דירות למכירה בשיכוני חיסכון

בין אם אתה משקיע מנוסה, עשית מספר עסקאות או חדש להשקעה, מחלקת הנכסים המקוונת החדשה שלנו מראה לך את אסטרטגיות הנכסים הטובות ביותר להשקעה בשוק של ימינו. קנייה ומכירה, המכונה לעתים "סחר נדל"ן", דומה להשקעה ברכוש להשכרה, אלא שמדובר בעסקי שכירות נמוכה. לימוד היסודות של השכרת נדל"ן ואף הקמת הכנסות חוזרות מדמי שכירות או נדל"ן היא דרך נהדרת ללמוד את היסודות של השקעות ומסחר בנדל"ן, כמו גם כמה מההיבטים החשובים ביותר בניהול נדל"ן.

כאשר אתה קונה נכס שברצונך לשכור, תוכל ליהנות מההשקעה שלך ברגע שתמצא דייר. לאחר שמצאת דייר, בעלות על נכסך או השכרתך היא דרך נהדרת לייצר הכנסה נוספת ללא מאמץ רב.

אם אינך רוצה להתמודד עם הטרחה של ניהול נכס או שאין לך פיקדון לרכישת נכס

עיין ב Fundrise. עשרים אחוז אולי נשמע הרבה, אבל זה מציב אותך על בסיס כלכלי בטוח יותר כבעלי בתים. אם אינך יכול להרשות לעצמך מקדמה של 20%, ייתכן שלא תהיה מעוניין לקנות בית. אתה חוסך ריבית של אלפי דולרים על הכסף שאתה חוסך על נכס ההשקעה שלך. ככל שאתה חוסך זמן רב יותר אתה חוסך יותר כסף וטוב יותר לאלו מכם שרוצים להיקשר לנזילות של נדל"ן פיזי.

אם תחליט שהשקעה היא משהו בשבילך, הלוואת FHA יכולה להיות הדרך המושלמת למימון הרכישה שלך. בעזרת הלוואת דירה של USDA תוכלו לקנות בית חד-משפחתי בתשלום מקדמה של 20% ולממן אותו כבית משקיע.

אם אינך יכול לזכות במשכנתא להשקעה או שאין לך פיקדון הגון

עליך לשקול לבנות בית כהשקעה. כשאתה תורם, יש לך יכולת להשקיע בנדל"ן באמצעות פלטפורמות מימון המונים כגון Kickstarter, Indiegogo ואתרי מימון המונים מקוונים אחרים. זכור ש- FSBO אינה הבחירה הטובה ביותר אם אתה מנסה להשיג כמה שיותר כסף. מתווך שלא מקבל תשלום עדיין עשוי שלא להשיג קונה לבית טוב.

עליהם לבצע תשלומי משכנתא וביטוח, מה שמגדיל עוד יותר את עלות הבעלות על הבית. תזדקק להפקדה מינימלית של 20% מכיוון שביטוח משכנתא אינו זמין עבור נכסים להשכרה. מי שלא חוסך מספיק לשם כך, כנראה יצטרך משכנתא או ביטוח על הנכס.

אז קנו תמיד נכס להשכרה במזומן וזכרו להקים קרן חירום שתכסה את יוקר המחיה במשך שלושה עד שישה חודשים

אם אתה נמצא במצב בו תצטרך לרוקן את חשבון החיסכון שלך כדי לשים את מלוא 20% על הבית שלך, עדיף לבחור באופציית התשלום הנמוכה יותר ולהשאיר קצת מזומנים להוצאות בלתי צפויות, אך חוב אינו אופציה. מקדמה של 20% זה טוב כדי להימנע מהצורך לבצע ביטוח משכנתא פרטי, שיכול להוסיף בקלות מאות דולרים למשכנתא שלך.

אם אין לך הרבה מזומנים בהישג יד עכשיו, השכרה לבד יכולה לעזור לך לקנות בית חדש למגורים, אבל אם אתה לא רוצה לקנות את הבית, אתה תמיד יכול להשתמש בכסף הזה כדי לקנות נכס הכנסה.

אם המטרה שלך

היא לבנות הון עצמי של 300,000 $ במשך 30 שנה, רכישת בית יכולה להיות דרך נהדרת להחנות חלק מהכסף הזה לטווח ארוך – גם אם זה רק לכמה שנים. אם יש לך גג מילולי מעל הראש, השכרת הדירה שלך עשויה להיות מה שמאפשר לך לחסוך כסף לפתיחת עסק.

השקעה בבתים מרובי משפחות יכולה להתגלות כחוויה ייחודית

במיוחד בהשוואה לבניית תיק בתים צמודי קרקע. משקיעים חדשים צריכים לראות בזה תערובת של בתים צמודי קרקע ובתים משותפים. בכל דרך שתשקיע בהם, השקעה זו יכולה להיות כלי נהדר נוסף לבניית נכסים.

כמובן, השאלה היא האם אתה יכול להרשות לעצמך בית והאם אתה יכול להרשות לעצמך כמה שאתה צריך. קרא עוד על בעלות על דירה או על שכירת דירה כדי לברר מה הכי מתאים לך.

התחשב בעלויות הדיור החודשיות שלך (שכר דירה ומשכנתא) כתשלומים עבור המקום שאתה גר בו. המשמעות היא שאתה משלם את תשלומי המשכנתא העתידיים שלך לחשבון חסכון בנוסף לשכר הדירה שלך, ומתייחס אליהם כמו בכל חשבון חודשי אחר.

אם אתה יכול לחסל יום אחד למכירה או למחזר מחדש אירוע

אתה חוסך בתשלומי המשכנתא שלך. אם אתה רוצה להיות עשיר במיוחד, התעסק בנדל"ן, ואני לא מדבר רק על זה. לחץ כאן להרשמה וללמוד כיצד להשקיע אסטרטגית בשוק הנדל"ן של ימינו. לפני שתשקיע ברכוש, אל תמתח את הכספים שלך ברכישת בית.

שיתוף:

עוד מאמרים:

בניית אתר תדמית

פוסט זה בבלוג מספק מדריך מקיף כיצד לבנות אתר תדמיתי. זה מכסה הכל, החל מתכנון הפריסה, בחירת הפלטפורמה הנכונה, אופטימיזציה של תמונות ועד הבטחת ממשק

הפקדה ל7xl

בעולם הקמעונאות המקוונת, מציאת ההתאמה המושלמת למידות גדולות יותר יכולה להיות מאבק. בלוג זה מדגיש את '7xl', פלטפורמה המוקדשת להתמודדות עם הפער בשוק עבור בגדי

הימורי ספורט

בפוסט זה בבלוג, אנו מתעמקים בעולם ההימורים בספורט, בוחנים את הריגוש, הלגיטימיות והתגמולים הפוטנציאליים שלו. אנו גם שופכים אור על הסיכונים הכרוכים בכך ודנים כיצד

שלח לנו הודעה

דילוג לתוכן