עוד אתה עומד בתנאי החכירה, אך אם אתה מפונה מהדיור הציבורי, אתה מאבד את הסבסוד שלך, גם אם מדובר בבניין דירות מסובסד.

אם אתה זקוק לעזרה בתשלום שכר הדירה שלך

אנא צור קשר עם ה- PHA המקומי שלך, או אם אתה מחפש דיור בהכנסה נמוכה או דיור בכיר בחסות הממשלה. אם אתה מדווח על שינוי בניכויי מס הכנסה שלך במהלך השנה, אתה יכול להתאים את שכר הדירה כך שתשלם את אותו אחוז ההכנסה בגין שכר דירה. למידע נוסף על דמי שכירות לדיור סוציאלי, עיין בסעיף דמי שכירות דיור ציבורי ובסעיף "דמי שכירות לדיור ציבורי" בסעיף דמי שכירות באתר השובר לבחירת דיור. תוכל גם לפנות לרשות הדיור המקומית או למחלקת השיכון ופיתוח הקהילה (DHA) לקבלת פרטים נוספים על תוכנית הדיור ושינויים בזיכוי המס שלך.

למידע נוסף

אנא עיין בעלון הדיור המקוון או באתר השובר לבחירת דיור. לקבלת מידע נוסף, אנא צרו קשר עם רשות הדיור המקומית או משרד השיכון ופיתוח הקהילה (DHA). כבה – תורים בדירת Ap שלנו בשיכון הציבורי C בלונדון, וכבה כמו חוברת הדירה הזו. סגור את התורים בדלתות דירות הדיור החברתי באזורי מגורים C.

משובץ בחוברת הדירות שלנו ונרגע כמו חוברת דירות זו של Ap בדיור ציבורי C בלונדון, לונדון.

מצא דיור בר השגה ודיור בהכנסה נמוכה במבצעי דיור להשכרה במ.א

והגיש בקשה מיידית לשכירות דיור. מצא דירות במחיר סביר למכירה בדיור הציבורי C בלונדון, לונדון והגיש בקשה מיידית ב- rentHousingDeals. מצא דירות במחיר סביר ודירות עם הכנסה נמוכה יותר עם הצעות שכירות למ.א.

מצא דירות במחיר סביר למכירה בדיור הציבורי C בלונדון, לונדון והגיש בקשה מיידית בדירות rentHousingDeals. התקשר אל C וגלה דיור בר השגה ודיור בהכנסה נמוכה, שרבים מהם אינך יכול למצוא באינטרנט בשום מקום אחר.

אכיפת קוד, מיסים ועיקול יכולים להוביל לכך שהבעלים ייקח אחריות וימכר את הנכס. בין אם תקבל דירה במועצה או דירה מסובסדת או שובר, יש לך זכויות שונות להשתמש ברכוש שלך, כמו הזכות להתגורר כאן, האפשרות לקבל שוברים וזכויות אחרות.

אם אתם מחפשים בית ב- HUD

זכרו שאם הנכס נמכר כ-, סביר להניח שתרצו להזמין בדק בית לפני שתציעו הצעה. באזור המפרץ, תכנית בחירת הדיור אינה קלה לשילוב, וחלק מהדיירים צריכים למצוא בית להשכרה בעצמם. הלווים הראשונים שמצאו נכס שהם יכולים למכור מאפשרים ל- PHA לעבוד איתם כדי לאשר מראש נכסים מסוימים ואז להגיש רשימה מוגבלת של נכסים שאושרו מראש לדיירים פוטנציאליים במסגרת סעיף 8. לווים אלה יכולים לאחר מכן לבצע את תשלומי המשכנתא שלהם באמצעות סעיף 8 שוברי דיור.

שיתוף:

עוד מאמרים:

בניית אתר תדמית

פוסט זה בבלוג מספק מדריך מקיף כיצד לבנות אתר תדמיתי. זה מכסה הכל, החל מתכנון הפריסה, בחירת הפלטפורמה הנכונה, אופטימיזציה של תמונות ועד הבטחת ממשק

הפקדה ל7xl

בעולם הקמעונאות המקוונת, מציאת ההתאמה המושלמת למידות גדולות יותר יכולה להיות מאבק. בלוג זה מדגיש את '7xl', פלטפורמה המוקדשת להתמודדות עם הפער בשוק עבור בגדי

הימורי ספורט

בפוסט זה בבלוג, אנו מתעמקים בעולם ההימורים בספורט, בוחנים את הריגוש, הלגיטימיות והתגמולים הפוטנציאליים שלו. אנו גם שופכים אור על הסיכונים הכרוכים בכך ודנים כיצד

שלח לנו הודעה

דילוג לתוכן