דירות למכירה בשכונת שפירא

הנכס, לדברי אילתם, הוא בית עם חדר שינה אחד, שני חדרי אמבטיה, שלושה חדרי אמבטיה עם מחיר ממוצע של 1,942,000 דולר. הוא מאמין שזה הגיע מדירה ביפו, גם בשכונת שפירא בשכונת איסט ביי בסן פרנסיסקו.

למי שרוצה לפנק את עצמו קצת יותר

ElPilar הוא בית עם חדר שינה אחד, שני חדרי אמבטיה, שלושה חדרי אמבטיה עם מחיר ממוצע של 1,942,000 $. הדירה בקפיטול בסיאטל היא אחת מכמה אטרקציות המוכרות ברחבי העולם. דירת הסטודיו האופנתית של בנט עשויה להיות היקרה מסוגה בעיר, לדברי אילתם. כל התנאים וההגדרות מנוטרים על ידי משרד המפקח הכללי של מחלקת השיכון והפיתוח העירוני בארה"ב (HUD).

ברובע שפירא תוכלו לרכוש דירת ארבעה חדרי שינה תמורת סכום המוערך לשני מיליון שקלים

שהם יותר מפי שניים ממחיר הדירה באזור המרכז של העיר. גלובס בוחן כמה זה זול לחיות במדינה הזו, אבל נדל"ן עירוני הוא יקר. דירת אילתם עולה כי דירה משותפת של בתי מלון בעיר העתיקה בתל אביב עולה 2.5 מיליון דולר, או כ -1,200 דולר למ"ר.

כשאתה משקיע בנכס להשכרה לבית משפחתי

קיים סיכון שהסוכנים יהיו יקרים ולעיתים יצטרכו להשתמש בהם. דירות דירות הן בחירה פופולרית עבור תיירים הנוסעים לישראל, אך אם אינכם מכירים את האזור או שלא אכפת לכם מהעלות, יתכן שתצטרכו לחפש דירה סודית מיוחדת. אם אתה קשור במזומן ורוצה לשמור על התקציב שלך, דירה מאובזרת במלואה היא נהדרת – אבל חצר אחורית מרווחת תהיה יקרה מדי ברובע. אחד ההיבטים הקשים ביותר בחיי הדיור בישראל הוא מציאת דייר שמשלם מספיק שכר דירה בכיסוי תשלומי המשכנתא. הקונים בורחים מהעיר לישראל מכיוון שיש יותר מדי תחרות על דירות ומתווכים, במיוחד כאשר נותר מעט זמן למתווך של המתווך.

הדרך הישראלית

היא לארגן בית פתוח גדול לכמה שעות כדי שאנשים יוכלו לראות את הדירה. כשהתאספנו היינו צריכים לכסות את הפנים במסכות כדי לגרום לדירה להרגיש חדשה לגמרי, והיינו גאים בכך. הדרך הישראלית כשאנחנו מתכנסים, כשפנים שלנו – מסכות מצועפות מסוות את העובדה שאנחנו גורמים # לבתים המשותפים להרגיש "חדשים לגמרי".

אנו גרים בשיתוף דירות מפואר וחדשני ונהנים מכל מה שיש לאזור התוסס הזה להציע, כולל האפשרות לחיות ולהתנהג שם, כמו גם מהיוקרה לחיות במותג היוקרה שלנו – דירות חדשות ב הקהילה.

השתמש במסנני הנכסים המפורטים שלנו

כדי למצוא את המיקום המושלם עבורך ולראות מה אנו יכולים ולא יכולים לרשום ברשימת בנייני הדירות המבוקשים ביותר באזור שאפירה. קרא את שדה הפתרונות RISK בעמודים הבאים למידע נוסף על אופן הניהול של סיכוני הנדל"ן המשותף שלך.

ממוקם בקצה העיר הלבנה

דירות אלנבי באוהאוס מציעות חוויה באתר מורשת עולמית של אונסק"ו. הארכיטקטורה של ה- Baihaus היא סמל של תל אביב ואנחנו נותנים לך את האפשרות להישאר באחד הבניינים שלנו. מגורים מסוגננים אלה ממוקמים ברובע שפירא בתל אביב, הרובע היוקרתי ביותר בישראל. השכונה התרחבה לכמעט מחצית העיר, חלקה הגדול הוקם כרובע ההיסטורי של גבעת הקפיטול. בתים משפחתיים שנבנו על ידי רסקו ונבנו עם החומרים הטובים ביותר שיש.

שיתוף:

עוד מאמרים:

בריאות בלוטת התריס אצל ילדים

הפרעות בבלוטת התריס בילדים אינן נדירות כפי שחשבו פעם, עם השלכות על גדילה, התפתחות ובריאות כללית. פוסט זה בבלוג מספק מבט מעמיק על החשיבות של

שכפול המפתח על ידי מנעולן

פוסט זה בבלוג חוקר את התהליך המורכב של שכפול מפתחות על ידי מנעולן. הוא מציע פירוט מפורט של השלבים המעורבים, הכלים בהם נעשה שימוש והמיומנויות

שלח לנו הודעה

דילוג לתוכן