דירות למכירה בשכונת הרכבת

בסיאטל נבנות דירות חדשות רבות, כלומר דיירים פוטנציאליים רואים יותר הזדמנויות למצוא דיור. עליית מחירי הבתים גורמת לנוסעים חכמים לחפש אזורים עירוניים טריים לרכוש או לשכור בתים משתלמים יותר.

בחלק המרכזי של העיר

ישנם בתים צמודי קרקע במחיר בינוני בשכונת סאות 'לייק יוניון. יש מבחר רחב של דירות, בתים משותפים, בתים עירוניים ובתי עירייה לבחירה, כמו גם מגוון של בתים משותפים ודירות במרכז העיר סיאטל. אם יש לך תחבורה ציבורית שתוכל לראות או לשמוע מהבית שלך, שוחח עם סוכן הנדל"ן שלך על כל דבר שיכול לעזור להפחית את הרעש ולהעלות את מחיר הבית בהתאם. אם לא, תרצו למצוא שכונה שאתם אוהבים לפני שתמצאו את הבית שרציתם לקנות. ואם יש לך שאלות לגבי הרכישה שלא ענינו כאן, אל תשכח ליצור איתנו קשר אם נוכל לעזור לך בשאלות אחרות.

אם אתה חושב ברצינות לקנות בית

עליך לוודא שאתה מוסמך מראש עם המלווה. נכסים באיפקס נמכרים במהירות כאשר מדובר בעסקה טובה, לכן עליכם להבין את שוק הנדל"ן באזורכם ואת תנאי השוק הנוכחיים. אם אינך רואה הצעה לבית למכירה באיפקס במחיר ממוצע של 1.5 מיליון דולר ורוצה להימנע ממלחמת הצעות מחיר, עליך להרחיב את החיפוש שלך לכל רשימות השוק. וודאו שהם מומחים בתחומם, ואז צרו קשר עם אחד הסוכנים שלנו ובדקו אם הם מעוררים את התיאבון שלכם.

אם אתה רוצה דו"ח היפר-לוקלי המבוסס על שכונתך ותרצה לעמוד בקצב הסטטיסטי, הגיוני שתרצה לדעת עליו, במיוחד אם אתה מתכנן למכור את הבית שלך.

צפה בכל הבתים למכירה לאורך קו הרכבת הקלה וגלול ברשימת הנכסים בשכונתך כמו גם בכל אזור המטרו כדי למצוא במהירות את הנכס המתאים לך.

אם אתה מעוניין לקנות בית או דירה

אתה יכול לחפש רשימות נדל"ן כדי למצוא את הבית הבא שלך או נכס להשקעה. מכיוון שהשוק באזור ארלינגטון, וירג'יניה הוא כל כך תחרותי, עדיף שיהיה סוכן נדל"ן מקומי לצידכם בהקדם האפשרי. חשוב להיות בטוח לעבוד עם סוכן נדל"ן בצפון וירג'יניה שמכר מגרשים ודירות ויודע כיצד הסכמי רכישת דירות נבדלים מהסכמי רכישת דירה רגילים. לפני שאתם קונים נכס, כדאי לארגן העברה כדי להיות חיפוש רשמי ברכבת.

תוכל לחפש דירות ליד תחנות רכבת קלה ולהתאים אישית את החיפוש שלך כדי להגיע לתחנת הרכבת הקלה הרצויה. הנה רשימה של נכסים למכירה באזור ארלינגטון, וירג'יניה ליד רכבת המטרו, ותוכלו למצוא את כולם.

Raleigh Realty ממשיכה צעד אחד קדימה בכך שהיא מאפשרת לך לחפש דירות מהשורה הראשונה הזמינה למכירה. מי שמכיר את מחוז בית הספר רוצה לקנות בית, יהיה לו קל יותר למצוא בית.

זהו חלק מרגש ודינמי של העיר, וזה לא הולך רחוק יותר במערב. לג'קסון הייטס יש דירות לבנים, אבל יש כאן הרבה שטחי משרדים יוקרתיים, פיתוח קמעונאות ומגורים. עם רצפת עץ, קורות חשופות ותקרות גבוהות, הבית הזה הוא חלום של סנטה פה.

מסה

הוא אזור מתחיל ומתפתח לאורך הקו, ויש כאן הרבה שטחי משרדים, פיתוח קמעונאות ומגורים באיכות גבוהה. למי שמחפש בית למכירה בשכונת הרכבת סנטה פה בניו מקסיקו, יש מבחר רחב של בתים לבחירה. האפשרויות נראות אינסופיות, אך הנה כמה מהבתים הפופולאריים ביותר באזור זה, מהכנסות נמוכות ליוקרה לגבוהים.

בחלקה הצפוני של העיר נפוצים בתים צמודי קרקע בינוניים ויקרים

ויש כאן גם הרבה שטחי מסחר ומסחר. חלק משכונות המגורים השקטות ביותר נמצאות בסמוך לתחנות MARTA של לייקווד ופורט מקפרסון, כולל סילבן הילס, הפופולרית בקרב אנשי מקצוע. שכונה אחרת, בלווד, כוללת בתים למכירה למי שמצפה לשלם כ -400 אלף דולר עבור בית בבלווד.

כסוכן נדל"ן בדימוס

רנד לא מאמין שזה ישפיע על ערך הדירה שלו, אבל הוא מאמין שבית שכנו, ממש מעל התחנה, יעשה זאת. אם הם יחליטו לקנות מגרש בקרבת מקום, הם ככל הנראה יהפכו לשכנים. חברת הרכבות הלאומית (NRC), המחזיקה ברוב הרכבות בבריטניה.

יש לנו רשימה של נכסים למכירה בבריטניה

המכסה כמה מהאזורים הפופולריים ביותר, כולל בריסטול קאונטי, בריסטול סיטי ובריסטול ווסט, וכן את דרום מזרח אנגליה. ניתן גם לשכור דירות ברובע בריסטול תמורת 1,500 דולר לחודש או 2,000 דולר לחודש לדירת חדר שינה אחד באיסט אנד בלונדון.

שיתוף:

עוד מאמרים:

בניית פרגולות אלומיניום

פוסט זה בבלוג מתעמק בתהליך הבנייה של פרגולות אלומיניום, בוחן את היתרונות שלהן, החומרים בהם נעשה שימוש, והשלבים הכרוכים בבנייתן. מטרתו היא לספק תובנה מפורטת

טכניקות סיפור למצגות בלתי נשכחות

בעולם הדיבור והפרזנטציות בציבור, סיפור סיפורים הופיע כטכניקה חיונית לרתק את הקהל ולהשאיר רושם מתמשך. פוסט זה בבלוג חוקר טכניקות שונות של סיפור שניתן ליישם

בניית אתר תדמית

פוסט זה בבלוג מספק מדריך מקיף כיצד לבנות אתר תדמיתי. זה מכסה הכל, החל מתכנון הפריסה, בחירת הפלטפורמה הנכונה, אופטימיזציה של תמונות ועד הבטחת ממשק

הפקדה ל7xl

בעולם הקמעונאות המקוונת, מציאת ההתאמה המושלמת למידות גדולות יותר יכולה להיות מאבק. בלוג זה מדגיש את '7xl', פלטפורמה המוקדשת להתמודדות עם הפער בשוק עבור בגדי

שלח לנו הודעה

דילוג לתוכן