דירות למכירה בשכונת רמת השרון

תל אביב – לישראל יש הרבה מה לעשות ברמת השרון בתל אביב, אך ישנה דירה חדשה למכירה בדרום העיר המציעה נוף נהדר לים.

דירת דופלקס מוארת ושקטה זו ממוקמת ברמת רמת השרון בתל אביב, רק כמה רחובות ממרכז העיר ומציעה 230 מ"ר שטח מגורים וטרסה גדולה.

דירת דופלקס מוארת ושקטה זו ממוקמת ברמת רמת השרון בתל אביב

רק כמה רחובות ממרכז העיר ומציעה 230 מ"ר שטח מגורים וטרסה גדולה. הוא הציב את הסטנדרט עבור האדמה, הממוקמת בדרום אוטהייט שבאורופוצ'ה ויש בה חדר שינה אחד, חדר רחצה אחד, 2 חדרי שינה ו -2 חדרי רחצה.

בוטיק רוטשילד 71 שוכן בבית משופץ להפליא שנבנה באמצע המאה ה -19

רק כמה רחובות ממרכז העיר תל אביב. ההצעה, שמחירה הוא 1.5 מיליון דולר (2.2 מיליון דולר בדולרים של היום), כוללת מחיר מחירון בינוני וניתן לרכוש אותה באחד הבניינים המשופצים כעת בכדי לחזק את המבנה לרעידת אדמה. באותו מחיר תוכלו לקנות חדר שינה אחד, חדר רחצה אחד, 2 חדרי שינה ו -2 חדרי רחצה עם טרסה גדולה.

בבניין בן 89 שנים נמצא אחד האדריכלים המפורסמים והמוערכים ביותר בתל אביב, ד"ר יצחק רוטשילד. זהו בית יפהפה בלב רמת השרון, רק כמה רחובות ממרכז העיר, עם מרפסת גדולה, 2 חדרי שינה ו -2 חדרי אמבטיה.

אם אתם מחפשים דירה ברמת השרון, זה מקום נהדר להשכרה. תמורת 1,000 שקל תוכלו לקנות דירת שני חדרים ודירת שלושה חדרים. דירות מרווחות אלה ניתנות לחלוקה להחזר השקעה טוב ול תמורת 1.5 מיליון שקל למ"ר.

אם עוברים דירה, תוכלו לעבור לרמת השרון תמורת 1.5 מיליון שקל למ"ר לדירה עם חדר שינה אחד ודירה עם שלושה חדרים. אם עוברים דירה תוכלו לעבור לשכונת רמת השרון תמורת 2.1 מיליון שקל למ"ר.

אם תקבל את הבית, תצטרך לראות את הנכס החדש באמצעות חוזה שכירות לשלוש שנים תמורת 1.5 מיליון שקל למ"ר.

שיא מכירות דירות היוקרה היה בשנת 2017

אז השוק הכללי בישראל התערער, במיוחד בשוק היוקרה. כתוצאה מכך שוק הדיור בישראל הולך ופוחת ומחירי הדירות עלו ב -31% מתחילת השנה. ישנן גם תרשימים של רשימת הדירות המציגים כיצד דמי השכירות החציוניים והכנסות השכירות בניו יורק השתנו מאז 1980.

ערים ישראליות אחרות בהן נמכרים בתי מגורים מפוארים כוללות את תל אביב

חיפה, באר שבע וראשון לציון. ברעננה יש ביקוש לדירות שני חדרים ושלושה חדרים ודירות יוקרה. בירושלים נמצאים מספר הדירות היוקרתיות הגדול ביותר בעולם, עם יותר מ -2,000 יחידות.

ישנם כמה פרויקטים בהוד השרון שקרובים לסיום

אך מרבית הדירות החדשות יהיו מוכנות עד שנת 2020. בגימל 2 יש מספר דירות הקרובות לסיום ומספר דירות, בעיקר דירות גג, עדיין זמין. יש הרבה במערב רמת השרון, אז צפו לכמה יחידות דיור חדשות באזור וכן למספר דירות יוקרה ברעננה, אם כי באזור זה יש רק דירות שניים או שלושה חדרי שינה.

שוק דירות היוקרה בדרך כלל יציב ונוטה לנוע בין מיליון דולר לשני מיליון דולר לבתים ברמת השרון. בתי יוקרה, המסווגים כבתים ששווים יותר ממיליון דולר, היו בשוק כבר כמה שנים, אך בדרך כלל יציבים.

שיתוף:

עוד מאמרים:

טכניקות סיפור למצגות בלתי נשכחות

בעולם הדיבור והפרזנטציות בציבור, סיפור סיפורים הופיע כטכניקה חיונית לרתק את הקהל ולהשאיר רושם מתמשך. פוסט זה בבלוג חוקר טכניקות שונות של סיפור שניתן ליישם

בניית אתר תדמית

פוסט זה בבלוג מספק מדריך מקיף כיצד לבנות אתר תדמיתי. זה מכסה הכל, החל מתכנון הפריסה, בחירת הפלטפורמה הנכונה, אופטימיזציה של תמונות ועד הבטחת ממשק

הפקדה ל7xl

בעולם הקמעונאות המקוונת, מציאת ההתאמה המושלמת למידות גדולות יותר יכולה להיות מאבק. בלוג זה מדגיש את '7xl', פלטפורמה המוקדשת להתמודדות עם הפער בשוק עבור בגדי

הימורי ספורט

בפוסט זה בבלוג, אנו מתעמקים בעולם ההימורים בספורט, בוחנים את הריגוש, הלגיטימיות והתגמולים הפוטנציאליים שלו. אנו גם שופכים אור על הסיכונים הכרוכים בכך ודנים כיצד

שלח לנו הודעה

דילוג לתוכן